Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz Oliverda #19107 üzenetére

    Jopar ev, de valojaban az SSE2-rol van szo. Az SSE inkabb az MMX lebegopontos megfeleloje, az SSE2 lett igazan elorelepes a dupla pontosaggal (64bit). Ez 2001-ben jott az Intel-nel, 2004-ben az AMD-nel. Ezert is (es az x64 elterjedese miatt is) kezdett csak 2004 utan ugy igazan beindulni a dolog. Par evre ra kijott mar jopar jatek ahol hasznaltak, de ezek kozul sok azert mert az Unreal Engine miatt eleve ezt hasznaltak. Egyebkent ma meg mindig erre fordit default az UE :) Az utobbi egy-ket evben kijott par jatek aminek kellett SSE4.x vagy SSE3, de ezekbol talan mindbol kiszedtek a kovetelmenyt egy patch-el es a fo oka az lehetett hogy az egesz SSE3/SSE4.x cuccokbol a POPCNT utasitas volt amit hasznaltak, de azert meg lehet azt kerulni igy ki is szedtek.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák