Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz kulfoldi #676 üzenetére

    Mondjuk én nem valószínű, hogy tudok menni 21:50-kor, bár nem kizárt, de ezekkel a beállításokkal amiket megadtál egyébként szvsz sok értelme nincs, mert ez így egy pályaismereti verseny.
    A bekapcsolt ASM meg TCS miatt csak az számít, hogy a legbrutálabb autódat hozd, legyen benne számolatlanul lóerő, az elektronika majd az úton tartja, ha te már nem tudod. Ezzel épp az autós játékok és azon belül is az ilyen GT szintű, már-már szimulátor játékok egyik legélvezetesebb eleme marad ki a játékból, nevezetesen a helyes autó választás és a megfelelő tuning. Jöjjek egy gyengébb, de 4WD autóval, amit úton tudok tartani, stabil a kanyarokban, de lassabb az egyenesekben? Érdemes 400 lóerőt paszírozni egy első kerék hajtású autóba? Vagy jöhet egy hátsó kerekes szörnyeteg, amivel az egyenesek az enyémek, de minden kanyarban össze kell szednem? ASM on, és TCS on miatt csak az számít, hogy a legbrutálabb autód legyen.
    A TopGear+Lotus kombót így csináltam végül meg. Kontrollerrel, bekapcsolt ASM+TCS 1-re állítva, a kocsi egyszer sem ment el keresztbe, elsőre megnyertem így. Ha ezt tudom, hogy ez ennyit segít, nem küzdök vele 2 napon és kb. 3 órán át.
    A kikapcsolt pálya nyomvonal miatt meg ha valakinek ismeretlen egy pálya, akkor kapásból esélytelen, mellesleg igen valószínű, hogy el fog mérni nem is egy féktávot és az előtte menőt kilöki mert későn fékez, vagy éppen belé szállnak hátulról, mert korán fékez. Ezért pályaismereti verseny.
    Szvsz ha csak baráti kocsikázgatásról van szó, csak futni pár kört a szórakozás kedvéért, akkor felesleges bármilyen segítség használatát tiltani. Ha meg egy igazi, a versenyzők tudásáról szóló komoly versenyt akarsz rendezni, akkor nem szabad a TCS - ASM kombót engedni használni.

    [ Szerkesztve ]

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Új hozzászólás Aktív témák