Az ígéretes GeForce GTX 670 VGA tesztje

Crysis Warhead, DiRT 3, Shogun 2

Crysis Warhead alatt a GTX 670 nagyjából a HD 7950 teljesítményét hozta, míg az előd GTX 570-hez mérten durván 30% a javulás. DiRT 3-ban már a HD 7970 szintjéig kapaszkodott fel a 670, ami szép eredmény. Korábban már említettük, hogy szerintünk itt a Kepler a teljes sebességű FP16-os textúraszűréssel szedte össze az előnyét, mely a GF110 óta jelen van, de most már a számítási teljesítmény is a Radeonok szintjén mozog.

Shogun 2 alatt 1920x1200-ban ismételten a HD 7970 eredményét hozta az új jövevény, de 2560x1600-ban sem sokkal maradt le tőle. Meg kell jegyeznünk, hogy a Shogun 2 esetében nem a játék legújabb verziójával teszteltünk, mivel a március végén kiadott frissítés érthetetlen okokból erősen lerontotta a Kepler architektúrára épülő GeForce-ok teljesítményét, amennyiben a beállítások maximumra voltak kapcsolva. Információink szerint ez a játék hibája, de arról már nincs adatunk, hogy a fejlesztők ezt mikor javítják.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés