Hirdetés

  • Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt

    gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?

  • Itt a Logitech Keys-To-Go 2

    ph A táblagépekhez és más kisebb méretű mobil eszközökhöz szánt billentyűzet háromféle színben lesz megvásárolható.

  • Olcsó USB WiFi AC adapter

    lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    válasz D@ny7 #80432 üzenetére

    Alapvetöen én is általában inkább "túlzottan" szkeptikusan/óvatosan közelítek egy ilyen kérdéshez is, mint az autóvásárlás, különösen, ha egy jelentösebb összegröl van szó. Szóval nálam emiatt kongatja a harangot az, amit írtam. Ettöl még nem egyenesen következik, hogy az autó rossz, pusztán tágabbra nyitja a pupilláimat. :)

    Az én gondolatmenetem leírom, ha megengeded, (és szerintem amargo fórumtárs is hasonlóra akart utalni).

    Adott egy motor (2.0cdti), amiröl tudjuk, hogy mennyire érzékeny az olajcsereperiódusra, olajminöségre, magában hordoz egy mára közismert problémát (motormegszorulás, csapágykopás, stb.) ami ugyancsak az elöbbi következménye, illetve adott a konkrét autó, aminél tudjuk, hogy a maximális (30.000km) olajcsere periódussal futott idáig a fenti motorral.

    Az én fejemben ez azzá állna össze, hogy az adott autó motorjánál a közismert probléma fennállásának lehetösége magas.

    Mivel nem vagyok járatos a garanciális/szavatosságidös dolgok müködésével, így nem tudom, hogy egy esetleg késöbb, a fenti hiba miatt bekövetkezö motortönkremenetel esetén milyen esélyekkel tudnád a kártérítési igényed a kereskedés felé érvényesíteni.

    Emiatt én teljes nyugodtsággal úgy venném meg az autót(vagy bármelyik 2.0cdti-t), ha utána az elsö (itt mondjuk 150 ezres ) szervízre a vezérléscsere mellé beterveznék egy karter leszerelös, csapágy&olajpumpa átnézös/cserélös müveletet is, mintegy megelözö jelleggel, inkább kiadnék most 150-200k-val többet(vagy amennyibe kerül egy ilyen) a szervízben, minthogy utána ne adj Isten tényleg megáll a motor, és egy milliós motorgenerálra kelljen beiratkozni.

    Esetleg ezt meg lehet próbálni korrektül elöadni a kereskedés felé, és ezzel próbálni meg mondjuk 3 millióra letolni az árat, hátha. :)

    De ez természetesen csak az én véleményem. :R

Új hozzászólás Aktív témák