- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple notebookok
- Kompakt vízhűtés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Home server / házi szerver építése
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Itt a Logitech Keys-To-Go 2
ph A táblagépekhez és más kisebb méretű mobil eszközökhöz szánt billentyűzet háromféle színben lesz megvásárolható.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
Alapvetöen én is általában inkább "túlzottan" szkeptikusan/óvatosan közelítek egy ilyen kérdéshez is, mint az autóvásárlás, különösen, ha egy jelentösebb összegröl van szó. Szóval nálam emiatt kongatja a harangot az, amit írtam. Ettöl még nem egyenesen következik, hogy az autó rossz, pusztán tágabbra nyitja a pupilláimat.
Az én gondolatmenetem leírom, ha megengeded, (és szerintem amargo fórumtárs is hasonlóra akart utalni).
Adott egy motor (2.0cdti), amiröl tudjuk, hogy mennyire érzékeny az olajcsereperiódusra, olajminöségre, magában hordoz egy mára közismert problémát (motormegszorulás, csapágykopás, stb.) ami ugyancsak az elöbbi következménye, illetve adott a konkrét autó, aminél tudjuk, hogy a maximális (30.000km) olajcsere periódussal futott idáig a fenti motorral.
Az én fejemben ez azzá állna össze, hogy az adott autó motorjánál a közismert probléma fennállásának lehetösége magas.
Mivel nem vagyok járatos a garanciális/szavatosságidös dolgok müködésével, így nem tudom, hogy egy esetleg késöbb, a fenti hiba miatt bekövetkezö motortönkremenetel esetén milyen esélyekkel tudnád a kártérítési igényed a kereskedés felé érvényesíteni.
Emiatt én teljes nyugodtsággal úgy venném meg az autót(vagy bármelyik 2.0cdti-t), ha utána az elsö (itt mondjuk 150 ezres ) szervízre a vezérléscsere mellé beterveznék egy karter leszerelös, csapágy&olajpumpa átnézös/cserélös müveletet is, mintegy megelözö jelleggel, inkább kiadnék most 150-200k-val többet(vagy amennyibe kerül egy ilyen) a szervízben, minthogy utána ne adj Isten tényleg megáll a motor, és egy milliós motorgenerálra kelljen beiratkozni.
Esetleg ezt meg lehet próbálni korrektül elöadni a kereskedés felé, és ezzel próbálni meg mondjuk 3 millióra letolni az árat, hátha.
De ez természetesen csak az én véleményem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Ford topik
- Linux kezdőknek
- Redmi 9 - sok bába közt elvész a gyerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Politika
- Vallás
- További aktív témák...