Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mobilizmo

    addikt

    Ígértem egy kis tájékoztatást expansys-es gariztatás folyamatáról.
    Most vitte el a DHL. Miután kértem a folyamat elindítását, kaptam egyedi azonosítót, majd egy levelet a dhl-től (angol), amiben leírják a teendőket. Be kell regisztrálni hozzájuk és az előre már felvett fuvar paramétereit beállítani (hol, mikor adod át a csomagot, milyenek a méretei). A DHL szállítást az expansys rendelte meg, nekem nem kerül semmibe amennyiben valóban garanciális problémáról van szó. Természetesen minden eredeti hozzátartozót (Motorola használati utasítást, SAR dokumentum, meg ilyen egyéb szarokat is) be kell rakni az expansys-es azonosítós levél aláírt példányával egyetemben az eredeti dobozba, ezt becsomagolni és erre is ráírni az expansys azonosítót. Elvileg holnap meg is érkezik a londoni központba, a csomag kibontása, ellenőrzése után tovább küldik a Motorola szervizbe.

    Ha van fejlemény folytatom.

    ui.: Egyébként még annyi érdekeset megtudtam az Expansys kapcsolattartótól, hogy jelen pillanatban nincs hivatalos honi szerviz (ezért viszik ki a saját költségükön), de nem sokára bejelenés várható ez ügyben.

    Bonyolult problémákra mindig akad egyszerű, könnyen érthető, téves válasz.

Új hozzászólás Aktív témák