Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz belovary #22993 üzenetére

    egyébként bennem az a kérdés merült fel, hogy a szervízes az fel sem fogta a problémát?
    Mert hogyha elviszed az autódat a szerelőhöz és megmondod neki, hogy rossz a fék, javítsa meg, akkor javítás után ki is próbálja, hogy tényleg megjavította-e, jó-e már a fék.
    Vagy ha elviszed hogy "valami nem jó, mert ezt és ezt érzem miközben megyek" akkor majd az autószervíz kideríti a hiba okát és megjavítja azt.

    Itt meg a szervíz kvára nem nézett bele a tisztítás után, hogy tényleg segített-e a rajta és hogy elhárult-e a hiba. Illetve utána kvára nem foglalkozott vele, hogyha a tisztítás nem segített, akkor vajon mi más lehet az ok. Tehát nem vizsgálta ki, nem tett javaslatot, konkrétan le se szarta, csak kipucolta aztán visszadobta "nesze paraszt, 20 ezer".

    Az ilyen customer support pedig felháborító (mondjuk a felháborodottságot sajnos a hajára kenheti az ember). De ha ezt egy autószervíz csinálná, akkor legalább tudod, hogy legközelebb másik szervízbe viszed. Itt meg egyeduralma van a Camera kft-nek...

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák