Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fatallerror

    addikt

    válasz AMD_ok #6939 üzenetére

    ja lol jogos h minek foglalkozom ezzel, megrendelem utánvéttel és ha az és annyiba kerül átveszem, ennyi :B

    don't tell me what i can't do!

  • KaraDani

    addikt

    válasz AMD_ok #6939 üzenetére

    Első benyomás az volt, hogy sokkal kényelmesebb a hosszabb pedálok miatt. Emiatt a pedálok útja is hosszabb, a gázadás jobban, finomabban adagolható. A fék a load cellel teljesen más kategóriát képvisel. Felépítés úgy néz ki, hogy a gyári rugó maradt benne amibe került egy annál rövidebb kemény gumi (nagyon hasonló a nixim modhoz), ezzel lett elérve az, hogy legyen a pedálnak az elején egy finomabban járó rövid útja (ennek az útnak a hosszát ízlés szerint lehet variálni a gumi hosszával), majd amikor eléred a gumit, elkezd progresszívan keményedni. Abszolút igazi fék érzete van, rálépsz kicsit finoman jár, majd taposhatod mint az állat :D A load cella remekül működik maximum 50kg nyomást bír mérni, nekem most a maximum fékerő kb. 36-38 kg környékére van állítva ami zokniban jónak tűnik. A 100% fékerőhöz (amit ugye általában nem szabad kinyomni) már kicsit erőlködnöm kell, így viszont az optimális fékezési tartományhoz szükséges erőt remekül érzem. Előbb-utóbb ez már izommemória lesz valószínűleg, hogy mekkora erővel kell taposnom, és végre nem arra kell figyelni, hogy hány mm-t nyomtam le a pedált, de pár kör után is nagyon leredukálódtak a füstölős fékezések. Nekem saját usb vezérlő került a pedálba (Nem a Leo féle, ezt már egy magyar srác csinálja), így különálló eszközként működik és a gyári 8bites (256) felbontás helyett 12bitet (4096) tud küldeni a PC-nek. És ami nagyon nagy pozitívum, hogy van hozzá egy remek kalibrációs szoftver, amivel lehet állítani a minimum maximum input jelet (például a kuplung pedálom rövidre van kalibrálva vele), és egy limitert is be lehet állítani az output jelre. Ennek akkor lehet haszna ha soknak érzed mondjuk egy autó maximális fékerejét és nincs brake pressure állítási lehetőség a programban, akkor ezzel egyszerűen beállíthatod. Bár ezzel a fékpedállal nem érzem különösebben szükségét. A beállítást a pedál elektronikája tárolja el, ha bedugod egy másik pc-be akkor is azonnal a te megszokott beállításaiddal működik (windows szépen fel is ismeri azonnal mint PTR pedal), de bármikor átvariálhatod ezt a szoftverrel.

    Negatívumok:
    - A kuplung új rugót kapott ( a kuplungét kapta a gázpedál, eddig ez pozitívum :DDD ), ami nem sikerült teljesen passzentosra a duagattyúhoz, kell neki egy kis idő összekopásra, egyáltalán nem zavaró számomra, a kuplung útjának legvége kicsit darabossabban jár még, de amúgy sem használtam eddig se teljes úton, illetve amúgy sincs szükség a kuplunggal finomkodásra abban a tartományban. Attila rajta van amúgy az ügyön és ha a következő rugószériát sikerült tökéletes méretűre gyártatni ez is teljesen megszűnik.
    - Szinte kötelező lesz fixen rögzíteni a pedált, most falhoz tolva helyén marad left foot brakelve, de ha heal&toe-zni próbálnék azonnal felborítanám :DDD Ez sem igazi negatívum, nem igazán várható el, hogy egy földre rakott pedálsor, a helyén maradjon és élethű erőhatásokat is ki lehessen fejteni rá.
    Összeségében imádom, lehetne még jobban kifejteni, az apróbb részleteket, de ezzel neilszab irományát érdemes lesz megvárni, neki sokkal több tapasztalata van kormányok terén mint nekem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák