- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Házimozi belépő szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen TV-t vegyek?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- SSD kibeszélő
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
addikt
válasz buherka #3250 üzenetére
2.5k-ért (4db?) még akkor sem vennék fékbetétet, ha Gobbi Hilda dedikálta volna..
a 16k -az 4db betét, teljesen jó ár, nálam 10k volt a textar betét párja, párszor már kihúzott a szarból"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
buherka
addikt
Lehet, hogy olcsó volt, de fog mint a satu.
Most néztem amikor téli gumit raktam fel és szinte semmit nem kopott el 6 hónap alatt.
Nekem megfelel...nem rallizom
"párszor már kihúzott a szarból"---> tartsál rendes követési távolságotOkos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Keveset megyek vele az biztos, havonta olyan max 400 km megyek az autómmal.
Amikor vettem a betétet, akkor vettem hozzá tárcsát is. Ha meg nagyon kemény lenne a betét akkor nem kopott volna rá a tárcsára és azért nem fogna.
Többnyire a főnököm A6-os verdáját koptatom. Annak a fenntartása meg nem az én költségem .
Fékezni meg nagyon keveset szoktam.
Kijárok külföldre, mert másodállásban sofőrködöm (4 éve) és meg kellett tanulnom, hogy miként kell úgy vezetni hogy a lehető legkevesebbet fékezzek, mert sokkszor alszanak mellettem a kocsiba, és a fékezésre felébrednek. Amikor a főnökkel megyek és Ő alszik mellettem akkor szinte el kell felejtenem a féket, mert minden szarra felébred.
Én vagyok az egyetlen aki 4 éve megmaradt mellette.
Rengetegszer szoktam látni, hogy az elöttem lévő rámászik a másik seggére, meg az egyik lámpától a másikig hajrázik és állandóan nyomja a satut. Így nem csodálom, hogy egyeseknek pikk-pakk elkopik a betét.
Amióta nálam van az Astra-m azóta senki nem piszkálta a fékem, és nem is fogom hagyni, hogy babrálja bárki is. Saját magam esztergáltam fel a dobot is és cseréltem abban is a betétet, meg magam is légtelenítettem. Csak nem csináltam meg xarul, ha 0.5%-os eltérés van a két kerék között, mert ezt most mérettem be fékpadon november közepén.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
helkis
addikt
válasz buherka #3252 üzenetére
tartok rendes követési távot, de vannak itt a hegyes-völgyes szük utcákban faintos kis esetek (Veszprém), a következő nem pont itt történt, de leizzadtam: minap mentem Győrbe, épp sikerült leelőznöm egy suzukit+utánfutóval 80km/hval mehetett, épp lendületben voltam így olyan 100km/h-val elhúztam mellette, erre látom, hogy féktávon belül (szemre) egy földesútról elémkanyarodik egy kiba...tt IFA-szippancs 5km/hval (biztos jól felszívta magát ), minden jelzés nélkül.. szembe meg már jöttek, így nem tudtam megelőzni, maradt az óvatos fékezés "no ABS".. úgy sikerült lelassítanom a tempójára, hogy a szippantócsonkja már a motorháztető fölött volt , nagy mákom volt, ill jó fék.. spórolj a benzinen, ne a féken..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
jagada
őstag
télen ha használom a hátsó szélvédő fűtését kávébarna ragacsos kletyó folyik ki a hátsó ajtóból a lökösre, ez a szélvédőn belülről lerakódott pára lehet ami végigfolyva az ajtó belselyén szennyeződik és attól olyan barna ragacsos vagy az üregvédelem folyik ki?? másnak is folyik ilyenkor a kletyó
Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
buherka
addikt
Koptatom a másét, ha lehet és persze közben intézem a maszekot .
Látod milyen keveset megyek a verdámmal és mégid xaraxik a vizem v. a műszer...kitudja.
Ma délután kiderül, mert ma megyek érte.
Majd megírom mi volt...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
buherka
addikt
Nekem sincs benne ABS, le is blokkol mint a dög, ha odanyomok egy nagyot.
Sajna nagyon kell vigyázni, az előzéssel... hiába van előírva a, hogy az előzöttnek is segítenie kell, akár lassítással is. Ehelyett a sok paraszt inkább belegyorsít, nehogy véletlenül megelőzhessed.
Spórolni a kocsin csak úgy lehet ha eladod...Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Hikvision
senior tag
Szép estét. Valaki megtudná mondani,hogy a C-s Corsa váltója miért kapcsolható viszonylag nehezebben az átlagosnál? gondolok itt az 1-es 2-es re. Tehát ha be akarom mondjuk rakni 1esbe akkor középtájon akad egy picit és aztán megy be a helyére. Lehetséges,h megkéne nézni a váltóolajat?
20 éve a PH-n.
-
buherka
addikt
Én még nem tapasztaltam ilyet az enyémnél, mondjuk nem használom sűrűn a hátsó ablakfűtést.
Ezt nem tartom normális dolognak amit csinál a tiéd.
Lehet, hogy valami gond van a hásó ablakfűtéssel, talán zárlatos.
Lehet, hogy meg kéne nézetni autóvillamosságissal, vagy legalább megkérdezni, míg nagyobb nem lesz a baj.
Holnap délután megyek Vácra és megyek egy opelos szerelőhöz...megkérdezem neked, hátha tud valami okost. Lehet, hogy egy fénykép sem ártana róla, mert akkor többet tud mondani.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
marsu
addikt
Press any key to continue ...
-
dokar
addikt
válasz buherka #3259 üzenetére
Ehelyett a sok paraszt inkább belegyorsít, nehogy véletlenül megelőzhessed.
Ja, vannak ilyen csalogatósok, mennek 80-al és arra várnak, hogy megelőzd és akkor odalép neki, hogy vagizon. Ekkor 5-ből visszaváltok 3-ba, de óvatosan teszem, csak annyi gázt nyomok, ami a 80-hoz elég. Ilyenkor ha ügyes vagyok, akkor nem hallják meg, hogy 3-ba vagyok. A kellő pillanatban pedig nyomok egy padlót egészen 130-ig, aztán váltok. Kevés az olyan autó, melyik 5-ben jobban gyorsul, mint én 3-ban. Az üveghang meg engem nem zavar.
extra - SEXRay
-
_seth_
veterán
Szép meg minden na de 1,2 misiért? Annyiért már B vectra is van talán...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
Üdv! Nagyon szép így képről a masina. Mondjuk én a futott km-t nem hiszem el, de bármi megtörténhet. Arra készülj fel, hogy egy ilyen 4x4 turbó egy pénztemető, még akkor is, ha minden jó rajta. Én régen nagyon sokat megnéztem, beléjük voltam őrülve.Mindenáron akartam venni egyet, csak vagy nagyon leharcoltak voltak, vagy aranyáron mérték. Gyenge pontja ennek is első körben a kasztni. Jól nézd meg a váznyúlványokat hátul, de elől is. Ezek után jön az összekrék hajtás. X kilóméterenként cserélni kell benne ezt-azt, hogy tökéletes maradjon, de sajnos kevesen értenek hozzá és pénzben sem olcsó.[link] Ezen az oldalon rengeteg hasznos infót találsz. Ezután jön a váltó, aminek gyenge pontja a 2-es fokozat. Drágán javítható, használtan pedig egy F28-as váltó 80 ezer Ft körül mozog,már, ha találsz, ami nem kevés, ha összehasonlítjuk egy F16 15K-s árával. Ezután jön a moci+turbo. Egyik ismim rengeteget szívott az övével, először az elektronika szívatta, utánna a turbo halt be. Azt is tudni kell, hogy a 4*4 miatt mindíg egyforma gumikat kell használni. Ha külömböző a méret, vagy csak elöl jobban kopott, mint hátul, már terheli a hajtást. Nagyon jó kis autók, de nem a megbízhatóságról, illetve strapabírásról híresek. Nem lebeszélni akarlak, mert rengeteg élmény egy ilyet birtokolni és vezetni, de csak, ha van sok-sok pénz a háttérben, na meg hozzáértés.
Még annyit, hogy ennyi pénzért én jobban örülnék, ha klímás lenne.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Menj el és próbáld ki. Tetszeni fog az tuti!! Raksz egy 6.-at 200-nál és még csak nem is erőlködik. Asszem olyan 4500-körül van fordulat 200-nál .
Klíma! Hát igen. Én is úgy voltam vele, hogy el vagyok nélküle, de amióta van, már nem kéne nélküle autó. Főleg, hogy gondolom nem fél évre, hanem kicsit hosszabb távra tervezel. Hiába turbó, ha izzadsz benne nyáron. Szerintem fontosabb a kényelem! NA meg a B egy picit komolyabb autó.[ Szerkesztve ]
-
marsu
addikt
Vagy 550.000.- pénzért egy Corsa GSi?
De ebben sincs klíma ...
Press any key to continue ...
-
TasiA
senior tag
Vagy OPC, az sem rossz!
Esetleg szét lehetne nézni az F Astrák környékén. Azok nagyon jól tudnak menni 1.8-2.0 motorral. Pl, nekem tetszenek a CravanokF Atra 2.0 klíma
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Vagy Vectra A?Azok mocskos olcsók! V6+klíma iletveC20XE vagy egy nagyon felszereltbőr, ülésfűtés+klíma
Na de mit találtam: erre rohadt sokat költött a gazdája B1-ből B2-t csinálni
[ Szerkesztve ]
-
marsu
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen