Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
topyjo
aktív tag
válasz zsoca67 #3047 üzenetére
Eddig Lidlis volt, de abból a második szezon közepén kijött a füst. Akkor nem lehetett kapni, azért vettem másikat. Most újra van, lehet hogy veszek. Amúgy az Xs most tölti az Opelom 72Ah- ás akkuját, folyamatosan figyelem, megállt 13,2V-nál.
" 10 milliárd légy nem tévedhet!"
-
kaliber
aktív tag
válasz crissprivat #3048 üzenetére
Befürödtem már a márkás cuccokkal is (főleg mert azokat is Kínában gyártják ,de különben az egész topic arról szól hogy ár-érték arányban megkeressük a legjobbat és ez nem feltétlenül "A" márkás termék.
Nincs nekem azzal semmi bajom hogy a jó minőséget két-háromszor drágábban adják, csak azzal ha mégsem hozza azt amit ígérnek vagy nem olyan megbízható és pár év múlva tönkremegy.
Bár igazából mióta létezik a tervezett elavulás igazán jó minőség az nem cél.
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz crissprivat #3048 üzenetére
"Ez nem logikus hozzáállás"
Ebben igazad van! De a dolgok mögé is kell nézni és látni! A nem logikus hozzáállás a nem logikus fizetéseinkből adódnak! Épp ma hajnalban volt egy heves beszélgetésem valakivel pont ezügyben!
A németek is és az amcsik is másképp gondolkodnak, mint mi! Mert mi amolyan "földhöz ragadtak" vagyunk, és nem vagyunk képesek a "munka után költözni"! Igen, de adott esetben keresnek 1-1 millió forintnyi ottani pénzt, amibe belefér az élete végéig albérlet, adott esetben a 150ezer huf-nyi egészségügyi biztosítás!
Amíg nekünk néha gond egy autó szervize, addig kint a 3. autó megvásárlásán gondolkodnak!
És amíg egy aksitöltő nagyon erősen vetekszik a töltendő aksi árával, addig az ember meggondolja a vásárlást, mert egy töltőt jó esetben havonta kell használni 1x!!! Mondom ezt 13,7V-os generátortöltésű dízelnél! A vater sajátbarkács töltőjével 9 évig elment az aksi! Nem feltétlen kell sok pénzt kidobni, és lenézni, aki nem teheti meg adott időben! (mert cteket venni adott időben adott pénzzel lehet. sok xar töltőt 3x kevesebb pénzből)
Nem vitatkozni szeretnék, csak ez lehet a másik oldalon, nem pedig az, hogy mindenáron ki szeretne saját magával tolni!
Ezzel egyidőben pedig alapelvem, hogy nem veszek kínai xart, mert nem vagyok annyira gazdag!!!!
De ez jelen esetben kissé átértékelődik, amikor a xiaomi samsung minőségben gyárt, az alma a szifonjait pedig a kínai Foxconnal gyártatja filléérekért!
A tervezett elavulás meg más tészta! Az 5 éves gari is szép, meg jó, de az pont egy aku élettartama!
Szerk.: félreértés ne essék, nem mondtam, hogy valaki lenéz valakit, csak hasonló esetben találkoztam kicsit erősebb fogalmazással, ahol én voltam a hibás, hogy 2 egymást követő évben nem terveztem be az autó 300-300ezer hufos szervizét, és akinek nincs pénze, ne autózzon választ kaptam burkoltan persze!
[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
válasz Harkovz #3035 üzenetére
Úgy tűnik jó a Recond és hatott is!Az eddigi 12,1V nyugalmi feszültség 12,5 lett.Kipróbáltam az indítási tesztet is.Reggel -8 fokban indítottam a hideg motort.10,5V-ig esett le a feszültség.Nagyon jó ez a két beépített teszt.És maga a töltő is korrekt,ez megérte,szerintem 20 ezerért is bőven jó.Az a Ctek ami ezt tudja 38 ezer Ft.!!!!És nincs kijelzője,sem bikázás és csak 5A töltést tud.Én ajánlom mindenkinek a Global CH-611-et!!!
-
crissprivat
senior tag
válasz tibcsiworld #3053 üzenetére
Értem amit írsz,de egy 20eFt töltö már ne vigye galyra a családi büdzsét. Azért ez nem akkora tétel. És,ha valahol több autó és motor is van,már érdemesebb komolyabb töltöben gondolkodni. Hosszabb távon szerintem legalábbis. De ezt mindenki maga döntse el,hogy kinek mi a kifizetödö.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
kastner
csendes tag
válasz crissprivat #3056 üzenetére
20.00 Ft elég sok családban már "tételnek" számít. 80.000 - 100.000 Ft melós fizetéssel rendelkezik sok ember. Én Aldi-s töltőt használok, nekem elég, és elégedett vagyok vele. Megjegyzem volt CTEK 5.0 töltőm is, de a 44 AH Bannerhez sok volt, állandóan kifújt a biztonsági szelep, ami panellakásban történő töltésnél nem éppen élmény. Az Aldi-s töltőnél nem fújt ki a biztonsági szelep. Ha sok pénzem lenne, akkor sem biztos, hogy újra CTEK töltőt vennék. Az Aldi töltőjére van 3 év garancia. Ha kipurcan visszaviszem, garancia lejárta után pedig újat vennék. Az Aldi-s is feltölti 100%-ra az aksit, legfeljebb lassabban. Nekem már sikerült, tehát gyakorlatban működik a töltő. Egyéni beállítódás kérdése is, hogy ki mennyit áldoz töltőre.
-
Kernel
nagyúr
válasz Harkovz #3054 üzenetére
A tirisztorok rögzítése hajlamos meglazulni (olyankor visszaesik a töltőáram, ha az egyik elválik), illetve a hűtőborba szigetelt a lemezháztól, ha ott összeér valami, akkor gond van. De egy zárlattól a primer biztosíték kiolvad általában, hacsak korábban nem cserélték ki nagyobb értékűre, netán megpatkolták.
Egy megkímélt állapotú Зарядное устройство "Ресурс-1" nekem is van. Van egy másik is, ami szimplán az Автоматическое зарядное névre hallgat, vagy épp labortápegységgel is tudnék tölteni, ha szükséges.
Ehhez képest néha ráakasztok szivargyújtón keresztül egy 500 forintos töltésszabályzót egy dugasztápra (vagy laptoptáp is jó), másnap így is pöccre indul.
Persze, ezt be kell mérni, nagy kaland, de van kijelzős is, amihez még multiméter sem kell:
http://www.ebay.com/itm/272041589711
http://www.ebay.com/itm/152113750317Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz crissprivat #3056 üzenetére
Tudását tekinte azonnal megvenném, de ennyiért, ...!
Ha tudnád, hogy sok családban mennyit jelent a 20e huf, ...
Amúgy a 20 ezer nagyon is sok abban a tekintetben, hogy a kezelni kívánt eszköz, az aksi is ennyibe kerül!
Ha egy családban több autó meg motor van, azoknak tényleg xarrágás lenne vacak töltőket keresgetni! Ezt elfogadom!
Viszont akinek csak 1 trabantja van, de jó lenne néha az aksinak valami energia, nem feltétlen az 5-ös ctek kell neki! (az új trabantot lehet elfogadnám! )
Béke!
[ Szerkesztve ]
-
Quattro
tag
A neten láttam piros MODE gombos CTEK MXS 5.0-t, meg láttam fekete gombosat is. Mi lehet a különbség a kettő közt? A fekete gombosat " továbbfejlesztett 5.0"-nak hirdetik.
[ Szerkesztve ]
-
crissprivat
senior tag
válasz Quattro #3060 üzenetére
A fekete gombos a régebbi, a piros gombos az újabb kiadás. Ha még tudsz fekete gombosat szerezni,én azt ajánlom. Jobb a szerelési minöség (csavarozás vs ragasztás) és a kábelezése is jóval erösebb. A webáruház fotóit ne vedd alapul,mert össze vissza keverik a kettöt. Kérdezz utána melyik is van nekik,az a biztos. De nem hinném,hogy van még forgalomban fekete gombos,de nem lehetetlen.
Jézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
Quattro
tag
Megkérdeztem a boltot, nekik fel sem tűnt, hogy egyik képen piros, a másikon meg fekete gombos készülékként hirdetik a terméket. De korrektek voltak, azonnal utánanéztek és ők is arra jutottak, hogy a fekete gombos a régi, a piros gombos az újabb verzió.
Köszönöm a visszajelzéseteket Nektek is! -
Inhouse
őstag
válasz Harkovz #3054 üzenetére
Hátul át lehet "jumperelni" és akkor nincs semmilyen védelem, csak a biztosíték, ha az meg szeg darab, akkor gond lesz. Kár érte, de ne herdáld el, beszerezhetőek az alkatrészek.
Mielőtt bárki magára venné, a többség tájékoztatása érdekében, a legtöbb autó gyári szivargyújtó csatlakozója csak gyújtás alatt működik. Ezeket a járműveket így tölteni nem lehetne csak gyújtással, azt meg nem javaslom. Utólagosan kiépített szivargyújtó aljzattal működhet a dolog.
Üdv Inhouse
-
Soma01
veterán
válasz Mr Bond 007 #3066 üzenetére
Biztos motiválták is.
-
koppim
csendes tag
Mi a véleményetek erről a töltőről?
http://coolautoo.hu/akkumulator-toltok/4951-ring-digitalis-akkumulator-csepp-tolto-12-a.html
-
Fishor
senior tag
Sziasztok!
Van egy Lidl ben vett ultimate speed nem kijelzős csak ledes akku töltőm. A kocsi ma nem indult aztán 10 perc töltés után beindult mentem vele aztán a garázsba ráraktam a töltő re az auto ikonra de egyből zöld fullt mutat. A kérdésem hogy szinten fogja tartani az akkut ha rajtahagyom? Egyáltalán rajta szabad hagyni hogy ne érjen meglepetés ha pl 1 hét után veszem elő a kocsit?
Üdv: Fishor
-
Kernel
nagyúr
Az Auto XS töltőkre szokott lenni panasz, főleg az Aldi által forgalmazottra, de abból is létezik többféle típusszám.
Múltkor rákerestem, többen panaszkodtak arra, hogy az egyik típus a végén módszeresen lekapcsolgatja a töltést, ellenőrzi az akku kapocsfeszültségét, majd 15,3 V emelt feszültséggel addig tölti, míg eléri a 14,4 V-ot, a töltés nélküli feszültség.
Ráadásul ezt úgy csinálja sunyiban, hogy a kijelző 14,4 V felett készre vált, tehát csak műszerrel mutatható ki, hogy mit művel közben.
Ez nem lehet véletlen hiba, hogy ezt többen is így írták le, inkább egy téves tervezési koncepció eredménye.
Itt is panaszkodtak, csak ez más jellegű (saját kijelzője szerint is többet mutat és nem is 15,3-at, de nem LIDL, hanem ALDI egyébként). Ez már lehet hiba is, csak annyiból furcsa, hogy a technika mai állása mellett, ilyen gyártási hibáknak elég kicsi a valószínűsége. Plusz gyártás után legalább egy gyors mérés is kellene, hogy legyen.
Ezek után Auto XS töltőt ki mer ajánlani? Noha láttam olyan tesztet is valahol, ahol normálisan működött az egyik típus, de így már bizonytalan az egész.
(#3069) Fishor
Ezeknél a processzoros töltőknél alap dolog, hogy szinten tartásra alkalmas és rajta lehet hagyni bármeddig, de én azért ellenőrizném méréssel is.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Kernel
nagyúr
Ebben a kategóriában ez magától értetődő, nem kell levenni, figyeli a feszültség értékét / csökkenését is. Ha kell, rátölt.
A kezelési utasításokban úgy szokták ajánlani, hogy a másodikként csatlakoztatott negatív pólust (test) az akkutól és üzemanyagvezetéktől is minél távolabb kell csatlakoztatni és levenni, nehogy az esetleges szikrától az akkuban fejlődő durranógáz berobbanjon.
De ahogy említettem korábban is, ez elég valószínűtlen, több okból is, már nem is részletezem. Viszont a papírforma kedvéért oda kell írni.
Szinten tartáshoz egyébként még az autó ikon sem lényeges, mert rátöltésnél már csak 800 mA, ami motor és autó módban ugyanaz, például ennél is:
Itt mellesleg a fő töltési szakasz kétlépcsős (3,8 --> 3 A), ami igényes megoldásnak számít (ULGD 3.8 A1 típus).
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
pjen
félisten
Ha 10 perc töltés után indult, szerintem csak kontakt hiba volt.Enyém van amikor 1 hétig sem megy ebben a hidegben,még sincs gond, pedig nem töltögetem.Ha folyton töltögetni kell,lehet egy új aksi praktikusabb lett volna.Esetleg átnézetni a töltő kőrt,főleg az ékszíjat ellenőrizni.
-
Fishor
senior tag
Hát a mai akkuk már csak ilyenek. 2 éves az akku (Perion 45Ah) A hideget nem szereti sajnos, ahogy szinte semmi. Nem igen van gond a kocsival mert utána már viszonylag rövid út után is indult szépen, csak nem akarok úgy járni, mint most hogy az asszony menne valahova aztán 10 percig kell magyarázni hogy melyik az akkumulátor, meg a töltőt hogy csatlakoztassa. Azért gondoltam hogy rárakom, akkor csak le kell szedni és start és az akku is edzésben van.
-
doso21
kezdő
Én pont ezért vettem a Ctek-et. A 3 ledes komfort csatija miatt.(utólagos opció) Még a motorháztetőt se kell felnyitni úgy kötöttem be. És még asszonyka is látja hogy ha pirosan villog akkor töltés kell neki.
Nem mintha nem lenne multiméter az autóban. De nem kell mérni az aksit a ledeken látszik mizu
Árra visszatérve nem az a drága ami minőségi és sokba kerül. Hanem a sok olcsó gagyi. Pl nekem egy 10ezres töltő adta meg magát. Természetesen 1év 2hónap után (1év gari volt rá).
Oké jó a Lidl, meg Aldi által forgalmazott elektromos dolgok, DE nekem is sokmindent kellett cserélni. Mert igen van ennyi pénzért benne szórás. De a barkács dolgok hobby célra tökéletesek. Megbízhatóság megéri az árát. Sokszor töltöttem úgy hogy közben miltiméterrel is ellenőríztem.
Az árra visszatérve 10es muniszhoz ha hozzáadok egy mostani 5-6 ezres töltőt akkor ennyiből már egy "komolyabb" vagy akár csak több évig szóló garanciás kütyüt venni.
Ahol pedig a családban van 2 autó és esetleg motor az ne kezdjen panaszkodni, hogy nincs pénze rá -
DigitXT
nagyúr
Gondolom ha arra az akkura ami ~2 hete áll (és akkor még ment),
s ma ~4V mérhető rajta rádugom a CTEK-et, észre sem veszi...
Ma mértem rá a gyorscsatlakozón, és nem hittem a szememnek...
(Ráadtam a gyújtást. A műszerfalon 3.9-et írt. Szóval tényleg gáz.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Mr Bond 007
őstag
válasz DigitXT #3083 üzenetére
Ilyenkor ha van másik aksi vagy régebbi "buta" töltő akkor rá kell tenni majd lekötés után gyorsan rátenni a ctek-et. Lehet hogy elkapja. Ha túl alacsony a fesz, előfordulhat hogy 6v-osnak nézi és nem tölti.
Egyébként ha 2 hét alatt letérdelt akkor az az aksi már eléggé 2 esélyes. -
DigitXT
nagyúr
válasz Mr Bond 007 #3084 üzenetére
Szerintem kuka az akku, bár lehet, hogy a butatöltő még visszahozná, de úgysem
bíznék benne többet... Egy kicsit meredeknek érzem, hogy így megmakkant.
Mentségére legyen szólva, korábban sose volt vele indítási gondom, vagy ha volt is
merülés mondjuk 10,8V-ra, azért onnan még simán vissza lehetett tölteni, és ment.Szerk: mondjuk meglepni nem lepett meg, csak ilyet még nem láttam, hogy 4V.
Tudtam, de nem sejtettem.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Mr Bond 007
őstag
válasz DigitXT #3085 üzenetére
Én is aggódom picit hogy cserélni kell a motorom aksiját. Elvileg feltöltötte a ctek, de egymás után kb 4 indítás után már nem indult be. Tudom hogy nem életszerű a dolog, csak kiváncsi voltam mennyi van benne. (előtte elég mostohán volt kezelve és azt se tudom mit kapott az előző tulajnál) Nem tudom ez jónak számít-e (kb 5-6 fok lehet ott ahol a motor áll, és első indításnál küzdött is kicsit mert szezon vége óta nem volt beindítva). Majd ha lesz időm feltöltöm újra és rá méretek.
[ Szerkesztve ]
-
Kernel
nagyúr
válasz DigitXT #3085 üzenetére
Önmagában emiatt még nem érdemes kidobni, velem is előfordult már, hogy sikerült nullára leszívatni, de feltöltve, mintha mi sem történt volna.
Csak egy példa: rádió + erősítő fix tápra kötve, állok be a garázsba, közben lehalkítottam valamiért, persze úgy maradt némán, bekapcsolva. Másnap pofára esés.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
DigitXT
nagyúr
Na jó, de a motoromban nincs rádió... Gyújtás se volt rajta, szóval nem igazán
lehetett több terhelés, mint múltkor, és még csak fagy sem volt a garázsban. Így
elég érthetetlen, hogy ez a 4V hogyan jött össze neki, pláne ennyi idő alatt.https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Kernel
nagyúr
válasz DigitXT #3088 üzenetére
Ha arról az akkuról van szó, ami az előzményekben is szerepelt, ott mondjuk más a helyzet, az már amúgy is gyengélkedett.
Teljesen hibátlan akkunál sokat számít az időfaktor, hogy meddig volt mélykisülésben.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
DigitXT
nagyúr
Természetesen ugyanarról az akkuról van szó. Igen, gyengélkedett. Szóval nem
nagyon lepett meg a dolog. csak egy kicsit, mert ilyet én még nem láttam.
Számítottam rá, hogy rá kell majd tölteni. De 4V-ra rá sem tudok "okos" töltővel.(Apósom autójában merült így agyon az akku. A CTEK nem is látta. Nosza, elő,
a régi orosz töltőt. Az nem kérdezett, csak töltötte. Utána átraktam a CTEK-re...
Egy másik alkalommal nem volt nálam a CTEK, szóval az orosz csinálta végig...
Azzal se volt semmi gond, csak nem szabadott elfelejteni levenni róla ugye...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Inhouse
őstag
válasz DigitXT #3090 üzenetére
Olyan akku hiba nem igazán van, ahol 2 hét alatt 4V-os lesz. Azt valami lemerítette. Ha egy cella zárlatos, akkor 10,xV, ha esetleg kettő (fehér holló) akkor 8,xV, ha 11V körül, akkor merült, ha 0V, akkor szakadt. Minden más esetben mélykisütött, valami lemerítette. Ahhoz, hogy így lemerüljön magától, jóval hosszabb idő kellene. Esetleg olyan lehet még, hogy nem teljesen szakad meg, ilyenkor terhelés nélkül (multiméter) mérhető a teljes feszültség, de terheléstől függően igen hamar leesik, az, hogy mennyire ettől függ.
Üdv Inhouse
-
Inhouse
őstag
Láttátok a Penny újságot? 5490-ért LCD kijelzős automata töltő...ismeretlen, legalábbis nekem.
Üdv Inhouse
-
csibor
őstag
Sziasztok!
Lidl Ultimate Speed bekapcsológombja megadta magát. Lehet javítani? Már 5 éves a töltő. Vagy egyszerűbb venni 6K körül egy ujjat? -
DigitXT
nagyúr
válasz Inhouse #3091 üzenetére
Hát én ezt nem értem. Ráraktam a CTEK-et, azonnal feléledt a fedkomp,
jelezte a töltő, hogy gyenge akku van rajta, de elkezdett szaladni felfelé...
Mondom nem hiszem el. 3 másodperc múlva "majdnem tele" állapot volt!Ráadom a gyújtást, kijelzi, hogy 14.5V. Ráhagytam. Töltögesse akkor.
Kb. 10 perccel később, amikor látszólag ugyanott állt a töltő, ránéztem a
gyújtás segítségével (gyorscsatlakozón a töltő, nem fértem másképp az
akkuhoz, szóval 1-1 tized eltérés biztos lehet!), hogy mennyi: 13.0V. Mi?Otthagytam éjjelre. Majd reggel megnézem, mit mond. (De 4V-ról 14-re,
ilyen tempóban eléggé beteg akkura utal, bár én nem értek a lovakhoz.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
doso21
kezdő
napi hasznos: Origo
DigitXT: hasonló problémám volt nekem is. Asszony Fiatjába látszólag jó volt az aksi egy éjszakás töltés után szépen tartotta a feszültséget, még másnap is 12.8-at mértem benne azonban ha a kocsiban volt indítani már nagyon nehézkesen tudott. Valamint ha csak 1 belső világítás (ami LED-es) világított amikor kinyitottam az ajtót, már lement a feszültség 11.5 V-ra. És akkor még nem is indítottam az autót. Szóval én arra jutottam, hogy túl gyenge... vagy valami más gyíkja van, úgyhogy nyugalmaztam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Acer Aspire A715-71G új akkuval - i5-7300HQ, 16GB, 1050Ti 4GB, 256GB SSD
- iPhone 16 Pro 128 GB / 256 GB GB / 1év Apple garancia
- Microsoft Surface Laptop Go: i5-1035G1/8GB RAM/256GB SS/12"4 Touch/WIN10 Pro
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó AMD AM4 platform - Ryzen 9 3900X + MSI B450 + 32GB RAM + CPU hűtő - Egyben!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen