- Dell notebook topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Apple notebookok
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- OLED TV topic
- Billentyűzet gondom van
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dhgm
tag
válasz tony6280 #40614 üzenetére
Az enyém elég régóta csinál olyat, hogy inkább hidegen, rálépek a gázpedálra, a motortér jobb oldalából hallatszik valami, ami próbál szabályozni, ilyenkor változik az alapjárati fordulatszám ( csökken, utána visszaáll). Tegnap egy pillanatra alapjáraton leállt a motor, majd továbbketyegett...
Nagynyomású szivattyúban a nyomásszabályozó szelepre gondolok. Résolajmérést nyáron csináltam rajta az határértéken belül volt.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
diablo1984
veterán
válasz tony6280 #40614 üzenetére
hát az dci-nél gáz, nagy gáz ha menet közben kihagy egy henger! induláskor ha előfordul a hidegben, akkor az lehet izzítás, de ha 3 hengerezik, az lehet injektor, de azt a gép írná hibára, de szélsőséges esetben lehet akár motorhiba is! én minél hamarabb átnézetném a verdát, mert nem tesz jót a motornak, ha tényleg egy henger nem dolgozik rendesen!
-
dhgm
tag
válasz tony6280 #40618 üzenetére
Nem is fogja kiírni, a szelep tartalmaz egy szűrőt, nem enged át elég gázolajat alapjáraton. Fordulaton ugye nem hallod?
Különféle hibalehetőségek az ismert rendszereknél:
a motor nehezen vagy egyáltalán nem indul, terheléskor leáll:
ezt általában a magas résveszteség okozza. A résolaj szükségesdolog, de ha túlságosan sok a visszaáramló mennyiség, akkor leesik a résnyomás és az autó leáll. Ha már egy injektornál megnő a résolaj vesztesége, az autó elindíthatatlanná válik
egyenetlen motorjárás:
az injektorokat a szállított üzemanyag mennyisége jellemzi, nem a sugárképe. Az egyes injektorok szállíthatnak túl sok vagy túl kevés üzemanyagot, ez a motor működésében egyenlőtlenséget okoz. Bizonyos tűréshatáron belül a befecskendező egység képes korrigálni a befecskendezett mennyiséget, de mikor már erre nem képe, javításra szorul.Tipp: a nyomásszabályzó is okozhat alapjárati hibákat.
Az enyémnél ez 5 éves történet, és csak a hidegebb időben...
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Politika
- Mobil flották
- Dell notebook topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MG5 menetpróba
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen