- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Androidos tablet topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- 3D nyomtatás
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: várakozásokat felülmúló számok
ph Szinte megduplázta az előző évi látogatószámot a kiállítás, mutatva, hogy van momentum az iparágban.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz
fero02 #12416 üzenetére
Nem kell fordulatszámmérő.
Az ABS hasonlóan működik, mint a kipörgésgátló, és az ESP. Azt figyeli, az egyes kerekek között mekkora a fordulatszámbeli eltérés. A szenzorok a kerék forgását figyelik. Ha az egyik megáll, amikor a többi még forog, csökkenti a fékerőt.
A féltengelyek cserések, mert azon van a bordázat, amit a szenzor figyel. A tárcsa néha cserés, néha nem.
A gólyalábak, amit TasiA írt, részben cserések, vagy nem tudom, mit ért gólyalábon. Egy gólyaláb a gátlókat és kerékagyat jelenti egyben. A gátlók általában ugyanazok, a vezetékek helye meglesz. A kerékagy lehet ugyanaz, lehet más is. Meg kell nézni, van-e a tieden hely a szenzornak.
A hátsó híd marad, rajta a kerékagy és fék kérdése az elsőhöz hasonló. Nagy valószínűséggel valami cserés lesz.
Az ABS pumpa relatív könnyen át fog menni, de jó eséllyel cserélned kell a fékszervó tartályát és a fő fékmunkahengert is Ez nem akkora munka.
Az elektronika egyszerűbb. Kábelkorbácsokat kell átrakni, az utastérben a biztosítékház ugyanaz lesz mindkettőben, a motortér biztosítéktáblája már eltérhet.
Mindenképp szívás lesz a fékcsövekkel. Ugyanis vagy elrohadtak, vagy nem. Más a csövezés az ABS pumpa miatt, és nehéz megmondani, mit kell cserélni, mit nem. Ami jó hír, hogy a homlokfal alján mindig vannak csatlakozások, onnantól ugyanaz a csövezés. A motortérben lesz eltérő, de ott meg nem rohadnak a csövek. Viszont sérülékenyek.Én átraknám. Akkor is, ha egy hétig tart. TasiA-nak nagyon igaza van abban, hogy a kezdetleges ABS-ek problémásak voltak, főleg a koszolódás miatt. Ma már zárt házban van a forgórész és a szenzor, de régen simán besárosodott.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Építő/felújító topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Villanyszerelés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Videó stream letöltése
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- PayPal
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- További aktív témák...