Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz Male #620 üzenetére

    Korai még leírni a többieket - a Corvettnek mindig erős a versenytempója, a Fordok meg számbeli fölényben vannak. Igazából a Ferrariról mondható el, hogy kevésbé a Pro kategóriára koncentrál, ki is "kölcsönözte" Fisichellát meg Berettát egy amatőr csapatnak, ott van esélyük. Az Aston Martint meg az ág is húzza, a dánmobilt lezúzták egy héttel a verseny előtt és újatt kellett építeni, AM-ben meg ugye van olyan versenyzőjük, aki a korábbi évek tapasztalatai alapján bármelyik pillanatban el tudja dobni a futamot (Dalla Lanna), szóval ott is gyérek a kilátásaik. BMW-t meg nem tudom hova tenni, ők sötét lovak.
    Igazából az LMP1 a "papírforma" kategória - ha a Toyota ezt nem nyeri meg akkor szántsák be a német motorsport részleget, a Rebellion meg az SMP autók csatázhatnak, de a ByKollesnek pl. statisztikailag is elég gyenge az esélye arra, hogy befejezze a futamot (2010 óta ez egyszer sem sikerült nekik több kategóriában, pedig volt olyan év, hogy több autót is neveztek). LMP2 meg megint olyan, hogy egyszerűbb felsorolni az esélytelen indulókat (Tracy Krohn), mint számba venni, hogy kik a favoritok.

    Spotter
    Az ACO csinált végre normális, angol nyelvű, hivatalos hírgörgeteget

Új hozzászólás Aktív témák