- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #40656 üzenetére
Bármi lehet: most, hogy mondod, a légszűrőszivacsot ki is kéne mosnom...
(A Maja nekem is elgurult 3,6-4,2 között, bár varióval jellemzően 4 fölött: az
a 3,6 is csak országúton, tartós 85-tel jött ki.) Viszont mielőtt megvettem a
Madisont, olvastam, hogy 5-6 körül fogyaszt, ami valóban nem túl kevés.
Ennek ellenére megvettem: ha nem megy 5 alá, nem kötöm fel magam...Azt viszont továbbra is fenntartom, hogy ha nem ilyen gyorsulgatás lenne a
téma, meg állandó városozás, lenne jobb is. (A jobb csukló is fogyigyilkos.)Mosquito34: azért túlzásokba se essünk már. 2-3L a plusz fogyasztás?
Gondolod, hogy 3,5-4,5 körül kéne mennie ennek a blokknak? Ez csak ilyen
vágyálom, vagy találtál olyan tulajt, akinek sikerült annyit kihoznia belőle?
Már normál használattal. (Mint pl. az SW600 5,5-6 literje, ami lehet 4,5-5, de
akkor nagyon óvatosan kell bánni a gázzal, tehát bőven nem használod ki...)
Szerk: egy tankolást még mindenképpen megvárok. Egy mérés nem mérés.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #40802 üzenetére
Kösz, még a színe is ilyen volt!
Engem a robogók különösebben nem izgatnak, csak meglepett, hogy ilyen állatul képes menni. (Ráadásul taknyos, nedves úton...) Scarabeo-ból eddig csak 125-öset ismertem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #41034 üzenetére
Vannak dolgok, amik nem változnak. Komolyan nem értem, hogy
hogyan lehet ~1 évet lemotorozni úgy, hogy az ember nem tudja, hogy
mire való az első - hátsó fék? Hogyan kell progresszíven fékezni stb.
Robogó ide, vagy oda, csak két kereke van mindkettőnek. Hihetetlen...Criton is feltette ezeket a kérdéseket az elején: viszonylag értelmesen
le lett írva (remélem!), bár kétségtelen tény, hogy egy vezetéstechnikai
tréning lett volna a nyerő. Már akkor is. Ajánlottuk is. Az élet sokkal
drágább, mint mondjuk a 2 napos tréning 40K körül - vagy egy jó gumi.Szerk: úgy nézem, már lement a nap -> megyek xenont tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #41315 üzenetére
Akkor neked az Osram HS1 Silverstar (35/35W) van? Érezhetően jobb, mint a sima 35/35W-osak? Katalógusadat szerint nem sokkal több a fényárama: 875 Lumen a standard 820-szal szemben...
Nekem meg kellene találnom a legjobb HS1-es izzót, mert a generátorom mindössze 60W-os teljesítményű, így nagyobbat nem bír el.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #41317 üzenetére
Köszi szépen! Nekem egy sima Tungsram van, akkor szerzek egy olyat én is!
Mondjuk így is tízszer jobb a világításom a kerek 350-es Jawa lámpával, mint a kis szögletes gyári fényszóróval, és a benne lévő Honda Dio izzóval volt (pedig az is 35/35-ös).Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
válasz SzlobiG #41315 üzenetére
Én ezt néztem ki. De nem tudom, hogy mit szólna a 55watthoz. (nem néztem meg milyen van benne).
Érdemes a refit is kicserélni ilyenre? Most akciós.szerk:
LIST OF BULBS
Specification Desc./Quantity
1 High-beam / low-beam headlights 2 12V-55W, halogen (H7)
2 Position light / front headlight 2 12V-5W, all-glass
3 Turn indicator bulb 4 12V-10W, spherical
4 Tail light bulb and light 1 12V-21/5W, spherical, twin-filament
5 Licence plate bulb 1 12V-5W, all-glass
6 Helmet compartment bulb 1 12V-5W, cylindricalSzóval gyárilag is 55 ha jól látom.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #41479 üzenetére
Na jó, csak még mindig ugyanarról a motorról beszélünk, ami után a
Nexusnak is nyelezni kellett, hogy menjen vele+el tőle; szerintem ez
nem gyenge teljesítmény; olajfogyasztásról szó se volt: az a Maja.Mondom: nem általános a kérdés, eddig semmi ilyet nem csinált.
A karbi beállítása nem lett tökéletes, hiszen MÁS NEM történt vele, de
majd rákérdezek... (Szelephézagra is.) Azt hittem, triviálisak a tünetek,
esetleg van, aki már hangolt karbit, és rávágja, hogy igen, bizonyám. -
killer1203
senior tag
válasz SzlobiG #41586 üzenetére
A fórumon olvastam hogy sokan azzal használják, de amúgy próbáltam a leengedett 5w40 es olajjal is amibe kb 30km ha volt, de azzal is ugyan ez volt a gond.
De kb 4-5 hónapig szét volt szedve és a garázsba volt a blokk, de nemhiszem hogy valami ellenne tömődve, átmostam már a blokkot 2x is..
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #41640 üzenetére
Te tudod, mire használod. Amire én, arra egy 600-as sportgép sz*r lenne.
Mondhatnánk, hogy a 400-as robi is felesleges, de ez csak részben igaz:
az erőtartalék néha nagyon jól jön (ezért "váltottam"), emellett kényelmes
és jobb a szélvédelme is stb. Ma pl. 6 fok volt, de abszolút nem fáztam...
Semmi thermobélés: vékony pulcsi a cordura kabát alatt/maszk/térdvédő,
téli kesztyű. Meg vastagabb zokni a bokám szélvédelmére. Amúgy erre a
csizmát lenne célszerű felvenni, nem csak szélvédelem kellhet: lustaság.
Motor a parkolóban, cuccom benne, mi hiányzik? Ezzel pl. bátran ki lehet
menni a városból is, ha arra van kedvem: a Majával kompromisszumosabb.
De alapvetően nem arra használom, szóval ez csak egy plusz lehetőség...ON: jövőre fékrendszer felújítás, aztán le lesz a gond sokáig. Remélem.
Igazából most is csak a benzinlocsoláson + fogyin szenvedtem. Más baja
nem volt, gyakorlatilag nem kellett rákölteni: szomszédom csodálkozott is,
mert állítása szerint ő csak úgy locsolta a pénzt a 200-asára: vezérműlánc
szakadás, és egyéb nyalánkságok. Tegnap ugye kipróbáltam az első LED
indexeket, hogy elég "gyér" a fényük. (Mondja a szomszéd, hogy akkor ez
csalódás: mennyibe fájt? Mondom 2 dollár. Szóval kicsit sokat kell várni
a kínai ingyenpostára, de megéri. Ha nem lesz tökéletes, nem nagy bukó.)Ja, megjött a hátsó index is. Vmi 50 nap után? Mindenesetre az tetszik!
(Eleve kétfélét rendeltem (+2 dodó), ha a hosszabb nem férne be, de simán
befért.) Közel azonos fénye van a 10W-os izzóéval. Csak nem eszik annyit.Viszont belefutottam egy furcsa anomáliába: ha az ÖSSZES index LED, a
vezérlés "megőrül": gyenge vészvillogóvá változik mindkét irány... (A relé
cserélve, szóval az biztos nem baj, ráadásul az még az elosztás előtt van.)
Írtam korábban, hogy tervezek vészvillogót kialakítani, NEM ÍGY gondoltam.
Arra gyanakszom, hogy a műszerfali visszajelző közösíti a betápokat, dióda
segítségével akadályozván meg a fenti jelenséget, ami viszont a csupa LED
index esetén túl nagy feszt kap (nem esik fesz egy index-izzón sem), így a
záróirányban is nyit. De ez csak egy elmélet. Mindenesetre az első LED-ek
úgysem tetszettek, szóval egyelőre oda ment vissza a gyári T10-es, W16W.
Vakító fénye van, ráadásul működik minden rendesen. Power leden agyalok.
Az azért már egy picit húzósabb árban van, hogy "próbára" berendeljem...[ Szerkesztve ]
-
killer1203
senior tag
válasz SzlobiG #43201 üzenetére
Azért is néztem utána, de szerintem jobban járna ha rákérdezne a Leonardo fórumon, Szere keni vágja mi hogy van a leókon.
Én kb 2-3 hónapja eladtam az enyémet, hiányzik is főleg hogy most egy kis jog al járok, jólenne valami nagyobb gép nyárra
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SzlobiG #43409 üzenetére
500k? Saját vélemény, de én ilyenért 100-at se adnék, 650-ből inkább 2 gépet vennék...
Inkább egy nagyobbat, ami nem tuningolt. Lehet, hogy jól megy, de mint ahogy mondtad, szét is hajthatják...Egyik ismerősöm Subaru szervizben dolgozik, ott van egy eladó Impreza. Tuningolt, a tulajnak több, mint 10 millájában van, 5,5-ért nem kell senkinek. Tuningolni magadnak, ha már mindenképpen akarsz (bár én magamnak se, eladásra meg főleg nem).
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz SzlobiG #43425 üzenetére
Szerintem egy esetleges balesetre gondolt... Mondjuk szerintem aki
a 125-öst 210-re hergeli, az nem B125-tel rohangál, tehát "mindegy",
csak le kéne "papírozni" rendesen, akkor nem lehet belőle baj.
Nincs érdemi különbség KGFB-ben a kisebb/nagyobb ccm közt: tán
az átírása lehet olcsóbb kamu papírokkal, de az meg ritka: egy tulajt
csak egyszer érint.Ja, hogy a papírozáshoz műbizonylat is kéne? -
kcsa
veterán
válasz SzlobiG #43543 üzenetére
Pedig nem árt ha tisztában van az emberrel a lehetőségekkel. Spirálcellás ami fentebb elhangzott nagy királyság, csak drága. AGM jó kompromisszum, érdemes körbenézni, hogy mi az ami befér. A sima savast is cifrázzák, van gyártó aki tasakba rakja az elektródákat, abban is van ráció. Érdemes utánaolvasni gyártóknak, termékeknek ebben a témában is
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #43557 üzenetére
Nekem új akku, új nyári protektoros túrakesztyű (legolcsóbb akciós), olaj+szűrő, kuplung bowden, villatáska, új útlevél (+1 hónap múlva műszaki vizsga a motoron) van betervezve, következő fizu utánra. Azért a hétvégét végig motoroztam becsülettel!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
jasszer
senior tag
válasz SzlobiG #43715 üzenetére
Igen, sajnos tisztában vagyok a dolog korlátaival, de ez van, szegény ember vízzel főz. Volt már Yamaha 125 Maxxsterem, meg egy Sym Mio 100-asom, azokkal is megjártam már a pályát. A legjobb elfoglaltság az volt, hogy számoltam a hátralévő mérföldeket - na nem mintha olyan gyorsan fogytak volna... :/
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
horvathkrisz
addikt
válasz SzlobiG #43732 üzenetére
Köszi a választ, Stage6 lesz.
Lenne egy kérdésem a "vízhűtéses kollégákhoz":
A hűtővizet mivel lenne érdemes feltöltenem? Valahol azt olvastam, hogy VW fagyálló a legjobb választás.
Amennyiben ez igaz, hogyan/milyen arányban kellene feltölteni? (Bár télen nem használom a motort, de kell a fagyálló)
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Linux felhasználók OFF topikja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BMW topik
- Formula-1
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Ukrajnai háború
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest