- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Gaming notebook topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Íme a Valorant trófea/achievement listája
gp Nem sokkal a hivatalos bejelentés után máris felbukkantak a megszerezhető eredmények.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A TCL minden korábbinál nagyobb LCD tévéket akar gyártani
ph A vállalat 148 hüvelykes modellel is előállhat a jövőben, és a meglátásuk szerint van erre igény.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#24845312
törölt tag
válasz
zolikaDB #102676 üzenetére
Nekem eddig mindig több hónapot kellett várni, míg a biztosító hajlandó volt foglalkozni az ügyemmel, azaz megcsinálta a kárszemlét/kárfelvételt.
Idősebb autók esetében egy ilyen jellegű kár könnyen végződhet gazdasági totálkárként.
(Pl. nekem amikor évekkel ezelőtt letolatták a parkolóban a B Vectrám visszapillantó tükrét, akkor arra kaptam kb 70ezer Ft-ot, és tényleg semmi más nem sérült. Igaz, hogy színre fújt, elektromosan mozgatható, fűthető tükör, de akkor is. Ha több minden is sérült volna, biztosra vehető lett volna a gazdasági totálkár.)