- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Itt az AOC új 280 Hz-es monitora
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel jönnek az új Intel chipek
ph Szeptemberre várható a Lunar Lake, októberre pedig az Arrow Lake – legalábbis a pletykák szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LógaGéza
addikt
válasz focvis #11513 üzenetére
Ahogy nézem minden 1.4 benzinbe ugyanaz a szűrő kell, más típusnál (Mito) rákeresve van gyári is: [link]
Egy telefont megér, nagyon rendesek a srácok, szívesen segítenek.Sőt, terméknél megadod az alvázszámod/email címed, meg is nézik neked 1-2 napon belül, hogy jó-e.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #11513 üzenetére
Tudatosan választottam a Gen2-ôt, kicsit jobb a specifikációja, mint a simának. 5w30 is mehet ebbe az Opel motorba, Fiat manual írja az 5w30-at is, de csak hûvösebb országokba, Olaszország és Magyarország 5W40, a Gen2 pedig kicsit "hígabb" azonos hômérsékleten mint a "sima", de jobban bírja a hôterhelést, mint az 5W30, (pl. az X-Clean) annál kevésbé folyós. Így egy kicsit közé lôttem az értékeknek.
Az 5W50 ami most benne van, az az Abarth olaja szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #11585 üzenetére
Ha minden igaz, akkor ez a cikkszáma a leeresztônek: 55184773 ez az Abarthé
Viszont amit leírtál, az ez: 46823509Olajnyomás miatt keresd [link] Herczku János
Én tippre, olajszûrôt mondanék, sajnos van ilyen tapasztalatom, de ezt csak a fotelbôl.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
válasz focvis #11719 üzenetére
Köszi, többieknek is!
Bravo -nál mért kellett fejet fogni? Az tök jó vétel/autó volt.
#11722slett27: Egyelőre csak fékcseréről láttam számlát, az irreálisan húzós tétel lett márkaszervizben...
Igazából teljesen vakon vagyok a garancia kérdéskörrel egyelőre. Fingom sincs, hogy pontosan mire terjed ki, mit kell nekem fizetni/mit nem. Kértek rá kiterjesztett garit, de még nem volt időm átolvasni. Mit nem csinálhatok, ha meg akarom tartani a garit, stb. Pl. az első betéteket elvileg illene cserélni lassan, házilag ezt sem csinálhatom meg?[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #11822 üzenetére
dugattyu/gyurugat tores benzinturbos motornal az tipukusan a kopogasos eges miatt jon letre, ami mindig vmi keverekkepzesi problemara utal (szegeny keverekkel jart nagy terhelesen)
koszos injektor, vagy akar tomitetlenseg miatti fals levego a rendszerben, ami miatt a ECU rosszul szamolja az uzemanyag mennyiseget
esetleg lambda szonda elotti luksi a kipuff rendszerben, ami miatt a lambda korrekcio viszi el az erdobe a vezerlot, vagy koszos legtomegmero
az 1-s es a 4-s henger parban jartöbb drón kell ;P
-
veterán
válasz focvis #11822 üzenetére
Úgy néz ki hogy jó 5 hónappal a motor szétdurranása után talán elkészült az 1.4 multiair T. (kopp-kopp-kopp) 5 évesen, 60 ezer km-rel adta fel a küzdelmet. Az alkatrészek beszerzése / beszerezhetetlensége miatt húzódott eddig a javítás.
Főbb tételek (mind új gyári alkarész, más nincs is hozzá):
- 4 dugattyú
- csapágysor
- turbó
- hengerfej
Márkaszervizben került sor a műtétre (nem akarom tudni az árát), a kereskedés érdeklődésére, miszerint user error okozta-e a totálkárt, az volt a válasz, hogy nem, ezek ilyenek. Hurrá. -
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #12291 üzenetére
hm, pedig van hozza kovicucc
es nem is biztos, hogy dragabbabb
a PuntoGT-hez is olcsobb volt a Wössner kovacsolt dugattyu, mint a gyari
megneztem a benzines 147-hez mennyi az annyi, 48-70k egy dugo per darab
525EUR a Wössner kit hozza gyurukkel meg a csapszegekkel, ami 216k perpill
....de markaszerviz ilyennel nem fog foglalkoznitöbb drón kell ;P
-
addikt
válasz focvis #12299 üzenetére
A következő lépés a fogyasztóvédelem lett volna részemről.
Azzal pont semmire nem mentél volna. Nekem volt már hasonló ügyem, mint a tied. Elküldtem a fogyasztó védelemnek a panaszom, aztán egy hónap múlva visszaküldtek valami sablon levelet, amiben nagy általánosságban leírták, hogy majd a polgári perrendtartás szerint a bíróságon rendezhetem az ügyem vagy fordulhatok a békéltető testülethez. Még valami olyan szövegrész is benne maradt, amiből tisztán látszott, hogy valaki másnak elküldött levél lett átírva, mert benne maradtak olyanok dolgok, amiknek semmi köze nem volt az ügyemhez.
A jogi útra terelés meg nagyon drága dolog. Az sem úgy megy ám, hogy "na most akkor én ügyvédhez fordulok és végetek". Tegyük fel, hogy el akarsz küldeni egy felszólító levelet. Először beleteszed az időt és energiát, hogy keress egy ügyvédet. Jó esetben nagy nehezen találsz is valakit, aki legalább bizalmat kelt benned. Mire átbeszélitek a dolgok, átküldöd neki az anyagokat, megszületik a levél tervezet, meg aláírjátok a megbízási szerződést és a felhatalmazást, addigra kifizettél simán több mint 100e forintot, eltelt egy hónap és még nem történt semmi. Ennyi egy felszólító levél ára, az meg még csak annyi, hogy ha majd perre kerül a sor, majd tudod mutogatni, hogy te már akkor jelezted a dolgokat az alperes felé.
Arra egyik opció sem alkalmas, hogy a gyorsabban kész legyen a munka, amivel megbíztad a szerelőt. Ezek csak arra jók, hogy ha károd keletkezett, akkor rengeteg pénz elköltése után, pár év múlva majd talán megítélik az igazadat és megfizetik a károdat.
Én ezért is kötöttem utána szerződést a DAS-szal, hogy ha bármikor ilyen lesz legközelebb, akkor átadom nekik az ügyet, aztán csinálják. Szerencsére azóta nem volt ilyen.
De a legjobb, ha már előre úgy szervezed a dolgokat, hogy minél kisebb esélye legyen annak, hogy ilyen lépésekre legyen szükség, találsz egy normális szerelőt, aki konstruktív és igyekeztek megoldást keresni a problémákra, mert ha baj van, akkor semmi sem fog segíteni, a fogyasztóvédelem meg az ügyvéd az eső után köpönyeg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Házimozi belépő szinten
- Vicces képek
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az iOS 18 megjelenésekor az EU-ban nem lesznek elérhetők a legfontosabb újítások
- További aktív témák...
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra