- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- ASRock lapok általában
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen RAM-ot vegyek?
Hirdetés
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Gyorsabb töltést kapott a Realme GT Neo6 SE
ma És ennek okán máris Realme GT 6T-nek hívják.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rasiel
senior tag
Friss, ropogós, új WHQL driver. Ahogy olvasom sok változtatás nem volt benne (új CoD, illetve 1-2 bug javítása), de, ha valakit érdekel, akkor már töltheti.
[ Szerkesztve ]
-
-
Rasiel
senior tag
válasz Dr. Student #7288 üzenetére
Pl. MSI Afterburner vagy EVGA Precision X. Utóbbit használom, de sajnos még az OSD része eléggé kezdetleges állapotban van, több bug, hiba is található benne, ettől függetlenül persze használható.
(#7292) ricshard444: Erről a kis progiról még nem olvastam. Azért elteszem a későbbi időkre, hátha jól jön, meg most így hirtelen nem emlékszem, hogy az a módszer működik-e, amit írtam. De, ha emlékeim nem csalnak, nálam jó volt úgy is. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz intuicio #8355 üzenetére
Ha nem vág földhöz az a +40-50k, akkor érdemes, bár azzal tisztában kell lenni, hogy előbb elfogy 1440p-ben a VGA. Kérdés, ha úgy adódik, a későbbiekben mekkora kompromisszumokat tudsz kötni. Amennyiben nem vagy hardcore gamer, akkor Acer K272HUL (ha nem zavar a magasságállítás hiánya), Acer B276HUL, illetve valamivel drágábban Dell U2713HM és ASUS PB278QR. 100-150k között ezekkel érdemes szemezned, ha WQHD-s megjelenítőt akarsz.
Ha mégis maradnál az 1080p-nél, akkor 100k alatt, Dell S2740L (ha nem zavar a glossy felület), Dell P2714H (ebből sajnos van PWM-es is), esetleg még valamivel olcsóbban LG 27MP65HQ-P.
Egyébként 27"-hez én is jobban ajánlom az 1440p-t, de van, akinek 1080p is tökéletesen megfelel ilyen képmérettel, olcsóbb is meg kevesebb gépet is kér. Persze a legjobb az lenne, ha élőben meg tudnád nézni mindkettőt és azután döntenél.
Szerk.: De ez már erősen OFF, úgyhogy inkább monitoros topik.
[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
-
Rasiel
senior tag
SMAA-val játszom én is az FC4-et. Viszont ami nem tetszik, ha mozogsz a karakterrel, akkor pl. a fák, növényzet, stb. enyhén mosódik, ezt Habugi is írta a PH!-s FC4 topikban.. Nem vészes, de érzékelhető. Ezt leszámítva összességében a 2xMSAA, 4xMSAA-t nem éreztem jobbnak az SMAA-nál. Mindezek mellett természetesen jobban ették a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
Sziasztok!
Használ valaki itt EVGA Precision X-et a GTX kártyájához?
-
Rasiel
senior tag
válasz #Morcosmedve #24679 üzenetére
Legújabb verziót most szedtem le (v5.3.5), de a kivétel listákat egyszerűen nem tudom működésre bírni. Pontosabban valamikor összejön, mert gondol egyet és amit beállítottam az jó lesz, de egy gép újraindítás után megint nem oké. Ha egynél több .exe-t állítok be kivételnek, akkor sehogy se jó...
Eléggé idegesítő, hogy filmnézés közben is kidobja a bal felső sarokba, azt, amit játékok alatt ki szoktam irattani a programmal.
Most már erősen gondolkodok azon, hogy hagyom az egészet a fenébe és leváltom valami másra, mert, amióta RTSS nélkül, általuk csinált OSD Server-rel adják a ki programot (4.2.1 utáni verziók) tiszta bug az egész program (legalábbis az OSD Server része). Szinte minden verzióban volt valami idegesítő hiba: hol nem jegyezte meg a játékokban az OSD helyzetét egy Windows újraindítás után, hol duplázta az FPS-t (pl. anno Max Payne 3, előző kiadásban GTA V), OpenGL játékok alatt nem működik, stb. Bár ez utóbbi lenne a legkevesebb gond...[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
A Win 10-es 353.30-asról tudok véleményt mondani, ha az úgy megfelel.
Eddig nem tapasztaltam problémát sem általános használat, sem pedig játék alatt. Igaz csak a Dying Light-ot néztem. TDR problémám az előzőekkel sem volt (8.1-es driverrel sem).(Az előző Win 10-es driverrel volt gondom Dying Light alatt [bizonyos szitukban szaggatás, fagyás], de ebben úgy látom már javítva lett szerencsére).
-
Rasiel
senior tag
válasz Joco_77 #32155 üzenetére
"Lehetőségünk van a 75 helyett 72 Hz-es frissítés alkalmazására is (egyes esetekben DisplayPorton eleve csak ez működik), ami meg főleg filmnézéshez ideális, tekintve, hogy ez éppen 3x-osa a mozifilmek ~24 fps-ének, így a mozgások, főleg az oldal irányúak egyenletesebbek lesznek, mivel az egyes képkockák mindig egyforma ideig jelennek meg a képernyőn -- ellentétben azzal, amikor a 60 Hz-es frissítés mellett hol két, hol három frissítésnyi ideig."
660Ti-nél nem tapasztaltad a jelenséget?
Most olvasom, hogy nem. Akkor valószínűleg más lesz ott a probléma.[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz Darth_Revan #32289 üzenetére
Nekem V-Sync-el sem volt problémám Inquisition alatt.
Állíts be a játékra 60 FPS-es teljesítménykorlátot és probléma megoldva. Természtesen a V-Sync-et kapcsold ki.
-
Rasiel
senior tag
válasz Darth_Revan #32301 üzenetére
358.87 WHQL, Windows 10 Pro x64
-
Rasiel
senior tag
válasz balint107 #33202 üzenetére
Ezzel az a gond, ha ilyen igényeid vannak, akkor sűrűn a zsebedbe kell majd nyúlnod, mert ezek szerint a 970 sem lesz sokáig elég neked. Az MSAA a recés élek teljes eltűntetésére legtöbb esetben nem nyújt megoldást, emellett meg eszi a GPU-t nem kis mértékben, valamint a VRAM-ot is. Valamivel jobb megoldást nyújt a DSR, ugyanakkor ide is kell VGA rendesen. Több játékban vannak olyan opciók, amelyek kikapcsolásával jelentős FPS növekedést lehet elérni és képminőség szinte egyáltalán nem lesz rosszabb (hogy csak egy friss címet említsek: lásd pl. Fallout 4 God rays effekt). El kell ismerni, már ez is kompromisszum, de pl. abszolút nincs értelme ilyenek miatt több száz ezreket kiadni egy kártyáért. Ha így állunk hozzá, akkor már 1080p-ben egy 970/980-al is kompromisszumot kell kötni, főként, ha a fix 60 FPS a cél.
Ez az én véleményem. Persze nem vagyunk egyformák, az igényeink eltérőek is lehetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz balint107 #33213 üzenetére
Az FC4-et anno én is Godrays OFF-al játszottam.
Sokszor olvasom itt-ott, hogy ez meg az valakinél maxon/kimaxolva megy. Ezt is helyén kell kezelni, mert nem mindegy pl. milyen felbontáson, milyen látványjavítókat használva igaz ez az állítás.
Motion Blurt én is ki szoktam kapcsolni, nem hiányzik. Ellenben a Depth of Field effektekkel nekem nincs bajom, persze ez akkor igaz, ha normálisan meg van csinálva.
A készítők, fejlesztők tesznek azért, hogy ne legyen gondtalan életed. Ezért is írtam azt, az előző hsz-emben, hogy sűrűn a zsebedbe kell nyúlnod, ha ilyen - magasnak mondható - igényeid vannak."És nem azért mert a hardver gyenge lenne, szerintem ez erősen szándékolt, hogy éppen csak fél 1 évig legyen a csúcs kártya is csúcs kártya, utána már jöjjenek a kompromisszumok, és vehesd az újabbat, vagy barátkozz meg velük."
Én az utóbbi csoportba sorolom magam, tehát, aki inkább megbarátkozik a kompromisszumokkal, persze normális kereteken belül, azaz, ha "egészséges" kompromisszumról van szó.Direkt nem úgy írtam, hogy mélyen a zsebedbe kell nyúlnod, ha ekkorák az igényeid. Mert, jól írod, meg lehet oldani úgy is, ahogy te csinálod a kártyaváltást. Javarészt én 2-2,5 év után szoktam VGA-t cserélni. A jelenlegi valamivel több, mint 2 éve nálam van, így jövőre esedékes is lesz a csere, de ez sok mindentől függ még.
Vegyük pl. az én esetemet: úgy látom, hogy a 780-at egy 980Ti-re lenne érdemes lecserélnem. Ez az, ami számomra jelentős sebességnövekedést tudna hozni. (Nem kapkodok, mert jelenleg a 780 is elegendő nekem, illetve szeretném megvárni a köv. évben megjelenő Pascalt). Általában - sőt, szinte mindig - a hardver cuccaimat közeli ismerősöknek, bátyámnak szoktam továbbadni (már, ha érdekli őket), természetesen pár ezressel olcsóbban, baráti áron. Feltehetném őket HA-ra is drágábban, de jobban érzem magam, ha megfelelő helyre kerülnek, illetve ha már érdekli őket, nem fogom az orruk elől eladni valaki másnak, stb. Tehát nem kukába szoktam őket dobni.
Ha a fentebb említett dolgokat figyelembe vesszük, valamint az árakat, és emellett újonnan, webshopban akarom megvenni a 980Ti-t, akkor számomra már mélyen zsebbe nyúlós a téma. Persze ez is kinek mi.Egy szó, mint száz, nem vitázni akarok/akartam, meg teleoffolni a topikot, csak nekem ez a véleményem az egészről.
[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz Lord Myn #34126 üzenetére
Ne várj erre javítást a Rockstartól, mert nem bug, alapból Double Buffered V-Sync-et használ a játék, ezért van az, ha pl. 60 alá esik az FPS szám, akkor felez. Az sem megoldás, ha Nvidia driverből van rákényszerítve az alap függőleges képszinkron, mert ugyanúgy fog működni, mint a beépített. A triple buffering + V-Sync párossal megoldható lenne NV Vezérlőpultból is, viszont itt az a bökkenő, hogy előbbi csak OpenGL játékoknál működik. Egyébként egyszerűbb és gyorsabb megoldás: miután beléptél a játékba, nyomsz egy ALT+TAB-ot, majd ezután visszalépsz a játékba ugyanezzel a billentyűkombinációval, így nem kell állandóan ki-be kapcsolgatni a V-Sync-et.
Pedig több újabb játéknál is hasonlóan működik ez a dolog, tehát nem a GTA V az egyetlen. Pl.: Dying Light, Project CARS, Lords of the Fallen, stb.[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz castiels #34152 üzenetére
Mert a játék ezt kilépés után nem fogja megjegyezni. Ez nem olyan, mint pl. egy grafikai opció, amit a menüben beállítasz, majd alkalmazod és következő indításnál is működik (jó esetben). Sajnos ez van vagy másik megoldás erre a problémára, hogy kikapcsolod a V-Sync-et.
Ha emlékeim nem csalnak, ilyen volt pl. a Crysis 3, AC Black Flag, Batman Arkham City, meg a 2012-es NFS Most Wanted is. De még lehetne sorolni, csak most hirtelen nem jut eszembe több.[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz castiels #34154 üzenetére
Valamelyest megoldást jelent rá a triple buffering, csak az köztudottan input lag-ot okoz.
(#34117) FLATRONW: V-Sync használata mellett én sem látom értelmét frame rate limiter-nek. Egyetlen játéknál sem, így a Batman AO-nál sem tapasztaltam hasonlót, hogy simábban futna limiterrel. Írok egy példát, hol tartom használhatónak ezt az opciót: GTA Vice City-nél 60 Hz-es monitoron, V-Sync ON-al az autók mozgása érezhetően szaggatott. Ezt úgy oldottam meg, hogy kikapcsoltam a vertikális szinkront és Nvidia Inspectorral a játék profilján belül beállítottam egy 120 FPS-es korlátot. Így elértem azt, hogy képtörés sem volt, illetve a fentebb említett probléma is érezhetően javult. Ha egy játékban bőven meg van a 60 FPS, abban az esetben szoktam használni a limitert a V-Sync helyett.
A másik dologgal kapcsolatban: az Nvidia Control Panelben lévő függőleges képszinkront konkrétan eddig egy esetben használtam, mégpedig GTA IV-nél. Itt a játékba építettel max. 55 FPS-em volt, a driverből rákényszerítettel pedig 60. Viszont utóbbi helyzetben lassabban is töltött a játék.(#34136) Vistaboy: Itt a megoldás a problémádra. Egyébként jól emlékszem, hogy Dell 2408WFP-ről váltottál?
(#34141) TTomax: "Mert alkalmanként néhány játék fittyet hány arra,hogy te milyen kalibrált színprofilt alkalmazol."
Pl. Crysis 3 vagy még régebbről a Far Cry első részére emlékszem, ami ilyen. Amúgy igaz, amit írsz, de van rá megoldás. Az egyik, ha a monitorodnál van lehetőség hardveres kalibrációra. Ennyi elég, ebben az esetben nem kell tartani ettől a gondtól.
A másik pedig (a legtöbbeteknél valószínűleg ez a lehetséges opció a kettő közül), hogy ezzel a kis program segítségével kiküszöbölhető a probléma. Elindítod a problémás játékot, ami a kalibrált színprofilod helyett a Windows alapértelmezettet fogja beállítani, de az előbb említett program ugyanakkor visszatölti a kalibráltat. Tapasztalataim szerint Windows 7-nél nem mindig töltötte be helyesen a profilt, de 8.1 és 10-en nem volt gond vele.[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
Far Cry 4-et és az AC Syndicate-et nem írtam, hogy ilyen lenne.
Project CARS-ra most ránéztem, 6.0-ás patchel is ilyen, tehát nem lett megváltoztatva. Elindítottam egy versenyt, 30-35 FPS, 50-60 %-os GPU használat, majd, ha épp olyan részhez érek, akkor hirtelen felugrik 55-60-ra, után megint vissza 30-ra.
Véletlenül nálad nem ablakos módban indul a játék? Összességében kb. hány FPS-el fut a játék? -
-
Rasiel
senior tag
-
Rasiel
senior tag
válasz cyberkind #36985 üzenetére
Hát őőő... nem tudom, teszek egy próbát vele. Az előzőekkel nem volt problémám. Egyelőre a Release Notes még nem elérhető, úgyhogy röviden csak ennyi tudható róla a szokásos szöveg mellett:
"Learn more about how to get the optimal experience for Battleborn, Forza Motorsport 6: APEX Beta, Overwatch Beta, and Paragon Beta."[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz Cs1csó #36991 üzenetére
Teljesen felesleges a DDU illesztőprogram törlésnél/cserénél. Egyéb segédprogramok nélkül is megfelelően el lehet távolítani a régi drivert.
Nekem utoljára az első Win 10-es WDDM 2.0-ás driverekkel volt kisebb problémám, de csak 2 játék alatt, egyéb, általános felhasználásnál nem. Ez a későbbi driverekkel (talán 1-2 verzió múlva) javítva lett, azóta mindegyik ugyanúgy, problémamentesen működik nálam. Egyébként a 365.10-es WHQL-el sem tapasztaltam eddig problémát.[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz Cs1csó #36993 üzenetére
Ahogy lentebb NetTom írja a Clean install opció az esetek többségében elég.
Igazság szerint soha nem használtam DDU-t. Ha új driver jelenik meg, sosem szoktam ráfrissíteni, mindig törlöm az előzőt, majd alaposan átbogarászom az intézőt, illetve registry-t, a fennmaradó szükségtelen maradványok mindegyikét törlöm és úgy telepítem rá az új illesztőprogramot. Tehát, ha nem muszáj, én nem használok külön programot ilyen célokra, jobb szeretem magam megoldani. -
Rasiel
senior tag
Régi keletű dolog ez. DVI csatlakozással eleve Full (0-255) a kimeneti dinamika tartomány, HDMI, illetve DisplayPort esetén pedig limitált (16-235). Az opció csak utóbbi kettő esetében jelenik meg a felbontás módosítása menüben az NV Control Panel-en belül.
Digital Vibrance-hoz eleve nem nyúlok, mert inkább árt, mint használ. Default (50%) értéken a legoptimálisabb az opció. Megfelelően beállított, kalibrált sRGB monitoron bőven nincs szükség ilyen funkciók használatára.
Nvidia és AMD kártyák között megfelelő beállításokkal színek tekintetében pedig nincs különbség. -
Rasiel
senior tag
válasz hajbel #41031 üzenetére
A triple buffering bekapcsolása esetén nő az input lag. Ez játékfüggő, mennyire érzékelhető, de leginkább akkor szembetűnő, ha - 60 Hz-es képfrissítési frekivel rendelkező monitor esetén - 60 alá esik az FPS-szám.
Az NVIDIA Control Panelben található triple buffering csak OpenGL alkalmazások esetén működik, ergo Dying Light és GTA V esetében felesleges ott bekapcsolni azt az opciót, mert nem működik, nem lesz hatással az adott játékokra.
Egyébként a két szóban forgó játékot érdemes V-Sync-el és triple buffering-el játszani.(#41029) flyercreator: "Azt írja az nvidia driver, hogy A beállítás bekapcsolásával növelheti a teljesítményt, ha a Függőleges szinkronizálás is be van kapcsolva."
Igen, ez így van. Pl. abban az esetben igaz ez az állítás, ha az adott játék Double Buffered V-Sync-et használ.
A triple buffering-et V-Sync ON-al ajánlott használni.[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz #34576640 #41035 üzenetére
"...Dying Light és GTA V esetében felesleges ott bekapcsolni."
A hangsúly az "ott" szón van, tehát az NV Control Panel-ban nem érdemes bekapcsolni a triple buffering-et e két játék esetében, mivel azok DirectX API-t használnak. Ha használni szeretnénk a V-Sync mellett a triple buffering-ot a GTA V és a Dying Light esetében, akkor mást megoldást kell választani, hogy működjön is.
Mint írtam az NV Control Panel-ben a triple buffering csak és kizárólag OpenGL API-t használó játékoknál működik, ilyen pl. a Wolfenstein The New Order vagy a The Old Blood vagy esetleg a Doom 2016. Tehát sok esetben ezt nem tudjuk használni."V-sync on + tripla pufferelés vagy csak v-sync on. Ez adja a legsimább, legfolyamatosabb képet."
Ezt így nem lehet kijelenteni, játékfüggő az egész, mely opciókat, hol érdemes használni."Ha nagyon rosszul optimalizált a játék és sokszor beesünk 60 fps alá, akkor a microszaggatásokat (60fpsről 30fpsre ugrálgatások) kiküszöbölések érdekében kapcsoljuk ki a játékban a v-syncet, az nvidia panelban pedig válasszuk az adaptív szinkronizációt (tripla pufferelés off)."
Ez nem rossz optimalizációra utal, csak a játék szimplán Double Buffered V-Sync-et használ, ezért következnek be egyes esetekben a 60-ról 30 FPS-re ugrálások. Ilyen szituációkban jön jól a V-Sync + Triple Buffering opció, ami ezt a jelenséget kiküszöböli, ergo nem fog néha 30 FPS-ekre beesni a játék. Mint mindennek, természetesen ennek is van hátránya, mégpedig az ekkor fellépő esetleges input lag, ami leginkább akkor érzékelhető, ha 60 FPS alá meg az FPS-számláló. Egyébként ez is játékfüggő, nem mindegyik motor reagál ugyanúgy, pl. Far Cry 4-ben, Dishonored 2-ben ez a jelenség eléggé szembetűnő. -
Rasiel
senior tag
válasz hajbel #41036 üzenetére
Első körben a játékon belül hagyd bekapcsolva a V-Sync-et! Miután betöltött a GTA V, nyomj egy ALT+TAB billentyűkombinációt, így a játék lekerül a Windows tálcára, majd még egyszer ugyanezzel a kombóval lépj vissza a játékba! (Fontos, hogy mielőtt elindítod a játékot, legyen megnyitva egy másik ablak, pl. egy Windows Intéző, hogy le tudd tenni tálcára).
Ez a legegyszerűbb módszer, viszont ezt minden indításnál el kell játszani. A játékok többségénél működik.
Van még másik opció is: D3DOverrider vagy RadeonPro. Előbbi sajnos új játékoknál már nem működik, viszont régebbieknél (amelyek 32 bites .exe-vel rendelkeznek) jól használható (pl. Assassin's Creed IV Black Flag). Utóbbit (RadeonPro) próbáltam anno, de az sem volt minden játék esetén megoldás.Ha az ALT+TAB módszer nem működik, akkor, ha van lehetőség a játékon belül a képernyőbeállításoknál "Borderless Windowed" kiválasztására, akkor azzal automatikusan alkalmazva van a triple buffering, viszont ez valamekkora FPS-csökkenéssel jár, valamint nem minden esetben tűnik folyamatosnak a játék, tehát valamelyest darabosnak lehet érezni, ha 60 alá megy.
[ Szerkesztve ]
-
Rasiel
senior tag
válasz hajbel #41039 üzenetére
Nincs ebben semmi hihetetlen, ilyenkor a Windows asztal "tulajdonságai" kerülnek használatra, így a triple buffering is aktiválódik. Vannak olyan játékok, amelyekbe alapból beleteszik a grafikai beállítások menübe: ilyen pl. az említett két játék, az FC4, Dishonored 2 vagy esetleg a Rise of the Tomb Raider.
"Olvastam, hogy a jó öreg D3DOverrider itt nem működik, pont a 32 bit miatt."
Tudtommal elsődlegesen nem a 32 bit miatt, más technikai okai vannak. (Tehát ezt azt előző hsz-emben nem pontosan írtam le.)"Adaptive Vsynccel is működhet az Alt+Tab vajon?"
Adaptive V-Sync-et nem szoktam használni, így erre nem tudok pontos választ adni. Ki kell próbálni.FIFA17-ben (is) az átvezető videóknál ugye lekorlátozza az FPS-t ~30-33-ra. Az ALT+TAB-os módszer itt nem működik. Úgy oldottam meg, hogy minden esetben fix 60 legyen az FPS-szám, hogy a "fifasetup"-ban beállítottam, hogy ne limitálja az FPS-t, majd NV Vezérlőpultban kikapcsoltam a FIFA17 profiljában a V-Sync-et, ezután pedig beállítottam rá egy 60-as FPS-limitet NVIDIA Inspector segítségével. Így minden esetben "smooth", vaj sima a játék, végig 60 FPS-el megy és képtörés sincs.
-
Rasiel
senior tag
válasz hajbel #41041 üzenetére
Inspector-ban ugyanúgy hozzá lehet nyúlni a 3D grafikai beállításokhoz, mint az NVIDIA Vezérlőpulton belül, csak itt sokkal több lehetőség van, lehet finomhangolni. Többek között ezt tudja az Inspector, emellett, ahogy flyercreator is írja, lehet pl. OC-zni is a kártyát.
(#41043) flyercreator: A programnak van egy Profile Inspector része, ott tudod a fentebb említett dolgokat állítani.
"Ha fps limitet állítasz be RivaTunerrel vagy Inspectorral, a V-syncet kikapcsolod a játékban és a driverben is, akkor az input lag csökkeni fog?"
Elméletileg csökkenni fog.
Viszont a hátulütője, hogy a legtöbb játékban így is - hiába nem esnek 60 FPS alá - jelentkezni fog a tearing (képtörés). A FIFA-ban viszont nem tapasztaltam ilyet, ezért is használom itt ezt a módszert.Egyébként maga a V-Sync + triple buffering kettős általában megfelelően működik mindenhol. Amit írtam, tény, hogy valamekkora input lag-ot okoz, viszont, ha nem esik az FPS 60 alá, akkor számomra nem volt zavaró, sőt, minden probléma nélkül tudtam játszani. Félre ne értsd, közel sem vagyok az a "meglegyen a fix 60 FPS" játékos, mert én bőven el tudok játszani úgy is, ha azalatt van az FPS-szám.
Egyébként a legjobb megoldás egy G-Sync-es monitor. Ugyanakkor számomra a vertikális szinkron és triple buffering kettős (már, ahol kell alkalmazni) bőven jó, így nem rohanok a boltba G-Sync-es monitorért. Sőt. én sokkal inkább a profibb monitorok híve vagyok, nem a gamer fajtáké. Pedig nagy UT2004 rajongó vagyok, oda meg köztudottan nem árt a "gyorsaság" minden téren, de ott a jelenlegi monitorom is bőven megteszi.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- ASRock lapok általában
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen