Hirdetés
Metro 2033, AVP, Deus Ex
Az elsősorban "optimalizálatlanságáról" híres Metro 2033 alatt a GTX 670 annyira nem brillírozott, és csak a GTX 580 teljesítményét tudta produkálni. Ez a játék amellett, hogy nem jól optimalizált, még olyan komplex post-process számításokat is végez, mint a diffuse DOF (Depth of Field). A konkurens GCN architektúra a bonyolult számításokat könnyedebben kezeli, emellett fontos, hogy a Tahiti-alapú kártyáknál nagyobb memória-sávszélesség áll rendelkezésre.
Az AVP-nél tapasztalt kép meglehetősen hajazott az iméntiekre, annyi különbséggel, hogy a GTX 670 és 680 között minimalizálódott a különbség. Hasonlóan a Metro 2033-hoz, az ebben a játékban alkalmazott advanced shadow sampling algoritmus meglehetősen komplex shadert futtat, ami az összetettebb feladatokra kihegyezett GCN architektúrán hatékonyabb, noha ez ebben az esetben kisebb előnnyel jár, mivel kevésbé érzékeny a memória-sávszélességre, mint a post-process effektek általában. A Deus Ex esetében a GTX 670 most inkább a HD 7950-hez volt közelebb, bár minimum értékekben kicsit gyengébb volt annál.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!