Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fel

    addikt

    válasz Tibiajax #142 üzenetére

    Bronco hszéhez még annyit, h nem mindegyik autónál tudsz kuplungolni pl: az összes új Maserati, Ferrari, Lamborghini, egynémely Merci, Audi és a Golf R32, vmint a Wiesmann MF3.
    Rajtoláskor én is úgy cselekszem mint Bronco, fullgáz 'GO'-ig (különben lefullad), majd gáz vissza egy pillanatra és újra lehet nyomni neki...Érdemes sokat gyakorolgatni, h melyik kocsinál hol érdemes felváltani, de a tiltást mindig kerüld, mert utánna nagyon ledadognak és sokat vesztel a lendületedből.
    És a legtutibb: Saleen S7, rajt kettesben... :D Eddig ez a legjobb eredményem (sík terepen, lejtőn lefelé 1.91..)
    Sztem érdemes azt a fokozatot választani rajtoláshoz, amelyikben az adott kocsi eléri a 100-as tempót.
    Jó szórakozást a gyakorláshoz!

    Még egy tanács: rajtolás szekvenciális váltójú/ teljesen mindegy milyen váltójú + auto kuplung/ automata váltás esetén: Nem kell a visszaszámlálás ideje alatt bőgetni a motort! Alapjárat, majd '1' és 'Go' között finoman adni a gázt (okok billel nehezebb, de akkor is csak ekkor érdemes gyorsítani), mert így nem pörögnek el a kerekek. Sokan tiltásból indulnak, és csodálkoznak, h ugyanolyan autóval, rajtolásnál kerülgetek ki mindenkit...hát hogy is van ez??.. megint egy csíter..

Új hozzászólás Aktív témák