Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
Korai még leírni a többieket - a Corvettnek mindig erős a versenytempója, a Fordok meg számbeli fölényben vannak. Igazából a Ferrariról mondható el, hogy kevésbé a Pro kategóriára koncentrál, ki is "kölcsönözte" Fisichellát meg Berettát egy amatőr csapatnak, ott van esélyük. Az Aston Martint meg az ág is húzza, a dánmobilt lezúzták egy héttel a verseny előtt és újatt kellett építeni, AM-ben meg ugye van olyan versenyzőjük, aki a korábbi évek tapasztalatai alapján bármelyik pillanatban el tudja dobni a futamot (Dalla Lanna), szóval ott is gyérek a kilátásaik. BMW-t meg nem tudom hova tenni, ők sötét lovak.
Igazából az LMP1 a "papírforma" kategória - ha a Toyota ezt nem nyeri meg akkor szántsák be a német motorsport részleget, a Rebellion meg az SMP autók csatázhatnak, de a ByKollesnek pl. statisztikailag is elég gyenge az esélye arra, hogy befejezze a futamot (2010 óta ez egyszer sem sikerült nekik több kategóriában, pedig volt olyan év, hogy több autót is neveztek). LMP2 meg megint olyan, hogy egyszerűbb felsorolni az esélytelen indulókat (Tracy Krohn), mint számba venni, hogy kik a favoritok.Spotter
Az ACO csinált végre normális, angol nyelvű, hivatalos hírgörgeteget
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest