Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • enddav

    aktív tag

    válasz old rocker #1418 üzenetére

    Hát bementem és még mindig nem jött meg. Na akkor eldurrant az agyam és egy b****g is kiszaladt, de a lényeg, hogy mondtam a dolgokat, hogy nekem ennyi meg ennyi károm van ebből már stb., és mondtam fogyasztóvédelmet, sajtót, ezekre úgy a csaj nem igazán reagált, mondta jólvan, jólvan. Akkor mondom hívja ide a főnökét, beszélni akarok vele. Aszondja milyen főnökét, hívjam fel a nokia központi számot. De mondom a főnökével akarok beszélni! Hát az nincs most itt, akkor adja meg a számát vagy valamilyen elérhetőségét. Azt nem adhatja, hívjam fel a nokia számot, ami azon a kis névjegyen van, állandóan ezt hajtogatta. De minek hívjam én az ügyfélszolgálatot? :F Na lényeg, hogy a végén előkerült a panaszkönyv/vásárlói könyv, mondtam visszamegyek és írok bele tuti.
    Rocker tudsz ebben segíteni, hogy mit írjak bele? Tudom, nem hiszem hogy sokat érne, de akkor is! :((

    Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák