- Gaming notebook topik
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amazon Fire TV stick/box
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Micro Four Thirds
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Radeon RX 6700 XT: a Big Navi közepe?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
HoaryFox
Topikgazda
-
bandi0000
nagyúr
tudnátok abba segíteni, hogy F astrába az ajtó felül meg 1-2 helyről jön ilyen rezgés hang menet közben ezt meg lehet szüntetni olcsón? vagy ilyen drága rezgéscsillapítós vackokat kéne hozzá venni?
Xbox One: bandymnc
-
Gabis
őstag
Sziasztok!
Tud esetleg segíteni valaki abban, hogy a váltó olaj szintjét hol tudom ellenőrizni?
Corsa B.
Vagy csak megbontással lehet? Történt ma, hogy rükverc esetén durván recsegett. 1-est elég nehezen, vagy csak másodikra sikerült beerőltetnem, 2. 3. egy fokkal könnyebben. Félek, hogy itt komolyabb gondok lesznek, de próbálom az elejétől kezdeni, ha lehet ilyet mondani.[ Szerkesztve ]
-
Nerazim
őstag
válasz szabonagyur #69102 üzenetére
De ez a link már a C corsára mutat. Mit jelent az FL? Nem inkább ez lehet az enyém? Bár az ajtók száma nem stimmel akkor (B corsa, 2000 évj., 5 ajtós)
Update: Semmi gond, viszont akkor nincs benne az enyém a felsoroltak közt.
(#69109) Luck Dragon
Köszi a segítséget[ Szerkesztve ]
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
-
ufonauta
aktív tag
válasz Luck Dragon #69029 üzenetére
(#69003) ufonauta és kiki1976
Gratulálok hozzáKöszi!
Már csak három hónap és örülök...
Épp csak párat kell még aludni... -
-
HoaryFox
Topikgazda
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #69114 üzenetére
Igen, volt már polírozva.
Igazából nem a fényességgel van baj, mert jól látok a lámpákkal, csak ez így csúnya és nem tetszik
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
AMD Power
titán
Ilyenkor "sajnos" milyen jó is ha nehéz az Opeled.
Melegh azt mondta az Origónak, ütközéskor növeli a túlélési esélyeinket, ha olyan autót választunk, ami nem csak jól vizsgázott a törésteszteken, de a súlya is a lehető legnagyobb.
"A masszív vázszerkezet és a tömegből adó nagyobb ütközési energia ugyanis életeket menthet, legalább az egyik oldalon. "
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz diablo1984 #69118 üzenetére
De igen, volt lakkozva, a java részét a műveletnek végignéztem.
De nem akarok ilyenekkel pöcsölni, inkább bevásárolok egy pár Valeo szettet, ~46-ra jönne ki Unix-nál kedvezménnyel és akkor egy ideig biztosan nem lenne vele gond.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
Nem tudom, nekem nagyon nem szimpatikus ez a márka, de lehet körbeérdeklődöm ezügyben.
Sötétkék autón fekete belsős lámpa?
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
trassher
addikt
válasz HoaryFox #69113 üzenetére
Ez valóban csúnya de ennyi idő után nem szabadna így kinézzen. Nekem nem volt lakkozva polír után és mégis teljesen tiszták még mindig. A valeo-val tuti nem lesz gond az biztos, kérdés meddig akarod megtartani az autót. Ha 1 évig maximum akkor felesleges szerintem.
Redmi Note 7
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz trassher #69124 üzenetére
Hát még van rá ~1,5 év hitelem, szóval addig 100%, hogy marad, de azután is, ameddig ki nem pöffenti az utolsó kipufogógáz pamacsot és eltávozik az örök autópályákra
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Tothgera30
Ármester
válasz Petyyyyy #69069 üzenetére
Nem olyan nagy távolságra van tőlem, hamarosan megtekintem.
#69072 B-L-A-C-K: Nem lomha az, egy kombi pedig nem boyracerkedni kell.
#69074 Luck Dragon: Hihető futásteljesítmény. Nekünk csak évi 10-15 ezer km-re szükséges. Bár itthon a 95-ös évjáratú autók nagy részében sincs 300k km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Kokkantas
aktív tag
válasz HoaryFox #69113 üzenetére
Szerintem az a lakk. Egy újrapolírt simán megérne, főleg, hogyha újat akarsz venni. Akkor,ha elrontod sem lesz nagy baj. Veszel vizes csiszoláshoz papírt és megcsinálod. Én a sajátomhoz vettem festékboltban csiszolópapírt (600-800-1200-2000-2500-asat), majd miután végigcsiszoltam mindegyikkel és waxoltam Ez fél éve történt, azóta nem kezdett el mattulni.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69127 üzenetére
Vezetted már vagy csak mondod? Persze hogy nem versenyezni kell, de azért valamilyen szinten alá ne menjünk már,főleg ha nem 1 milliós kocsit veszünk, de persze tényleg kinek mi, nem is megyek bele ebbe.
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #69129 üzenetére
Kizárólag 1.6 szívó Hatchback J Astrát vezettem, és ültem jobb egyben is. Mint sokszor írtam, arra hogy üresen 1-2 embert elvigyen munkába, bevásárolni, illetve arra hogy 5 ember + 2 bringa elmenjen a világ végére 80-130km/h-val (nagy ritkán tempomattal 145km/h), arra elég lenne ez a teljesítmény is. Persze most írhatnám hogy atmoszférás, benzint szlopáló motorok közül lestem az 1.8-ast, de csak H Astrában láttam, és olyan kevésben hogy ezzel ki is zárhatom a listából. A Focus Mk3 1.6-os (125le) motorjával is teljesen elégedett voltam, menetdinamikát illetően.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69130 üzenetére
Ilyen alapon egy 1.4-es G Astra is elég, mert az is elvisz A-ból B-be. Mindenesetre én csak annyit mondtam egy Turbós 1.4-et is próbálj ki, de gondolom még nem tetted meg, akkor tudnád miről beszélek.
-
gban
Közösségépítő
válasz B-L-A-C-K #69131 üzenetére
Elég kettős ez a mennyire lomha az 1.6 116LE a J-ben kérdéskör.
Én egy 60 lovas F-ből ültem át, és meg kell hogy mondjam, sokkal többre számította a 116 ló alapján.
De azt is el kell ismernem, városban teljesen máshogy közlekedek, mint korábban, mert azért lehet vele dinamikusan közlekedni, csak sajnos nem 'bárhogy, bármikor' odalépve - vagyis pörgetni kell, ez tény.
Ugyanez igaz országútra is - simán kilövök vele, de az is tény hogy itt is többre számítottam, és itt is oda kell figyelni hogy visszaváltsak, meglegyen a fordulat, stb.
Ahol igazán érezni az erőt, az emelkedőkön, szinte bárhol simán tartja a sebességet.Postázást nem vállalok.
-
válasz B-L-A-C-K #69131 üzenetére
Mi ma megyünk kettő J Astrát megtekinteni, lassan itt az idő a fiátott cserélni.
És az egyik 116-pacis lesz. Kíváncsi vagyok hogy a H astrához viszonyítva, azonos teljesítmény mellett hogy muzsikál. De mivel nehezebb, így azt gyanítom hogy még rövidebb lesz a váltó útjai, de akkor már felejtős is lesz, mert a H-nál is ahogy irtam nekem ez nem tetszik.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
Közösségépítő
válasz Luck Dragon #69133 üzenetére
Nekem azért gyanús hogy nem csak azért tűnik a J lomhábbnak mert nehezebb, hanem mert az A16XER már, vagyis EURO 5, nem EURO 4, amit meg ki tudja hogy értek el - szoftverrel, fizikailag, stb.
Szóljon aki tudja - talán ha egymás mellé tennénk a két motort, okosabbak lennénk.Postázást nem vállalok.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #69119 üzenetére
Neha elkepedek, kik milyen szinvonaltalan cikkeket tudnak kitenni a netre..... Vegyel nehez autot es biztonsagban leszel.....Mr. Melegh gondolom nem hallott még a gyürödesi zonarol es a szenszalas anyagokrol
Multkor a TC volt egy video, hogy lepadloznak egy 430xi bmw t a hoban es racsodalkoznak, hogy bemozog a fara.....eszmeletlen mennyi szinvonaltalan dolog kerül ki a netre, elvileg "profi" forumokra
-
Tothgera30
Ármester
válasz B-L-A-C-K #69131 üzenetére
Sajnos még nem volt lehetőségem, de ki fogom próbálni.
#69134 gban: A két autó között nagyjából 150kg van, lehetséges hogy amiatt is lomhább a H-hoz képest, bár én is az Eur5-ös normák betartására gondolok. Esetleg egy kat. nélküli példányt, vagy nyitott rendszerrel rendelkező darabot kipróbálnék, lehet az nem lenne úgy megfojtva.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
beg
veterán
Op com, autocom, tcs-cdp stb. szerviz adaptereket ne nagyon rendeljetek kínából: [link]
OBD adapter mehet, azzal nincs ilyen gond.
Szolgálati közleményünket hallhatták
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz Tothgera30 #69136 üzenetére
Nem csak a tömege, szoftveres programozasa miatt is lomha (siman lehet, hogy amit elöttem irtek, valahogy az eus normak miatt vagy passz).
Probalj ki eggyet, ezt Neked kell eldönteni. Ha kenyelmes/komfortosnak erzed, illetve a teljesitmenyevel is ki tudsz bekülni, akkor nagy rizikot nem vallalsz egy ilyen autoval
-
SG3rg0
őstag
B 1.6 XER, 85 kW / 115 LE ennél a motornál előfordul az a nagyobb fajta olaj csipkedés amit írnak az Opel motorokról?
-
AMD Power
titán
Ez a gép csak nekem tetszik nagyon? Kivételesen csak a TC nem csak fikázni tudja az Opelt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Szada85
aktív tag
Ugyan nem feltétlen érdekel sokakat, de ha valakit mégis, akkor annak álljon itt a V6 GTS Saga elsö bekezdése ( kávé mellé, ebéd utáni kaja-kóma elüzésre.
Pár hete már nézegetem a kínálatot, pénteken fel is került egy új darab ( [link] ), barátságos, 3200€-s alapárral, 210k Km, benne a wishlist ( Kézi,bör,xenon ), ráadásul az egyik kedvenc színben ( kékesszürke ).
Maga a hírdetés borzasztó slendrián (leírás, adatok lazán kezelve, képek pedig homályosak ), tehát igazi best buy, na sebaj, ilyenre nem adunk, közel is Volt, beszélgetést kezdeményeztem, bemelegítésnek a könnyebb kérdésekkel indítottam, sérülésmentes-e az autó, hány tulaja Volt, szervíztörténet, vezérlés, kuplung csere mikor Volt? Eladónk egyiket Sem tudta fejböl, viszont megnézi a szervízkönyvet - jött a válasz, illetve kiemelte, hogy az autó tiptop, nincs baja, és nyugodt lelkiismerettel hírdeti..Nem pont így epül a jó benyomás, itt már erösen körvonalazódott bennem, hogy emberünk vagy tényleg ennyire noob, vagy csak borzasztó jól játssza...
Tovább erösíti ezt, hogy elötte egy Golf6 GTi-je volt, amin a második turbóhalál után túladott, és beleült ebbe. Naponta 2x55km-t ingázik munkába, és rájött, hogy ez azért többet kajál, mint a turbós ( nahááát?! ), ezért most egy A3 2.0Tdi-t szeretne venni ehelyett...Szervízkönyvröl jöttek képek, sokáig egy tulaj, tippre cég lehetett, mert 8 havonta, átlagban 30 ezrenként járt szervízben, szépen végigpecsételve. Ezt mondhatjuk jó, és rossznak is egyszerre, én a 30 ezrenkénti cserét sokallom, de legalább követhetö az elöélet.
Szombaton elmentünk megnézni. Kívülröl szép, elsö lökös alján pár karc.
" Hát igen, de 13 éves autóról beszélünk, biztos a Tiéden is van pár ennyi idösen! " -jött a válasz az eladótól. ( Rögtön személyeskedünk, erös a felütés ).Nyilván ezzel semmi gond, de azt hiszem ezt én is ilyen fennhangon fogom bevetni az érdeklödöknél nálam.
Külsöleg egyedül az utángyári Sonar, LED nappali fényes csoda fényszórók baxták a szemem, erre az eladó negyed órán keresztül fújta, hogy " Deee, ez gyári, mert Xenyon is ", mire mutattam telefonból képeket, hogy milyen is egy gyári lámpa, akkor elhitte, bár nehezen, ezt egy " De attól még ez nagyon mutatós, és jól világít "-tal sikerült reagálnia...
Valamint - és erre nem sikerült magyarázatot találni, és más Vectránál is láttam ezt, a segge valamiért lejjebb ült, mint az eleje, holott a futómüben nem tapasztaltam hibát, de ettöl még szintén fura Volt. Nyári gumik, téli szett nincs - " illetve adtak neki hozzá, csak rossz méretet " Whaaaaaat??Pop-the-Hood, nézzük a szívét.
Motortér egészségesen poros, olajfolyás semmi, elemek szépen állnak. Kiegyenlítöbe kukk, következö szörprájz, teljesen átlátszó benne a lötty, egy nagyon halványan szürkés, de tényleg csak erösen hunyorogva. Ettöl még zavar, mert kb. mintha csapvízzel lenne feltöltve az egész, átlalában zöldes, vagy rózsaszínes szokott lenni a koncentrátum... Columbo ekkor jönne vissza negyedszer, hogy " Csak még egy kérdés "...
Eladó nem tud semmit, sose babrálta, neki teljesen jó Volt minden. Olajbetöltö kupakon vékony, világosbarnás sürübb trutyi, benézve a betöltö csö fala is végig ilyen.
Alapvetöen ezzel még nem feltétlen lenne baj, okozhatja ezt a ritkán cserélt olaj, esetleg a hidegben rövid távok is ( bár ezt a 110km-es ingázás miatt nem hinném ), meg nyilván a hengerfejesség is ( itt lett extrán gyanús, hogy a kiegyenlítöben mi az a csapvíz vajon? ).Beltér a futás ellenére szép, a vezetöülésen a bör a beüléstöl már kopottas, de vállalható, egyéb kopás nincs, tényleg jól mutatja, hogy sokáig jó gazdája lehetett. Extrákat próbálgatva jön a meglepi, hogy
" Minden jó, kivéve a Tempomat, de már nézegették, és csak valami kontakt baja van "... Értem, tehát, akkor mégsem hibátlan, ahogy írtad, cimbi... Sebaj, ezzel még együtt lehet élni, alkualapnak tökéletes, gondoltam.A Motor egyébként szépen járt, csendben, se füst, se egyéb aggasztó dolgok. Be is melegedett szépen hamar - ezzel némileg cáfolva a hengerfejesség lehetöségét, bár a szkeptikusságom továbbra is állt -, menjünk próbakörre..
A motorhang belül nekem erösen pömpöllömerevítö, föleg fordulaton gyönyörüen dorombol, szépen szedte a lábait is.
Hamar feltünt azonban, hogy jobb hátulról a sebesség függvényében búgó hang jön. Kérdezem emberünket, hogy " ez bizony nem Volt szériafelszereltség ", " Ö nem tudja, lehet csak a gumik, vagy lehet nyomvájú" ... LOLZ..
Itt már erösen tudtam, hogy az üzlet meghíusulni látszik, de ha már ott voltam, tapasztalatszerzésnek mindenképp hasznos, viszonyításnak a jövöre nézve. Valamint picit húzott jobbra az autó, ez persze lehet guminyomás, futómü, sok minden, mindenesetre ez Sem szimpi.
" Nem lehet csak nyomvájú? " - kérdezte az eladó, itt már nehezen álltam meg a választ, hogy " De, az egész világ egy nyomvájú, nem?! "Egy jó fél órát autóztunk, visszaérve kis várakozás után megint megnéztem a beöntö kupakját, még mindig trutymákos volt.
Ezek után összegeztem emberünknek, hogy " Nincs téli gumi, nincs Tempomat, búg valami, és húz jobbra az autó, plusz az a trutyi is elég baljós ", ennek fényében hogy tudunk kerekíteni a büdzsén?
" Semmit, az ár fix. " Mert Ö megnézte neten, és ilyen állapotért ( ezen vitatkozhattunk volna, de szerencsére piszok jólnevelt gyerek vagyok ) ez az ár tökéletes. "
De aludjak rá egyet, és meg fogom látni " - Volt az utolsó mondat, majd ezek után elköszöntem, és eljöttünk....Szóval egyelöre marad a turbó szuszogás, de arra tökéletesen jó volt, hogy tapasztalatot/viszonyítási alapot szerezzek V6-ból, illetve, hogy megerösítsem magam, hogy piszok mód ilyent akarok, illetve már most tudom, hogy qrva sokat fog kajálni alattam az elején, mert állandóan hörögni fog a 6 henger
Elnézést a terjedelemért, lehet inkább blogot kellene írjak, tudom.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
-
Megnéztük az első autót, de sokáig nem jutottunk, mert elég le volt lakva, a wax meg folyt az autóról. Meg külföldi papírjai voltak.. Hát kezdődik a régi história.. Vigyázni kell.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #69149 üzenetére
Arra viszont figyelj ha a belseje esetleg tiszta retek még nem biztos gáz az egész, nekem is elég koszos volt, de csak ennyi baja volt, más minden rendben volt csekkolások után.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest