Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rasiel

    senior tag

    válasz Lord Myn #34126 üzenetére

    Ne várj erre javítást a Rockstartól, mert nem bug, alapból Double Buffered V-Sync-et használ a játék, ezért van az, ha pl. 60 alá esik az FPS szám, akkor felez. Az sem megoldás, ha Nvidia driverből van rákényszerítve az alap függőleges képszinkron, mert ugyanúgy fog működni, mint a beépített. A triple buffering + V-Sync párossal megoldható lenne NV Vezérlőpultból is, viszont itt az a bökkenő, hogy előbbi csak OpenGL játékoknál működik. Egyébként egyszerűbb és gyorsabb megoldás: miután beléptél a játékba, nyomsz egy ALT+TAB-ot, majd ezután visszalépsz a játékba ugyanezzel a billentyűkombinációval, így nem kell állandóan ki-be kapcsolgatni a V-Sync-et.
    Pedig több újabb játéknál is hasonlóan működik ez a dolog, tehát nem a GTA V az egyetlen. Pl.: Dying Light, Project CARS, Lords of the Fallen, stb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák