Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz ArthurShelby #80488 üzenetére

    Emiatt is írtam, hogy szegényes a tapasztalatom márkaszervízzel, ami volt, az viszont alapvetöen pozitív.

    Mindenféle reklám nélkül, inkább csak történetmesélös jelleggel, annó a G OPC-vel otthon az Opel Interatnál voltam (az ottani egyik srác volt évfolyamtársam egyetemen, ez lehet persze csorbít az érdemen, lehet "csókosnak" számítottam) gyári kulcs pótlásakor, aztán másnap indultunk volna vissza Németországba, amikor is egy lámpához gurulás végén, kuplungot kinyomva többé nem volt alapjárat, motor beindult, de le is fulladt folyamatosan, Check engine lámpa vigyorgott a szemembe közben.
    Nagyon rally soförös gázpedálrugdalásos alapjárattartással el a szervízbe, kiolvasták a hibakódot, P1160 (töltönyomás szenzor) és P0170 (üzemanyag korrekció), ami innen ugye elég sokminden lehet.

    Pörögtek is a szemem elött a nullák csúnyán, aztán az elektromos szaki srác elöbújt, belenézett a kis Bibliájába, és máris rávágta, hogy olvasott már ilyesmit, és valószínü semmi komoly, csak van egy, kevesek által ismert hibája a LET-nek, miszerint a szívósor környékén van egy közös földpont a kábelkorbácson, ami a légtömegmérö, MAP szenzor, és még pár szenzor közös földpontja, és ez a csatlakozás hajlamos eltörni, így elégtelen lesz a földelés, és akkor jönnek párban ezek a kódok a tünettel...

    Nagyjából 1 óra alatt lebontotta, amit kellett, kapott egy újraforrasztott csatlakozós földelést, és utána jó lett, soha többet nem volt vele gondom.
    Szóval mázlim is volt persze, de vannak szakik, aki tényleg profik, csak egyrészt valószínü sokkal kisebb számban, plusz nem feltétlen könnyü rájuk bukkanni.

    Szerencsére a jobbak idövel szájhagyomány útján azért terjednek. :)

Új hozzászólás Aktív témák