Aerocool blog: székek játékosoknak

Ha egész nap számítógép előtt ülünk, szó szerint az egészségünk múlik egy kényelmes forgószéken.

Amíg az ember nem találkozik profi irodai székekkel, hajlamos kinevetni a játékosoknak szánt ülőalkalmatosságok árait. Pedig ezek nem csak a haszon kedvéért drágábbak (na jó, biztos kicsit azért is) egy konyhai széknél, hanem mert ha órákig ülünk egy helyben, akkor rendkívül fontossá válik, hogy az ülőalkalmatosság a lehető legkényelmesebb, legegészségesebb testhelyzetet biztosítsa.

A ThunderX3, tajpeji székhelyű márka az Aerocoolhoz tartozik, termékpalettáján pedig elsősorban a játékosok kényelmét szolgáló bútordarabok – asztalok, babzsákfotelek, gamer forgószékek – találhatóak meg. Az utóbbiak árai a 60-80 000 forintos sávban mozognak, amivel nem nevezhetjük őket extrém drágának.

A cég három kategóriába sorolja termékeit: az Essential változatok minden alapvetően szükséges szolgáltatással rendelkeznek, komfortosak, és ehhez mérten áruk is kedvező. A Pro kategóriába tartozó modellek már drágábbak, de itt a tervezésnél fontos szerephez jutott a hosszabb távú komfort is, hiszen egy e-sport eseményen nem lehet félóránként felállni és nyújtózni egyet. Végül az Ultimate székek azok, amelyeket a legnagyobb terhelés elviselésére terveztek, ami 200 kg-os súlyhatárt és 90 cm magas háttámlát is jelent.


ThunderX3 YAMA1 [+]

Az említett három kategóriában rengeteg modell található, így valószínűleg minden igényhez és szobabelsőhöz találhatunk megfelelőt. A minimalista vonalat képviseli például az Essential vonalba tartozó ThunderX3 YAMA1 modell, melynek fekete/fekete változata gyakorlatilag profi irodai széknek is elmegy, annyira követi a divatos „hálós” vonalat. Ha kicsit merészebb színekre vágyunk, akkor persze elérhető fekete/türkizkék és fekete/piros összeállításban is, de a színes betét ezeknél is inkább csak jelzésnek tekinthető.

A háttámláján maximálisan szellőző, hálós anyagot használó YAMA1 széket állítható deréktámasz, fejtámla és kartámla jellemzi. A Class-4-es gázliftnek köszönhetően 150 kg-ig terhelhető, és az sem fog csalódni, aki szereti hintáztatni magát, ugyanis mechanikája ezt is biztosítja (rögtön kényelmesebb lesz feltenni a lábunkat az asztalra videónézés közben!).


ThunderX3 TC3 [+]

Míg a YAMA1 rejtőzködőbb, addig a TC3 már a klasszikus „gamer” vonalat hozza. Kilenc különböző színösszeállításban érhető el, fekete, piros, sárga és mindenféle más színű betét is kérhető a fekete alapra. A PRO család tagjaként ez egy egésznapos kényelmet szolgáló modell, integrált fejtámlával és a szellőzést segítő anyagból készült burkolattal. A komfortérzetet növeli, hogy a fejtámla és a háttámasz is állítható, ezen felül pedig rögtön két irányban állítható a kartámla is. A háttámla dönthető, mégpedig egészen 180 fokig, így ha egy gyors szundikálás lenne a cél, ez sem lehet akadály. A 150 kg-ig terhelhető szék öt darab, 65 mm-es görgőn gurul, dizájnja és burkolatának kinézete pedig határozottan „autós” benyomást kelt.


ThunderX3 EC1 [+]

A TC3 olcsóbb, Essential kategóriába tartozó változatának tekinthető az EC1, melyből ugyanakkor nem hiányoznak a lényeges szolgáltatások, így például a szellőzést segítő anyagokból készülő burkolat és belső. A hat különböző színben rendelhető ülőalkalmatosság Class-3 gázliftet kapott, magas háttámlája pedig fejünket is támasztja. Kartámlája párnázott, görbületét pedig úgy alakították ki, hogy karunknak is kényelmes legyen, ráadásul jól is nézzen ki. A hintafunkció az EC1-ből sem hiányzik, görgői 50 mm átmérőjűek.


ThunderX3 DC1 [+]

A klasszikusabb „főnöki fotel” dizájnt követi az Essential vonalas DC1 család, mely három színben érhető el, háttámlája pedig „steppelt” hatású. A legfontosabb tulajdonságai: Class-4-es gázlift, párnázott kartámla, integrált fejtámla, hintafunkció, kényelmes, ergonomikus háttámla, 65 mm-es görgők.


ThunderX3 BC1 CAMO [+]

Végül többéle színkombinációban, illetve terepmintás kivitelben érhetőek el – összesen 11 különböző kinézettel – a BC1 sorozat BC1 BOSS, illetve BC1 CAMO modelljei, melyek legtöbb tulajdonságukat tekintve egyeznek a DC1-gyel, viszont Class-3 gázlifttel szerelik őket, és hiányzik róluk a steppelt mintázat is.

Azóta történt

Előzmények