- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
válasz manya777 #22248 üzenetére
CSPv1-nél én eggyel lentebb raktam a felfogatást a féknek és raktam be két gombelemet amik pont akkora méretűek mint a rúd, plusz itt már nem szivacsoztak hanem, fémrúd/fémrúd van a loadcell előtt. Én is szokatlanul rövidnek véltem a pedálutat a féknél de végülis idővel szokható a dolog.(Simán lenne kereslett egy 3 hall szenzoros pedára is csp kivitelben, nem mindenki load cell mániás/jön be neki a load cell)
Esetleg keress valami merevebb rudazatot a szivacs helyére akkor közvetlenebb lesz a fékhatás, plusz próbálgast a legkönnyebb fokozatról állítgatni a loadcell potiját szépen egyre keményebre.
Nekem pl majdnem legkönnyebb állásban a legjobb, de én pl mezítlább is sokat taposom szóval nem baj ha nem kell a szomszéd falát is kirúgni egy fékezésért.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
neilszab
őstag
válasz manya777 #22248 üzenetére
Pont az a load cell-es pedálok lényege, hogy minimális a pedálút, mint ahogy a valós autókban sem különösebben mozdul már el a fékpedál, ha a fékpofák már érdemben ráharaptak a nyeregre. Magyarul nem az a lényeg, hogy mennyit mozdul el a pedál, hanem hogy milyen erősen nyomod de eközben a mag a pedál gyakorlatilag mozdulatlan.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu