Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Beowulf_78 #346 üzenetére

    Fantasztikus lenne, ha a hozzáértők elkísérnék a laikusokat, de ez sajnos nincs így. Már a Windows 7 beta alatt is gyorsabban fut minden az XP-hez képest nem kétséges, hogy sikeres lehet az otthoni felhasználók között. A játékosok is elégedettek lesznek majd, a 9.3-as WHQL driverrel az AMD karik átlag 6-7%-kal gyorsabban dolgoznak, mint Vista alatt. Emellett az új AERO felület erőforrásigénye is jelentősen kisebb lesz a DX10.1-es kódolásnak köszönhetően.

    Az AMD politikája az eltérő az NV-étől. A Radeon kártyák árbarát piacra neveznek, így az AMD-nek az a fontos, hogy gyorsak legyenek a játékok. A GeForce az a drága előállítás miatt drágább szegmenseket céloznak meg (ideális esetben persze, ha túl gyorsak a pici Radeonok, akkor szívás lesz, mint a GT200 esetében) eleve fontos az NV-nek, hogy ezeke a kártyák el legyenek adva, tehát a játékok gépigényét magasan kell tartani.
    Nyilván a világosan látszik, hogy a DX10.1-gyel gyors a feldolgozás a számos optimalizált eljárás miatt. Ergo ez nem kedvez az NV piacpolitikájának. Nem tudja majd eladni a 300 dodós termékét, ha a 200 dodós cucc teljesítménye is elég lesz a többségnek.

    Keldor papa: a DX11 az fontos lesz több fejlesztőnek is, mert a GT300 tesszellátorát nem támogatja a jelenleg használt AMD-s Tesselation SDK. A DICE is ezért építette be a DX11-et a Frostbite motorba. A Techland is használni akarja a tesszellátort, így ők is be fogják építeni a DX11-et a Chrome Engine új verzióinál. Mellesleg azzal, hogy az új Call Of Juarez DX9 azt az árat fizetjük, hogy nincs elsimítás támogatás. Egyszerűen a Chrome Engine 4 teljesen Deferred Render, így esélytelen a dolog a Colos Subsample infók nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák