Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • farkas-j

    őstag

    Látom vannak páran szkeptikusok, az ő dolguk. Én is az voltam, majd egy évig hezitáltam a "chip tuningon". A tények viszont makacs dolgok. Csak példának. Évente 4-5 alkalommal járom meg az M3-as autópályát. A beavatkozás előtt Pest felé az M3-ason a háromsávos nagy emelkedőnek ha nekimentem 130-al, a tetejére jó ha 100-110-el értem fel, de ha nem akartam, hogy letoljanak a sávból, akkor vissza 4-be és padlógáz. Most lazán 5-ben felmegy 130-al. A korábbi átlagfogyasztás 7,8-8,4 körül volt ezen az úton. Most a fogyasztás 6,7-7,3 körül alakul. Pont a múlt hét pénteken jöttünk haza Egerből az M3-on, még egy 5km araszolásunk is volt útépítés miatt, de az átlag fogyasztás 6,8l literre jött ki. Azt hiszem ezek szignifikáns különbségek. Tudom sokan hülyének nézik azt aki vezeti rendszeresen az autó fogyasztását, én speciel jónak tartom és vezetem. Nem igazán a pénz miatt, hanem ez némi visszajelzést ad az autó megfelelő működéséről.
    Apámékhoz ha mentem fel a szőlőhegyre az 50-es sebességet betartva, vissza kellett húznom 2-esbe az autót a domb teteje előtt, most lazán felmegy 3-ban. Nem ragozom a kérdést, lehet írogatni minden félét, én és a lányom is érezzük a korábbi és a mostani állapot közötti különbséget. És igen, megérte a 140eFt-ot! Ha jól számolom csak üzemanyagon megtérül a befektetés kb. 50-60 ezer km alatt, a vezetési élmény különbségről meg ne is beszéljünk!

    Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

Új hozzászólás Aktív témák