Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Czo

    őstag

    válasz Mr Bond 007 #36299 üzenetére

    LOl?! :D

    En erre bizonyitekot sehol sem lattam. Ha az SSD kb egyforma sebessegu, akkor kb egyforma sebesseggel swappel mind a ketto gepcsalad. Nem is veszed eszre emiatt kb Intelen sem, csak ha mar nagyon elszallt a lo. De ez ugyis latszik a memory pressure ertekekbol. Mit ertessz unified memoria alatt? Mert ez csak azoknak ujdonsag, akiknek dedikalt GPU volt, mert ott tenyleg volt ugye kulon GPU ram, a szoftver szepen betoltotte a texturakat, meg miegymast a hagyomanyos RAM-ba, majd atpasszirozta a buszon a GPU-nak. Ha viszont valakinek nem volt a gepeben dedikalt GPU es legalabb Skylake vagy ujabb volt akkor o is "unified" memoriat hasznalt. Korabban dinamikusan allokalhato, de "levagott" terulete volt a GPU-nak, ahova at kellett helyezni Intelnel is pl a textura adatokat, de kesobb ez mar megvaltozott, a "GPU" elerte ezt a RAM teruletet, es nem kellett ujabb RAM to RAM copy, csak a driver/oprendszer reszerol tamogatas, hogy a laptablaban szabadon lehessen ide-oda tologatni a lapokat. Sott, ugye sok CPU-ba kerult ezen felul, orias meretu eDRAM is, ami alapvetoen a framebuffer es textura RAM szerepet tolti be, illetve L4 cache-kent is hasznaljak a Skylake utani CPU-k. MacOS eseten semmilyen app hibernacio nincs szerencsere, tehat ott sincs valtozas az arhitekturaban.

Új hozzászólás Aktív témák