- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dreuzor
újonc
Üdv!
Kezdő vagyok a programozásban, és eddigi ismereteim szerint szerettem volna egy olyan kódot írni, amiben 10 random számot kell összeadni, és a végén kiírja, hogy mennyi volt a helyes.
Így próbáltam megcsinálni:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
namespace switchstatements
{
class MainClass
{
public static void Main(string[] args)
{
Random numberGenerator = new Random();
int num01;
int num02;
int num03 = 0;
int i;
for (i=1; i >= 10 ; i++)
{
num01 = numberGenerator.Next(1, 11);
num02 = numberGenerator.Next(1, 11);
Console.WriteLine("Mennyi" + num01 + "meg" + num02 + "?");
int answer = Convert.ToInt32(Console.ReadLine());
if (answer == num01 + num02)
{
Console.WriteLine("Úgy van!");
num03 = num03 + 1;
}
else
{
Console.WriteLine("Nem!");
}
}
Console.WriteLine("Az elért pontszámod: " + num03);
Console.ReadKey();
}
}
}
A for ciklusban lévő dolgok nem akarnak lefutni, és nem tudtam rájönni miért, kérlek segítsetek!
Köszönöm. -
dreuzor
újonc
Kicsit ciki, de 5 perccel azután, hogy leírtam ide a problémát, meg is oldottam.
Sziasztok!
Szeretnék Unityben egy olyan scriptet írni, aminél ha egy feltétel teljesül, akkor betöltődjön a következő pálya.
Kettő script van, az egyikben van egy nextLevel nevű bool változó, aminek truenak kell lenni a pályaváltáshoz:using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;
public class felszed : MonoBehaviour
{
private int count;
public int maxCount = 8;
public Text countText;
public Text winText;
public bool nextLevel;
// Use this for initialization
void Start ()
{
count = 0;
SetCountText ();
winText.text = "";
nextLevel = false;
}
// Update is called once per frame
void Update () {
}
void OnTriggerEnter(Collider other)
{
if (other.gameObject.CompareTag ("PickUp"))
{
other.gameObject.SetActive (false);
count = count + 1;
SetCountText();
}
}
void SetCountText ()
{
countText.text = "Fogaskerekek: " + count.ToString () + "/" + maxCount.ToString ();
if (count >= maxCount)
{
winText.text = "NYERTÉL!";
nextLevel = true;
}
}
}Ez után rá kell kattintani egy objektumra, amiben a következő script van:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class NextLevel : MonoBehaviour {
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
}
public void OnMouseDown ()
{
if (felszed.nextLevel == true)
{
Application.LoadLevel ("Level02");
}
}
}A következő hibaüzenetet írta ki a Unity:
Assets/Scripts/NextLevel.cs(20,29): error CS0120: An object reference is required to access non-static member `felszed.nextLevel'
Még nagyon kezdő vagyok a script írásban, remélem minden lényeges információt leírtam ahhoz, hogy egy kicsit is hozzáértőbb ember fél másodperc alatt kiszúrja hol voltam béna .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen