Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70869248

    törölt tag

    válasz Zahi #757 üzenetére

    ..ha az fizikát az autó viselkedésére értjük? :F

    Fizikai számításokról beszélünk, az hogy milyen és mennyi képleten keresztül számolja a fizikát
    pl. iRacing vs. GTR2 vs. LFS vs. AC...stb.
    Ezeknek más a fizikájuk.

    Az amerre tekergetni akarod, azt gondolhatod simán, de ne terjeszd...gyakorlatilag azt mondod, hogy a NFS Shiftre írt SK mod és maga az alapjáték, a Shift külön fizika lenne.

    A Race 07 és az rFactor azonos fizikai számításokat használ, mindegy hogy .tbc vagy .tyr a gumifájl kódolása, megnyitva azonos a felépítés.
    Ahogy írtam már, mindkettő ISI motoros játék, azonos a fizikai motor, annyi különbség van, hogy a Race07 az rFactor egy korábbi verzióját használják (és azért írok rFactor-t és nem ISI engine-t mert a két játék összehasonlításáról van szó).
    A GTR2 is egy korábbi verzióját használja, amiben van eső....de ezt nem a Simbin 'fejlesztette' bele, azt is megvették. Mivel maga az rFactor nem játéknak készült, az ISI csak a motorját akarta eladni.
    Így fordulhatott elő hogy a GTR2-ben van eső, az rFactor-ban pedig nincs...pedig nyilván az ISI beletehette volna, hiszen a saját motorjuk....de ők nem játékot fejlesztettek, hanem játékmotort.

    Tehát a Race07-ben szereplő Retro résznek, és a WTCC résznek is uaz a 'fizikája'...attól még hogy te másként érzed, és így értelmezed a fizikát.
    Nincsen vele bajom, csak nincs moddonként más és más fizika, a számítási motor ugyan az. Játékmotoronként van más és más fizika, mivel mindegyik mást és máshogy számol hogy megpróbálják lemodellezni a valóságot.

Új hozzászólás Aktív témák