- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Projektor topic
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz jozefgucci1 #53209 üzenetére
A B125 alá "beférő" kis 125-ösök egy személlyel egész elfogadhatók (országúton azért "kapaszkodni kell" velük), de két személlyel, hát izé, ööö....
Ez az enyém (japán belpiacos Honda CBX125 Custom). Székelyföldet végig jártam vele a nyáron, sok cuccal, de természetesen utas nélkül. 80-as tempó, hegyre fel meg kettes, nyélgáz, 40.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz jozefgucci1 #53213 üzenetére
Honda CG125, CBF125, Yamaha SR125, YBR125, Suzuki GN125, TU-X125...
(#53213) jozefgucci1: hidd el, hogy ha ráülsz, akkor majd akarsz! Lásd 3 hsz-szel feljebb... (51 éves vén fütyi vagyok, másfél éve van B125 jogsim, és fél Európát bejárnám vele, ha tehetném... )
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz jozefgucci1 #53216 üzenetére
Az enyém is chopper. Az SR, GN, TU-X is csopper. Még a kínai Keeway Superlight 125 létezik, más nemigen van ebben a kategóriában.
Szerk: bocs, még a Yamaha Virago 125, ami kéthengeres.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz jozefgucci1 #53231 üzenetére
Mert ott csak eredetvizsgálat és átíratás van mint költség.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Norbika88 #53236 üzenetére
Ha 50-es 2T, akkor csak a bünti. Ha 125/50-es, akkor meg magánokirat-hamisítás, érvénytelen biztosítás, jogosítvány nélküli vezetés, az esetleg másnak okozott kár teljes térítése zsebből, stb. Egy csomó meghurcolás, bíróság, meg esetleg az össze pénzed, mindened rámehet. Megéri?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszönöm Uraim! - Nem lehetett kihagyni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Weeman1 #53316 üzenetére
Nekem gyerekként egy - vadiúj - Jawa Mustangom volt, az olyan mély hatást gyakorolt rám, hogy utána 32 évig semmilyen motorizált kétkerekűre eszembe nem jutott volna felülni. Mondjuk volt vele egy ronda balesetem is, de utána még egy évig használtam (amíg meg nem lett az autós jogsi). 50 éves fejjel ültem ismét motorra, a B125 jóvoltából.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #53359 üzenetére
Nekem az nem tetszik benne, hogy a leírása szerint csak egyetlen héjmérettel készül. Ha kisebb a fejed, akkor is a bazinagy gömböt fogod viselni, csak vastagabban hungarocellezve (illetve ha jól látom, akkor ez éppen "pumpálva"). Ilyet még a legótvarabb kínai gyártók sem szoktak csinálni....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz 30z.Samu #53366 üzenetére
Nekem a Kappával szintén a brutális párásodás az egyetlen gondom. Egyébként szeretem, viszonylag csendes és király benne a napszemüveg is. Egy fél számmal kisebb volt mint a fejem (látatlanban vettem, huszi.gyb topictárs közreműködésével ), de már "összecsiszolódtunk". Sajnos pinlock meg nem kapható hozzá. Ilyesmi időben 70 alatt fel kell nyitni egy kattra, mert semmit nem látok benne, annyira párásodik: úgy viszont már k*rva hangos, meg lefagy az arcom.
(#53367) wolfnet: természetesen otthon, nem nagy ügy (gépész vagyok). A szelepdekni tömítésem gumi, azt nem kell minden szétszedéskor cserélni. Bár, mivel több mint 20 éves, már néhol szivárog alóla az olaj. Van már új tömítésgarnitúrám hozzá, DigitXT kartárs segítségével eBay-eztük. Eddig csak egy 0,05-0,10-0,15 lépcsőjű hézagmérőm volt, amit most rendeltem, abban meg van 0,08-os is, ami a kipufpgószelepekhez szükséges. A legelső szerszám meg egy kis műanyag kerék, a közepén 3x3mm-es szögletes lukkal, azzal gyorsabban lehet dolgozni, mint laposfogóval. [link]
A deklit meg nem kell leszedni hozzá, csak az ülést, tankot, szelepfedelet.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Igen, annak (2005 előtti Swift) konkrétan nulla csillagos töréstesztje volt.
(#53477) kcsa: tizenpár éve a nyomtatott Autó-Motorban olvastam. Biztos neten is fenn van valahol, de nem tudom hol...
Ember! Ezek a sz*rok a mai napig úton vannak, ráadásul annyi különbséggel, hogy még a rozsda is megette őket, hogy még törékenyebbek legyenek....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem kötekedni akarok, csak feldühít, hogy aki itt a PH Motoros/robogós topikjaiban 50 ezernél olcsóbb bukóban, full-testprotektor nélkül motorozik, az egy szar alak, pedig ugye maximum magát veszélyezteti.
Akkor milyen ember lehet az, aki a fent említett régi (ráadásul félig elrohadt) Swiftbe ülteti a családját, gyerekeit? Na az a könnyelműség.... OFF vége részemről.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Tudom milyen csattanni, 23 évvel ezelőtt egy kamion csúszott a Swifthez hasonló "acélosságú" ősrégi Skoda 120-asom oldalába. Azóta vagyok "púpos", azóta fáj mindig a hátam (gerincporcsérv), pedig még a mentőbe sem voltam hajlandó beülni, mert hogy "nincs semmi bajom" az ijedségen kívül. Kocsi totálkár, utána 3 és fél évig nem is volt másik. A sztori: egy hirtelen felhőszakadásban a szemből jövő (!!!) kamion megpördült a taknyos úton, és keresztbe állt. Mindez éjszaka. Mi meg pont akkor voltunk pont ott (mint írtam oldalba kapott, és vízszintesen 180 fokkal megpördülve, menetiránnyal szemben estünk a mély árokba). - Soltvadkert és Kiskőrös között félúton. Egy fősulis kori, amatőr raliversenyen történő Trabant-felborulást leszámítva eddig ez volt az egyetlen autós balesetem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Norbika88 #53509 üzenetére
Gyönyörű az a motor, és nem rossz az ára sem. Rá kell csapni!
(#53514) body007: ne tudd meg, milyen hangja volt a Csótányomnak is mikor megvettem (1 henger, 2 db tölcsér alakú kipufogó, előző tulaj hülye fia által teljesen kiherélve). Autószerelő haverom ment vele pár kört egy kis utcában, én a járdán állva hallgattam, és majd' lepetéztem a gyönyörűségtől!
Aztán amikor ráültem és húztam neki (igaz, még nyitott sisakban) 10 perc alatt meg tudtam volna őrülni tőle, úgy hasogatta a dobhártyámat. Egyik első dolgom volt, hogy némi kísérletezgetések után helyreállítottam a gyári állapotot (vagy legalábbis valami ahhoz nagyon hasonlót. Most ilyen: [link][ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szentkuti11 #53547 üzenetére
Fel nem foghatom, hogy Ausztriában (ahol sima B-s jogsival lehet legálisan 125-öst vezetni, tehát még plusz költsége sincs az A1 jogsinak) egyáltalán kinek jut eszébe ilyesmibe munkát, pénzt ölnie. Ha nem elég az 50-es, akkor járjon legálisan 125-össel.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #53789 üzenetére
Járműve válogatja. Saját tapasztalataim (nem feltétlenül Shell, hanem úgy általában az akkor kapható "legjobb" benzinekkel):
- 1984-es, karburátoros 1,4-es, 12 szelepes Honda Civic-em szabályosan megtáltosodott tőle. Jobban is ment, meg kevesebbet is fogyasztott belőle
- Renault Clio 1,1 8V, Renault Thalia 1,4 8V, Yaris 1000 16V-VVTi, mind injektoros: semmi különbség, se jobban nem mennek tőle, sem kevesebbet nem fogyasztanak belőle. Szóval nettó pénzkidobás.
- a Csótány (Honda CBX125 Custom): bár nagyon bíztam benne, sem az OMV 100, sem a Shell 100 nem csinál benne semmi pluszt, viszont az Agip sima 95-ösétől határozottan jobban megy. Sajnos itthon Kalocsán nincs ilyen kút, de Baja mellett többször is tankoltam ugyanannál a kútnál, és mindig éreztem a különbséget. Ócska, karburátoros, 4 szelepes, de nagy kompressziójú elméleti sűrítési viszonyú motor.kcsa:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #53793 üzenetére
Te is Degec díszpolgára szeretnél lenni?
(#53794) wolfnet: de milyen adalék lehet az AGIP sima 95-ös benyájában? Határozottan jobban megy vele az öreg 125-ösöm.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #53830 üzenetére
Nézd meg a műszaki adatait is: 4,3 kW vaze', négyegészháromtized kilowatt!!!4!négy!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szentkuti11 #53981 üzenetére
Miért ajánlgatja a "zsír új" akksit, ha egyszer hidegen-melegen pöccre indul?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #54018 üzenetére
12LE? 15 lesz az...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Azért az őrület, hogy '84-ben (akkor tervezték a kis japán belpiacos Csótányomat, bár az enyém tíz évvel fiatalabb példány), mennyire lesz*rták a környezetvédelmet: a kartergáz elvezető csöve gyárilag egy hosszú gumislaggal a középsztender tövére van levezetve...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz _seth_ #54176 üzenetére
"Városon kívül főúton mennyire veszélyes egy ilyen kis robogóval közlekedni?"
Nagyon. Még a B125-tel vezethető, 4 ütemű 125-ösök (valós 90-100 körüli végsebesség, valós 80-85 körüli utazó) is necces. Saját tapasztalat, ilyennel járok. A mellékutakon viszont kevesebb a gond, de ott meg az utak minősége sz*r.
(#54177) DigitXT: lassú voltam. Hiába no, öregember nem gyorsvonat...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #54224 üzenetére
Azért azt áruljátok már el nekem, hogy mondjuk 35 fokos kánikulában, egész nap (mondjuk csak napi 8 órát) motorral túrázgatva hogy a fenébe lehet ezt elviselni magadon? Szerintem fél nap alatt az egész motorozást megutálná tőle az ember... (biztonság ide vagy oda).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz student #54301 üzenetére
Egy nagyon öreg barátom 30 éves Yamaha RD125-ösén van egy Ikarus-szélvédőnyi plexi. Lehet, hogy egy literrel többet kajál, viszont ő az egyetlen ember eddig, akit motoron, menet közben dohányozni láttam. Nem vicc!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szentkuti11 #54363 üzenetére
Motorikusan hibátlan, de nagyon pocsék külsejű Lets, olcsón: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs