Company of Heroes
Company of Heroes 1280x1024 max AA/16xAF |
Athlon 64 X2 2 GHz 10 x 200 |
Athlon 64 X2 2,6 GHz 11 x 236 |
Core 2 Duo 1,86 GHz 7 x 266 |
Core 2 Duo 2,66 GHz 10 x 266 |
Core 2 Duo 3,3 GHz 10 x 330 |
Radeon X1950 Pro | 58 | 60 | 59 | 62 | 62 |
Radeon X1950 XTX | 61 | 63 | 63 | 64 | 65 |
Radeon HD 2900 XT | 80 | 86 | 91 | 97 | 97 |
GeForce 8800 GTS 320 MB | 55 | 65 | 58 | 63 | 65 |
GeForce 8800 GTX | 95 | 104 | 112 | 125 | 126 |
Company of Heroes 1920x1200 max AA/16xAF |
Athlon 64 X2 2 GHz 10 x 200 |
Athlon 64 X2 2,6 GHz 11 x 236 |
Core 2 Duo 1,86 GHz 7 x 266 |
Core 2 Duo 2,66 GHz 10 x 266 |
Core 2 Duo 3,3 GHz 10 x 330 |
Radeon X1950 Pro | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
Radeon X1950 XTX | 37 | 38 | 38 | 38 | 38 |
Radeon HD 2900 XT | 57 | 57 | 58 | 58 | 58 |
GeForce 8800 GTS 320 MB | 37 | 39 | 39 | 39 | 39 |
GeForce 8800 GTX | 69 | 75 | 75 | 75 | 75 |
A negyedik tesztelt játék a Company of Heroes volt, a papírforma ezúttal is bejött. 1280x1024-es felbontásban 100%-osan VGA-limites videokártya nem volt, az összes VGA gyorsult egy picit, ha jobb processzort tettük alá, de az X1950-esekről végülis elmondható, hogy ez a maximálisan 6%-os gyorsulás nem túl sok, a játékélményt nem befolyásolja. A Radeon HD 2900 XT-vel már enyhe CPU-limitet véltünk felfedezni, elvégre a játék 21%-kal volt gyorsabb, ha a 2 GHz-es Athlon 64 X2 helyett egy 3,3 GHz-es Core 2 Duóval hajtottuk meg, az arany középútnak a Core 2 Duo E6300 tűnik. A 8800 GTS-sel is hasonló volt a helyzet, igazából csak a 2 GHz-es X2-vel maradt le, a többi processzorral nem volt jelentős különbség a teljesítménye között. A 8800 GTX esetében egyértelmű, hogy CPU-limit van, 32%-os különbség van a leggyengébb és a legerősebb CPU között.
1920x1200-ba állítva a felbontást a Company of Heroes szinte teljesen VGA-limitessé vált. Csak a 8800 GTX szenved egy kis hátrányt, ha 2 GHz-es X2-vel hajtjuk meg, ettől eltekintve az összes videokártya ugyanolyan gyors volt, bármelyik processzort is tettük alá.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!