- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Riasztó topik
- Hobby elektronika
- Computex 2024: a Noctua elkészült a D15 felfrissített változatával
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- HDMI topic
Hirdetés
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
it Az Apple a Google segítségét is felhasználta, amikor a saját AI-modelljeit tréningezte.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz Rukongai #95449 üzenetére
Lánc vagy szíj mindegy. A lánc is ledobódik kb. mint egy szíj. Vízpumpa amit ilyenkor megúszol összesen.
Olajat meg pont úgy eszi, mint bármilyen másik kocsi. Ecotec eszi az olajat. Mondja az okos. Azt' melyik? Mert vagy 10 generációnyi motor 50 féle alváltozatban kipörgött az elmúlt 20-30 évben. 3F kategória ez is.
A szerelőd óradíját kérd le, nem az anyagárak lesznek ilyen kocsinál a szívásos tételek.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz ntomka #95452 üzenetére
Most lesz 200k a gépben. Katalizátor ennél nagyobb nyomort nem kaphat, mint ez a kocsi a 100m-es utakkal 15 éven át. Semmi gondja nincs, lekopogom. Vezérlés, szívósor, tetőkárpit. Ez a 3 ami úgy tényleg eddig előjött és pénztárcásabb és macera.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Ferrari fan
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Az autóm egy G Astra Z16SE motorkódú caravan multikormánnyal. A probléma, hogy nem működik a kürt gombnyomásra,
használtan vettem a kocsit már 1 éve és 4 hónapja és már akkor kiderült, nemsokkal, hogy csak a baloldali gomb van meg benne.
A riasztóval bekapcsol és rendesen szól, bizti rendbe van.
Van ötletetek, hogy mi lehet a probléma?
Előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz ntomka #95454 üzenetére
Ha jól látom 75-től már van új leömlővel egybeépített, azaz a gyárival azonos katalizátor hozzá, az annyira nem vészes.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
mohabá 007
aktív tag
válasz cappa72 #95441 üzenetére
Vártam, hogy folytatódik a történet, de nem. Kutakodj tovább. Ellenőrizni kellene, hogy a hibakódok valósak e.
Álló járműnél pörgesd huzamosabb ideig min 3k val, ez a motortérből a legegyszerűbb, közben fülelsz. Ha valóban van kopogásos égés, azt hallani fogod. "… Ez a frekvencia 6-10 kHz-re adódik, és az emberi fül számára hallható tartományba esik, enyhén csilingelő hangot ad…”
Az akku – sarut este vedd le. Reggel vissza, kb 10 percig alapjáraton járjon a gép, utána ellenőrizd, változott e valami.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #95459 üzenetére
Érdekelne mit mondasz az én esetemre.
A16XER, J Astra, légtömegmérővel 1000-1500 között erősebben odalépve egy erőteljes rántás jelentkezett, légtömegmérőt lehúzva nem jött elő a gond. Hibát viszont ekkor sem jelez, és máskor sem.
Ma kapott újat, látszólag elmúlt, és jobban is megy az autó alacsony fordulaton talán, reprodukálni nem tudom ha akarom a rántást - rúgást, de mégis előjön csak sokkal ritkábban, és mintha akkor jönne inkább amikor a kuplungot épp felengedve lépek oda alacsony fordulatnál.Érdemes / kell hibát kiolvasni, illetve akkusarut levenni hogy felejtsen az ECU?
Van más tipped mi lehet?
Még egy, most OMV-t tankoltam, előtte mindig Auchant, nem is jött elő az Auchannal szinte sose
Persze lehet hogy mostanra halt meg nagyjából a rgi légtömegmérő.
További érdekesség, lehúzott légtömegmérőnél pörög a nagy hűtőventi, valamint a régivel nagyon ritkán az utóbbi napokban az alapjárat felment 2-3 ezer fölé is.
Amúgy az alapjárat nem ingadozik, atomstabil 750.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #95459 üzenetére
Folytatás az van, csak még nem írtam le.
Akkusaru levétel már megvolt (ahogy írtad, este le, reggel vissza). Változás nincs, igaz nem járattam előtte a motort 10 percig.
De álló helyzetben nincs hiba-visszajelzés - nem tudom, hogy a hiba van-e, de...Ez a frekvencia 6-10 kHz-re adódik, és az emberi fül számára hallható tartományba esik, enyhén csilingelő hangot ad…”
...de ez jó hír. Ráhallgatok. Cicergést hallottam eddig is már alapjáraton, de talán az mindig is ott volt. viszont a 6-10kHz az eléggé fütyül, arra nagyon érzékeny vagyok, borzasztóan tud zavarni.
(milyen fura, hogy legutóbb kipróbáltam, hogy a gyerekek meddig érzékelik a hangokat, lányom 24kHz-nél azt mondta, hogy "mostmáraztán elééééég...")Közben kivettem a szenzort, hát azt hiszem hogy kicsit koszos volt a felülete (olajsár jellegű feketés-barnás felület; a réz felülete meg olyan vont, mintha hosszanti irányban csiszolták volna eredetileg), 400-as polírpapírral felcsiszoltam (a blokkon lévő részt is, amennyire a kezem befért), visszaraktam, megint mentem egy kört, helyzet u.a., 2k felett jön a sárga lámpa. De csak 2k felett.
Szerintem holnap valahonnal felhajtok egy ilyen szenzort (Tbányán bárdi meg unix van, hátva van nekik) és kicserélem. FB csoportban volt aki írta, hogy ugyanez a szindróma volt, szenzor csere után jó lett.Leghamarabb hétfőn tudok menni autószerelőhöz, akinek van diagnosztikája. (ugye ez az x16szr még nem obd-II-es)
Szóval amit magamtól lehet "tesztelni", azt tesztelem, hátha a diagnózis felállításánál fontosak az infók, amiket összegyűjtöttem....
... hacsak addig az esetleges érzékelőcsere nem hoz eredményt.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Bass
addikt
Sziasztok egy ismerősöm sajnos uk mukk fukk vett egy 2003-s 1.6-s merivát de csattog a motorja ,gondolom hidrotékés a motor. A kérdés hogy tud e valaki normális szerelőt valaki Pécsen aki megcsinálná? Köszönöm
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Tikakukac
titán
Kormolni. Ha létezik tényleg még egy ennyire elcsépelt hülyeség, ami megragadt a köztudatban az a "ki kell kormolni". Akkor kormolják ki és ha kész, majd menni kell vele egy kört és kiderül mennyire sikerült.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Bass
addikt
Igen sajnos marhaság amit mondtak neki , én nem vettem volna meg így de már mind1 is. Mennyi lehet nagyságrendileg egy ilyen művelet? A "szakértők" javasoltak neki adalékot de én ebben nem hiszek csak a javításban.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #95462 üzenetére
Sikerült venni egy új szenzort, AZ Masterteile, 7k volt. Beraktam, elindultam, egy ideig örültem, mert elindulás után egy darabig nem jelentkezett 2500rpm körül sem, de aztán igen.
Hát... laikus (hozzá nem értő) lévénazt hiszem ennél többet most nem tudok tenni.
Köszönöm az eddigieket.
Nem hallottam sípoló hangot, amikor kipróbáltam a bovdennel emelni a fordulatszámmérőt üresben (dierkt hagytam a hiba visszajelzést világítani a műszerfalon)(Marhára idegesít, ha valamit nem tudok megcsinálni; de hát nem ezt tanultam, csoda, hogy már az EGR szelepet meg mertem pucolni. )
Remélem majd hétfőn/kedden akik ránéznek, azok többet tudnak.
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
Janix12
aktív tag
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne hozzátok, hátha tud valaki valamit erről a dologról.
Van egy Opel Meriva B 2011-es 1.4 16V Turbó (A14NET) autónk.
Indulást követően nem hallani, de amikor üzemmeleg állapotba kerül a jármű, az utastérben hallani valami ritmusos pumpa hangot kb jobb előről.
Klíma nem megy, venti 2-esen.
Esetleg találkozott már valaki ilyesmivel?
Ötlet, hogy mi lehet?Előre is köszi a válaszokat.
János
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Lassan aktuális lesz a vezérlés csere a Z16XE Merivában. Milyen márkát rakjak bele? Dayco vagy Ina?
-
Robi86
senior tag
Hali!
A hírhedt M32 váltóról olvasni olyat hogy a "facelift után megbízhatóbb lett".
Arra lennék kíváncsi hogy idővel szerkezetileg is módosítottak rajta, vagy csak annyi történt hogy egy bizonyos évjárattól kezdve már a gyárban is megkapta a bűvös 3 liternyi olajat? -
mohabá 007
aktív tag
Az esetedre korábban válaszoltam, valszeg nem olvastad el. Ha leveszed az akkusarut semmi nem lesz rosszabb, legalább megismerkedik az új cuccal.
( felejt, és újratanul.) Gyorsíts többször sportosan, erőteljesen odalépve. Tanulja meg ezt a vezetési stílust. Nekem bejött. (igaz nekem bovdenes a gázpedál)Bízzunk benne, hogy az új MAF megoldja a hibát, és a gépsas nem válogatós fajta, nem érzékeny a minőségre.
Az biztos, hogy én a régi MAF-ot, mivel van másik, kitisztítanám, ha mással nem ,hát féktárcsa tisztítóval, és ezek után megnézném hogyan viselkedik."…most OMV-t tankoltam, előtte mindig Auchant, nem is jött elő az Auchannal szinte sose…"
Ha az Auchannal hibamentes, minek ís vettél MAF-ot?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gban
Közösségépítő
válasz mohabá 007 #95475 üzenetére
Köszönöm, szégyellem de valóban nem vettem észre a korábbi válaszod.
Régi MAF BOSCH, és most is az került bele, csak megváltozott közben a cikkszáma, kedvezménnyel 9k volt.
Ugye 2009-es gyártás, vagyis első szériás, ami általában semmiből se jó, mert nem jöttek még ki a gyermekbetegségek, a cikkszám-változás is talán ebből ered.
A régi mintha új lenne, olyan tiszta, de majd adunk neki azért, és lehet hogy megnézzük azzal is.
Az új mellett meg azért döntöttem, a hibajelenség mellett, mert többször is írtam, alacsony fordulaton néha nagyon minimálisan berángat gyorsításkor, úgy hogy én is alig érzem, és más okot egyelőre nem találtunk.
Aztán most erősödött a hiba, lehúzva meg nagyjából elmúlt, így adtunk neki egy lehetőséget meg egy új szenzort.Postázást nem vállalok.
-
-
Robi86
senior tag
válasz Luck Dragon #95477 üzenetére
Alvázszám alapján, vagy valamilyen más módon ki lehet deríteni egy autóról hogy ennek a váltónak éppen melyik verziója van benne?
Azért érdekelne mert van egy J Astrám ami pont a facelift idején született (2012 vége), a lökhárítók, lámpák már faceliftesek, de a motor még a 180lovas A16LET. -
Janix12
aktív tag
válasz mohabá 007 #95478 üzenetére
Köszi!
Megnézem, de ezt ennyire lehet hallani? -
marci06p
csendes tag
Sziasztok!
Egy eléggé agyzsibbasztó és már jó ideje elhúzódó problémámmal kapcsolatban kérnék segítséget, tippet, vagy ha más nem akkor egy kanna benzint, gyufát meg egy jó helyet, ahol felgyújthatom a kocsit. Hosszú lesz, de lehet többeknek is tanúlságos.
Az autó egy 2007 évjáratú H astra, 1.6 twinport 77 kw
Kb. 2 hónapja kezdődött ingadozó alapjárattal, illetve fékezés, lassítás közben leálló motorral, olyan sűrű szürke füstölés kíséretében, mintha valami láncfűrészt vezetnék, szagra is, át lett takarítva a szívórendszer talán. Jónak is tűnt de valami mégsem volt oké, csak maradt a leállás. Szürke füstölés, meg a kipufogóba keveredhetett valami olaj, mert koszos, olajos víz jött belőle. Ez lett orvosolva EGR szelep cseréjével, legalábbis azt hittük, de nem. Mikor a cserét követően helyben járó motorral hagytam egy ideig valami történhetett, mert mikor elindultam brutál szürke füstöt okádott, mintha kigyulladt volna. Jött az ötlet, hogy szívótorok probléma. Igen, de az sokba kerül, felújítás hosszadalmas, ezért elkerült egy másik szerelőköz, aki opelre specializálódott elektronikai téren. Ekkor már a fogyasztás is megugrott az ingadozó fordulatszám és füstölés mellé. 90-110-es tempónál 14 litert írt 100 kilóméterre és fogyott is annyi az üzemanyagszintjelző és tankolások alapján, valamint 0,5 liter olaj 200 kilóméteren.
Ez az opeles szaki ki is olvasta a kocsiból, hogy vezérléssel van baj, elmondása szerint magában a hardverben is volt gond, úgyhogy cserélte, továbbá tanácsára cseréltünk az olaj vizkozitásán (az addigival 3000 kilómétert sem mentem).
Hazavittem a kocsit, útközben minden rendben is volt, de mikor álló helyben járva hagytam jött a brutál büdös, meg mintha valami csepegett, folyt volna a motortérből és furcsa tompító büdös áradt a szellőzőből, be az utastérbe (ez is volt már az elején, de kis mértékben, mostanra felerősödhetett). Nem is tudom behatárolni a szagot, mert sem benzin szerű, sem műanyag, nem is szúrós, de nem is hiányzik belőlel hűtőfolyadék. -Itt már kezdtem azért ideges lenni, amikor elment rá már másfél havi fizu és csak jön a baj.- Visszavittem a szerelőnek. Kicseréltek egy flexibilis csövet, mert ramaty állapotban volt, biztosan onnan ereszti a szagot, valamint le lett mosva a motor, hogy lehessen látni, hol ereszt esetleg.
Pár nap múlva visszaadtam a szerelőnek, szag maradt, látszott hol ereszt. Cserélték az összes kipufogóoldali tömítést, mert ott folyt, csepegett valami. Visszakaptam ismét. 1-2 nap múlva megint jött a szag, persze egy családos kirándulás alkalmával.
Szerelő ismét. Megállapítás nem zár jól az olajbeöntő sapkája, körülötte olajos, lehet befolyt a gyertyák közzé is. Sapka cserélve, minden kitakarítva újra. Miközben hozta vissza elszállt az összes erő a kocsiból, ez útközben jött elő, mikor őt vittem haza. Kocsi ment újra az opeles fickóhoz. Cserélt valami vezetékköteget, meg a gázpedál érzékelőjét. Hazahoztuk a kocsit, minden jó, gondoltam lemosom, mert poros. 2 percig járt a motor, mikor beültem olyan erősen érzett az a furcsa olaj, kipufogó, meg mindenféle szag, amit a motortérben érezni, hogy a fejem is belefájdult.
Most itt tartok/tartunk. Már nincs ötlet, hogy honnan a franckarikából jöhet a szag, a motortér olyan tiszta, hogy a két éves kisfiamat is megetetném onnan. Vezetési érzetre minden rendben van, hideg indítást követően 2-3liter az alapjárati átlag (mondjuk ez az eddigi nyarakat tekintve sosem volt több 1,4l/h-nál), majd pár perc és kilóméter után beáll a 0,7-0,8l/h, van ereje a megszokott módon, pörög is a motor, ha kell, nincs hangbeli elváltozás, a kipufogóból a normális kondenzvíz jön, nem kormol, kocsi alá semmi sem csepeg.Köszönöm, ha elolvastad és pláne, ha segíteni is tudsz!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz marci06p #95481 üzenetére
A szelepfedélben a kartergáz kivezetésbe be van építve egy membrán. (Z16XEP../stb...) Ez megakadályozza, hogy a levegő be, ill a kartergáz visszaáramoljon a szelepfedélbe. Ha a membrán szakadt, visszaáramlás is lesz. Ennek következménye a magas üzemanyag fogyasztás,11-15 lit, eszi az olajat, kipuffon erős kék füst, teljesítmény csökken, alapjárat ingadozik, menet közben simán gurulva le is állhat.
Kézzel, borotvahabbal, stb nem nehéz megnézni, hogy szakadt e a membrán.
Ez is lehet a hiba okozója, és nem írtad, hogy volt ellenőrizve.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Janix12 #95480 üzenetére
Igen, ilyen hangos. Másnak is volt ilyen gondja: [link]
Ellenőrizte, és valóban az adta a furcsa hangokat.[link]Az EVAP szelep működése:[kép]
"...A regenerálási periódus után, a modell szerint általában percekig, a szelepet az ECU zárva tartja, tehát regenerálási „szünet következik...”
Ha neked folyamatosan zajong, akkor a tankszellőztető rendszerben van valahol dugulás, vagy az EVAP szelep elektromos része vergődik. (az is lehet, hogy ő van a szénportól eldugulva, azért kattog)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ArthurShelby
addikt
válasz mohabá 007 #95484 üzenetére
Csak kiváncsiság képp (szerencsére még sosem voltam, és nem is akarok ilyen helyzetbe kerülni):
A kék füst egy autónál mit jelent? Mármint mi miatt kék? (Pl N oxidok?)
És minden esetben ennek a membránnak a hibás működésére vezethető vissza?[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
bul07
nagyúr
válasz ArthurShelby #95486 üzenetére
Motor olajat éget=kék füst
Volt olyan benzines kocsi amit hajtottam hogy tankolásonként 1l olajat is kellet bele tölteni, olyan kék füst jött belőle, de ez még 1998-ba volt és már akkor is 10+éves kocsi volt
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ricsi8800gt
addikt
válasz marci06p #95481 üzenetére
Magyarul ez,nekem is volt ilyen gondom,ki cseréltem és minden ok.
Ami kell a szereléshez egy hőlégfúvó,csavarhúzok és sok idegzet mert nem egyszerű.
[link]
[link] ezen jobban kővethetö
Amúgy van fen youtubon sok videó erről[ Szerkesztve ]
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Janix12
aktív tag
válasz mohabá 007 #95485 üzenetére
Szia!
Nekem nem olyan gyors és nem igazán kattogogó a hang..
Ha hasonlítanom kéne akkor kb. a nagyi amikor húzza fel a norton kútfejjel a vizet (tálán kicsit gyorsabb, persze nagyi válogatja).Minden esetre köszi a tippet, ellenőrzöm, hogy az-e..
Illetve ehez korábban bejött egy P0171-es hiba.
E5-ös bezninnel még nem jött elő de e10-el kb fél tank üzemanyag elhasználását követően..
Ha kitörlöm a hibát újra előjön..Lehet összefüggés?
János
-
ArthurShelby
addikt
Tudok ajánlani jó bontót Bp-en (vagy ahhoz közel) C zafirához (szóval kicsit újabb opelhez)?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
bul07
nagyúr
válasz ntomka #95489 üzenetére
Abban a kocsiban nem volt katalizátor
Egy tankolásnál benzin folyt a kipufogóba és beindítás után szétrobbant a dob, tényleg hosszában szétrepedt
egy darab lemezel lett lehegesztve hogy ne legyen traktor hangjaAz a kocsi egy csoda volt
Csoda hogy ment már a végén
Céges kocsi volt
4pontos emelővel megakarták emelni a gumisok erre a orra meg a segge kezdet lehajolni annyira nem volt tartása az alváznak
Meg a hátsó meghajtott laprugós futóműve ki volt szakadva, a jobb kereke szó szerint mozgott előre hátraMikkor leadtam utána nem is lett több gazdája a bontóba ment
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Gabesz87
veterán
Sziasztok. 1.6 dizel, 136LE Insignia-val van valakinek tapasztalata? Perpill egy '16-os Megane 4-unk van, 5 ajtós, 1.5dci, újonnan vettük, 75e km van benne, imádjuk, semmi bajunk vele, jó felszereltségű is, de család bővülés után már elég szűkös lesz. Én úgy 187cm vagyok, a feleségem gyerekkel hátul ül, de mögöttem így is nehezen fér el, pedig ő csak 158cm. Ha már 4en leszünk, mögém tutira nem fér el a gyerekülés, vagy a hordozó. Kombikat nézegetem főleg, de láttam, hogy elég jó árban vannak Insigniak. Pláne kint németben. Insigniabol mondjuk pont jobban tetszik az 5 ajtós, mint a kombi. Meg jó volna automata. BP-en lakunk, de 1-2 hetente hétvégén sokat autopályázunk vidékre.
-
Gabesz87
veterán
válasz Gergőke88 #95494 üzenetére
2-eset, újat, ill. új közelít (vagyis 1 max 2 éves, 5-10e km-nel nem többet futott. Szalon/teszt autó, vagy kint ami Jahreswagen). Ami lényeg az okos LED lámpa, mert LED van a megane-ban is, imádom, főleg este utazunk, ezért fontos lenne; teló tukrozes, kamera, ill.ami jó lenne az automata váltó (utálom a városi dugóban való állandó kuplungolast), elektromos ülés memóriával.
Mondeot néztem még, ott már hasonló árban van a hibrid, csak hát a csomagtartó nem valami nagy még a kombinál is, meg pályán azért az többet eszik. De egyébként eleinte a mégane/focus/ceed/Corolla kombi felhozatalt nézegettem, csak aztán láttam, mekkora kedvezménnyel adogatjak a készleten lévő Insigniakat (is) és fellelkesultem 😄
[ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
2005 Astra G Sedan - lengyel gyártmány: beraktam a hátsó ajtókhoz az ajtónyitás érzékelőket, kábelvégek elől vannak a térképolvasó felett (negatív, állandó 12V és nyitásra 12V), viszont fordítva működik: ha nyitva van az ajtó, akkor 0V-ot mérek és nem világít a 2 hátsó kapaszkodó, ha viszont zárva, akkor pedig 12V és világít hátul.
Valaki találkozott már ilyennel? (Gondoltam megcserélem azt 1 szál kábelt, viszont a kapcsolóban is csak 1 pin van.)
Képek:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép] -
gban
Közösségépítő
Én amikor a kadettba raktam be a riasztót, akkor láttam hogy a kapcsoló a testet 'adja tovább' ha nyitod az ajtót, vagyis zárod a kapcsolót.
Az F Astrában meg ugyanezt láttam amikor elment a belső világítás.
Nem tudom a G-nél is így van-e még, illetve ugyanaz a rendszere a kapcsolónak meg a kábelnek?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Julot
aktív tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérném!
Van egy 2004.-es G Astrám, első tulaja vagyok. Nem jártam sokat vele, 90000 Km van benne. Márciusban volt műszakin. Hazajövetelkor menet közben világítani kezdett a kézifék-visszajelző lámpa, menet közben. Természetesen a kézifék rendesen ki volt engedve. Rá is próbáltam párszor, de semmi reakció, továbbra is világít a lámpa. Aztán menet közben hol elaludt, hol megint felvillant, világított egy ideig, aztán megint elaludt. Általában fékezéskor mindig világítani kezdett, aztán amikor elindultam, akkor vagy elaludt, vagy nem. Kátyúsabb, rosszabb minőségű utakon elaludt a lámpa.
Olvastam több helyen, miután hazaértem, hogy ez a hiba nem csak a kézifék-oldott állapotát visszajelentő kapcsoló hibája lehet, hanem hogy a fékolaj-szint a minimum alá csökkent. Nos megnéztem, nekem a fékolaj szintem a minimum felett van 6-7 mm.-el, ha lecsavarom a tartály sapkáját épp, hogy lehet látni az olajat is benne. Műszaki előtt volt nagy szerviz, a bal hátsó keréknél volt egy fékfolyadék-vezeték csere, mert korrodálásnak indult a régi, és egyúttal a fékfolyadékot is cserélték természetesen. Fékhatás rendben lévő volt ezeddig, az autó befékeződve sincs.Mi lehet a baj? Mit tegyek?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
...nincs tökéletes ember, csak tökéletes szándék!
-
marci06p
csendes tag
válasz mohabá 007 #95484 üzenetére
Köszönöm a tippeket!
Neked is @ntomka és @ricsi8800gt!
Hétfőn viszem újra -remélhetőleg utoljára- a szerelőhöz és átadom neki az ötleteket.
Amúgy ma mentem vele és éreztem az autó eleje körül is a szagot. Közelebb hajoltam és a motorháztető vezető oldala felől erősebben szivárgott a szag, mint a másik oldal felől.Ha valainek még van ötlete -és ideje az előzményt végigolvasni- ne tartsa magában.
Másik dolog felől is szeretnék érdeklődni, ha már így alakúlt.
Tudnátok ajánlani egy ár érték arányban jóféle androidos fejegységet a gyári helyére? Ha ezek után rendbejön az autó csak megtartaná még és szeretnék a roidmi 2s helyett normálisabb bluetooth kapcsolatra képes zenelejátszást -erősítő, hangszóró, mélyláda stb nem kell- és kihangosítást, lehetőleg már tolató kamerával.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Legjobb tudomásom szerint nincs is szenzor a tartályban így ez nekem igen érdekesnek tűnik, 1-2 link erről jöhetne, mert ez így nekem igen meredek.
Ahol műszaki előtt szórakoztak oda szépen mehet vissza, hogy tessenek megnézni azt a kézifékkar kapcsolót, nem-e véletlen nagyon határra van húzva az a kötél és kattanás nélkül is virnyákol.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- MediaTek lapkával érkezhet a következő Samsung csúcstablet
- Riasztó topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Bloodborne (PS4)
- Hobby elektronika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!