- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mutatós, alsópolcos Axon 60-ak mutatkoztak be
ma Nem a kormányzati és vállalati felhasználásra szánt Axon 60 Ultra az egyetlen modell a szériában, a ZTE alulról építi a kínálatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #89494 üzenetére
Az a szegeny berlos Honda kapott az elettol. JSZP-n megnezve 6 evesen 5 tulaja volt, idom szinarnyalatok/feliratok eleg erdekesen valoznak rajta, szval valoszinu volt is borulas vele.
Az eredetvizsgas blokk/vaz kozeli kepeken meg latszik a ridegtartas, elegge siralmas ahogy mar 4 eves koraban kinez a vaz. -
suste
veterán
válasz csongi #89100 üzenetére
Volt egy kis lemaradásom a topic-kal, így csak most olvastam ezt:
A 4T motornál sem. A CVT nem jó a visszahajtásra. Az rendellenes üzemelés.
Ezt egyértelműen cáfolom.
És a Honda mérnökei is:
PCX, teljesen gyári állapot (és újkorától fogva) nagyon jó kis motorfék van rajta.
Ésszel közlekedve alig kell használni a normál fékeket.
(Mondjuk én autónál is a motorféket preferálom: Nissan Navara első betét csere 150.000km-nél )
Kiváncsi is leszek, hogy mikor kell majd elöl betétet cserélni.
Mások 16000 környékét írnak, nekem 14000 fölött van benne, de még nagyon nem gondolnám a csere közelettét..... meglátjuk.És ha már varió a téma.
Megrendeltem a PCX-hez az új szíjat (gyári ajánlás: 24000km!), a varió dob szimeringet, és veszek valahol 17g-os görgőt bele a 19g-os helyett (vagy kifúrok a gyáriból ).
Összel/télen letámasztás után jöhet a finomhangolás/tuningolás.
Kiváncsi leszek, hogy a gyári cuccokból mit lehet kihozni a dobból leesztergálással.
A görgő súly kérdés érdekes, mert mindenhol arról írnak, hogy kis változtatás is sokat számít, de PCX-ről meg meg sok helyen írnak, hogy 13-15 között az igazi. Én nem akarom, hogy brutálisan húzzon, csak újkorához képest mintha nagyon alacsony fordulaton dolgozna.....[ Szerkesztve ]
-
Bib
őstag
Sziasztok! Van valakinek 2000-es évjáratú Gilera Stalker a birtokában, vagy emlékszik rá hogy a képen látható variátor van,volt benne?
-
suste
veterán
válasz Honda567 #89508 üzenetére
Igen, 125-ös.
Amióta magas plexi van, azóta 1,8l. Előtte 2,1l volt. Én 90-100kg környékén vagyok.
Érzésre 90-et mondanék aminél gyári állapotban tuti kivisz a világból. Pont ezen akarok kicsit javítani. De szervizben is azt mondják hogy gyári állapotban nyugodtan lehet full gázon hajtani, ami 100 fölött van.
De én ritkán és keveset megyek ilyen sebességgel. Leginkább 60-80 között használom, és olyan 70 fölött kezd megjönni a hangja. -
szimi57
őstag
válasz #TOTTI #89510 üzenetére
Ez melyik app, navigáció? Gondolom nem az időtartam alapján számolta az átlagsebességet, mert úgy jóval kevesebb jön ki, 33,01km/ó. Valszeg csak azt az időt vehette alapul amíg mozgásban volt.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
#TOTTI
őstag
válasz macilaci78 #89511 üzenetére
Nem tervezem, kormány sem sajátja egy sablon stucni, yamaha bwsre való méret és egy kicsi dh kormány, így tetszenek, saját ízlésere készült. Szolid matricák még érkeznek. 1,1mm hézagolóm volt a variótácsa mögött, de valahogy fulladozott gyenge volt az elején, betettem 1,5mm-ernyit, és gyerekek, ráhúzom és azon a fordulaton repül 65-70ig, ideális a kuplung a kontraszt és a vegyes görgő is, most 3x5gr. és 3x4,7gr. van benn, 6x5gr helyett, pont annyival erősebb, hogy nem 51-el hanem 57-el megy fel a legerösebb dombon, ahol próbálni szoktam.
szimi57 Igen, valahogy úgy mér, sosem jön ki, csak a haladas számít bele. Bocs, Sebességmérő a magyar neve és az ikonja egy 63-as piros szaggatott keretben.[ Szerkesztve ]
-
Honda567
junior tag
2t Levegős scarabeora bontottan szereztem egy Malaguti f15 kiput, a venti burkolat nem megy fel tőle.
Van ez a levegőrásegitő tuning burkolat az elférne szerintetek?
-
xTREem
tag
Sziasztok!
Frissen szerelt Stage6 Streetrace 70 + Stage6 Pro Replica kipufogó (fojtás kiszedve) egy Piaggio NRG Power DD-ben max 5000 fordulatot csinál, azt is darálva, akár meleg motorral is. Gyári Dellorto 17,5 karbival 85-ös fúvókával, Naraku Performance főtengellyel, gyári tű középállásban, új gyertya, régi gyertya tökmindegy. Kicseréltem a gyári membránházat utángyártott üvegszálas membránosra - ugyanaz. 50-es hengerrel nagy vonalakban jó volt ugyanez a blokk.
Van ötletetek?
-
#TOTTI
őstag
válasz xTREem #89520 üzenetére
Valamelyik típusnál a hangtompítóban is van folytás, esetleg ez nem olyan? Elsőre azt mondanám, vagy keményebb kis kuplungrugó, mert nagyon hamar megindul a kerék, ilyen setupnál 7-8000 fordulaton kellene megmozdulnia egyátalán. Görgő is mehet akár 5 gramm alá. Gyújtás nem tiltana ennyire lenn, ha nem hibás. Illetve a hengernél a préshézag nem nagyobb mint a megengedett? 0-5-0,8mm között kell lenni. Talptömítés papír vagy fém? Esetleg vedd le a légszűrőt egy próba erejéig, levegő is lehet kevés.
-
xTREem
tag
válasz #TOTTI #89521 üzenetére
Nem irtam meg, h sportlegszuro van benne, fele surubb fele normal szivacs legszurospray-el kezelve. Preshezagot nem mertem, es a hengerhez adott papir talptomitest tettem fel. Gorgo ketfele van bent probakepp, 3x4,8 es 3x5,8.
Kipufogoban a rezoban volt fojtas. A hangtompitoban nem lattam, egy lyukacsos cso minden tovabbi nelkul.
Annyira raktam csak ossze, h induljon, a korites raert volna kesobb is.
Csak hat nyelgazon nem megy 5000 fole, igy hiaba gorgozok. Csaloka, h forgatja a kereket. Ha raulok, meg se mozdul, semmilyen szinten. Kiszedtem a hajtast belole teljesen (csak a fotengely az olajpumpaval), akkor is ezt csinalja.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz xTREem #89522 üzenetére
Levett légszűrővel sem pörög feljebb? Illetve mekkora volt a gyári főfúvóka, szivató automata? Mert ha az is nyitva van amiatt is kaphat sokat. Illetve még fesszabályzó is okozott egyik ismerősnek hasonlót, de ugye azzal nem volt gondod. Ha a gázt meghúzod, teljesen kinyit a karbi?
[ Szerkesztve ]
-
xTREem
tag
válasz #TOTTI #89523 üzenetére
Majd tesztelem a levett legszurot, bar sok remenyt nem fuzok hozza. A gyari setup ehhez a robihoz dellorto 17,5 phva id, 53/32 fuvokakkal A22 tuvel. Szivato fuvokat fejbol nem vagom, de irrelevans, ugyanis elso dolgom volt az auto szivatot kikotni, a manualissal pedig zarni. Jelenleg 85/32 van benne, de kiprobaltam 68 (ezzel nyilvan alig ment) 87 90 es 95 fuvokaval is ugyanezzel a vegeredmennyel. Feltetelezem nyit a karbi rendesen, eddig semmi nyomat nem lattam, h ez ne igy lenne, de majd erre is ranezek. Van egy masik utangyartott karbim, megprobalom azzal is. Nekem inkabb valami gyujtasos dolognak tunik, de hogy mitol lett ilyen/mi valtozik egy hetvenes hengerrel.... Passz
-
wreakz
tag
Sziasztok,
Jelenleg ételfutárként dolgozom gépkocsival. Viszont a magas üzemanyag árak, és a karbantartási kölcségek miatt váltottam robogóra.
Vásároltam használtan egy 2012-es Suzuki Address V50-es típusó robogót. Amennyire szerencsés voltam sikerült az első munkanapján megölnöm. Fehéren füstöl, léghűtésés szóval az olajat eszegeti. Mível ehhez a típushoz nem találtam MO-n alkatrészt vagy óriási árréssel ezért japánból rendeltem hozzá hengerszettet, szelepet, és szelepszárszim. -et. Ez kb ~2 hónap mire megjön.
Normál használatba nem volt nagy probléma vele viszont már ott is éreztem hogy ez nem a megfelelő típus a futárkodásra.
Nem tudok telefont feltenni a csőre, gyenge a fénye (Tudom van LED-es ízzó utólag). Nagyon kicsi, és peremes a gumi rajta.Elkezdtem külföldi futárokat nézzni, és találtam pár típust ami tetszik, és talán el is tudom magamat képzelni rajta. (182 cm, 83 kg).
Úgye azt elfelejtettem említeni hogy 50cc-be gondolkodom. (Tapasztalatot akarok gyűjteni, majd váltok 125-re ott megvan a típus).
Az alábbi robogókról tudtok érdemlegeset mondani ?
- Yamaha Gear
- Yamaha VOX (C3)
- Honda Zoomer (Nps 50, Ruckus)Mível Pest széléről járok be ezért olyan típust kerestem ami jól pakolható.
Minden segítséget előre is köszönök ! -
Gabis
őstag
válasz wreakz #89526 üzenetére
Szia!
Tavaly hasonló felindulásból vásároltam egy Aprilia Scarabeo-t, de letettem róla (Kata, elszabadult árak stb.), most megint gondolkozom rajta, hogy belevágok, de nem akarok elkanyarodni a témától.
Navigáció tartót találsz tükör alá szerelhetőt is, de a rázkódás nem tesz túl jót mondjuk ha van optikai stabilizátor a telefonodban, illetve a giroszkópnak. Vannak rezgéselnyelős tartók, vagy rugalmas felfüggesztésű verziók. Sokan használnak elsősorban futóknak kialakitott, karra feltépőzárazható tartót. Mivel jönnek a hűvösebb idők, egy kézzsák, és Tucano beszerzése is ajánlott lehet. Táskatartót is be lehet szerezni a csomagtartóra.
Én mindenképpen nagyobb kerekű motort ajánlok. Akár Scarabeo, vagy mivel említetted a pakolhatóságot így méginkább egy Liberty-t (ez talán könnyebben is szerelhető).
Mivel már csinálod a futárkodást egy ideje, és fontos lenne a költség is, azt tanácsolom inkább 125-el kezd. Jobban tudsz haladni, fogyasztása is jobb lehet egy 50-es 2T-től (ez kéztől is függ). -
macilaci78
nagyúr
Sok futár azért használ 50-est, mert nem kell rá rendszámtábla, így sokkal kisebb eséllyel futnak bele abba a kellemetlen esetbe, hogy egy esetleg elkövetett szabálytalanságnak következménye lesz. Gondolok itt olyan véletlen eseményekre, mint piros lámpán áthajtás, kerékpárúton történő haladás, egyirányú utcában forgalommal szemben, gyalogátkelőhelyen, 4-6 vonalán villamossínen...
De igen, 125-ös is jó, akár egy Address. Már ha valaki nem viszolyog a szabályok betartásától.
wreakz: az 50 ccm és a 125 ccm robogó között nincs akkora különbség. Súlyban több, dinamikában, sebességben is, de végső soron városban ugyanaz. Ülsz, húzod a gázt és mész, húzod a féket és lassulsz, dőlsz valamerre és fordulsz.
Ha még emellé Pest széléről jársz be, akkor főleg javaslom. A Yamaha Gear négyütemű, jó, ha 50-et tudod vele tartani. A városba vezető főutakon 60-70 km/h a megengedett, esetleg autópályabevezető. Én személy szerint ha nem muszáj, nem megyek a Hungárián, nincs kedvem a megengedett 70-nél a külső sáv nyomvályúi és csatornafedelei között az életemért küzdeni, pedig a Puskástól a Szerémi útig már csak az Üllői-Mester utca szakasz a gyatra. Inkább bejövök a Kerepesin a Blaháig és megyek a nagykörúton, ahol buszsáv és végszükség esetén kerékpársáv is van. Pedig mióta elindult a suli, 4× annyi autó van, mint nyáron.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gabis
őstag
válasz macilaci78 #89530 üzenetére
Természetesen van igazság abban amit mondasz, és nem tudom milyen cégnél dolgozik, de a budai rész azért tud kellemetlenségeket okozni egy 50- esnek.
-
Istvan2020
aktív tag
válasz wreakz #89526 üzenetére
HTudnám még ajánlani és sok jót olvastam és tapasztaltam vele (kymko agility city 16 125cm3)
Strababíró motorja van, futárok is sok jót írnak róla.
De az előttem szólok már emliették a scarabeot és a libertyt, a nagy kerék miatt nagyon kényelmes, nem rázza ki belőled az életet.Macilaci78: igen pont ez a hátránya a 125 nek, hogy rendszámos, és tudjuk a futárok íratlan szabálya a kisebb nagyobb közúti kihágás, könnyebben büntethető, míg az 50 est ha akkor nem állitják meg, akkor nyert ügye van.
[ Szerkesztve ]
-
Gabis
őstag
Én eddig úgy gondoltam, hogy mivel a legtöbb embernek van B-s jogsija, a legkézenfekbőbb elsőre egy 50-es robogó, és nem azért, hogy szabályokat rúgjanak fel, hanem mert szeretnének haladni. Ennek ellenére pl. a Szabadság hídon olykor én is igénybe veszem a villamos sínt, meg még sok más két, vagy egykerekű is, szóval nem csak futárok. Biztosan én járok el keveset, és akkor sem ezek szerint olyan helyeken, de nekem eddig pozitív meglátásom van a robogós futárokkal kapcsolatban. Szépen, rutinosan elcsorognak a kis dobozkájukkal... ellentétben a kerékpárosokkal.
De... természetesen ez csak az én meglátásom, és lehet tényleg úgy van ahogyan ti írjátok. -
macilaci78
nagyúr
Azt ne is mond! Sasadi út fentebbi részén már 20 km/h volt a csúcssebességem. És azért kellett felmennem, hogy utána a lejtőn meg a féket kelljen húzgálnom, hogy ne lépjem át a 60-at...
Írta, hogy Pest széléről jár be. Ebből én azt gondoltam, hogy Pest széléről és nem Budapest budai régiójának széléről jár be.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gabis
őstag
válasz macilaci78 #89535 üzenetére
Pest széléről jár be, de mivel ételfutár, úgy gondolom bármi lehet az úticél...
-
macilaci78
nagyúr
Tény, hogy sokkal több szabálytanalanságot látok kerékpárostól, mint robogóstól, motorostól. Viszont a kerékpáros nem részesül kreszoktatásban, nem kell rá jogsi.
A kérdező futárként dolgozik, a munkája hetékonyabb ellátásához kell a robogó. Szerintem a forgalomban való előrejutás szempontjából ahol elfér egy futárdobozos 50-es, ott a 125-ös is. Viszont a 125-ös jobb dinamikában, végsebességben, emelkedőn.
A rendszám adta hátrányok (jogsi kell rá, drágább biztosítás, műszaki vizsga) mellett ott van a tény a könnyebb azonosíthatósággal kapcsolatban is. Van, akit ez nem befolyásol, van, aki ezt egyértelmű hátrányként éli meg.Én azért nem ülnék rá 50-esre, hogy rutint szerezzek egy 125-ös előtt. Menjen el egy B125-ös jogsira, 4-6 hét alatt zavarja le és mehet.
Jön a tél, a robogóra szánt téli felszerelések egy része lehet, nem is lesz jó a nagyobbra, akkor azok eladásán is bukik esetleg.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Nem ismerem a rendszert, csak azt tudom, hogy a XII. kerületi kedvenc hamburgeresem sehogyan sem hajlandó sem a XI. kerületi munkahelyemre, sem a XIV. kerületi lakhelyemre kiszállítani. Ebből arra következtetek, hogy az adott étterem kszállítási területei nem fedik le egész Budapestet.
De valahol írták is, hogy egy kerékpáros futár 2-3 km sugaró körben kap címeket, egy motoros futár 5-6 km-es sugárban. Azért bőven van a pesti oldalon olyan környék, aminek 113 km2-es környezetéből a Duna még csak nem is látszik.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gabis
őstag
válasz macilaci78 #89537 üzenetére
Ha megnézed az első válaszomat a fő kérdésre, akkor láthatod, hogy én is a 125-ös felé tereltem. Ha jól veszem ki, te is inkább azt preferálnád.
Azt, hogy mekkora sugarú körben dolgozik én sem tudom, de hosszú távon szerintem ne smk-ba gondolkozzon. Ki tudja mennyire fogják szivatni a jövőben a 2T 50-eket. Kitiltásának felvetése, mérőpadozás már idén is volt. -
wreakz
tag
válasz macilaci78 #89537 üzenetére
Köszönöm a segítségeteket !
B125 jogosítvány lerakásán gondolkoztam mível nincs akkora árbeli különbség egy 50 / 125 robogó között.
Viszont menettulajdonságban pedig ég és föld. Magyar szokás szerint ez már "tegnapra" kellett volna így marad a 50cc (Vagy bevállalom hogy közbe lerakom a B125-öt, de ha megcsípnek ugrik a jogsi)
Több kollega Kymco Agility 4T-t hajt, igazából délpesti területen szoktam mozogni, ott nincs sok domb, emelkedő.
Nekem a mai nap azt ajánlották hogy Agility-vel próbálkozzak mert minden sarkon értenek hozzá, és ha a henger a végét járja akkor már 70 cc hengerszettet tegyek fel.Itt már csak a költség - megtérülést kell nézzni. Igazából a végcél egy 125-ös motor lesz mert külvárosból bele "eltaposnak". Bentebb már nem okozz gondot mert olyan lassú a forgalom hogy jobban lehet haladni mint autóval.
-
macilaci78
nagyúr
válasz wreakz #89540 üzenetére
Sok futárt látok bérelt robogóval. Tényleg megvan a jogsi 6 hét alatt.
Kresz tanfolyam online megy, ha eljutsz egy pontra (végig kattintgatod a tananyagot és csinálsz egy próbavizsgasort), akkor a sulinak jelzed és adnak időpontot. Amíg a vizsgára vársz, az online rendszerben tudod csinálni a próbavizsgákat.
Meglett a vizsga, oktató ad időpontot rutinra és már a vizsgára is bejelent.Én itt csináltam, tényleg nem tökölnek. Igaz, nem is tanítanak annyit. Ha tanulni is akarsz, akkor Safety Hungary.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
dinnye2023
újonc
Malaguti Ciak Master 4t 50, 2006-ról van-e valakinek véleménye, rálátása az alábbiakra:
- alkatrész ellátottság
- szerelhetőség
- 20 000 km van a kiszemeltben
- típushibák.
/ Volt egy 89378 sz. bejegyzésem, ahol leírtam a problémámat:
- évi 300 km-t megyek csak, újban gondolkodtam, de korom miatt nagyon rossz üzlet
- a használtak vásárlásától féltem/félek, de más lehetőség nincs úgy látom, a netes böngészések alapján erre jutottam.
Aki tud segítsen, szóljon hozzá.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz dinnye2023 #89542 üzenetére
Nem ismerem a típust, de mivel a motor 50-es és 4 ütemű, bonyolultságához, hibaforrások számához, karbantartási, javítási igényeihez, menetteljesítményhez viszonyítva aránytalanul alul marad 50-es 2 ütemű társaihoz képest, még ha figyelebe vesszük az előnyeit is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
macilaci78
nagyúr
válasz dinnye2023 #89542 üzenetére
Évi 300 km-re én is 2T-t javaslok, berugókarral. Nem tudom, ez a 300 km hogy jön össze, nekem 3 hét munkábajárással Budapesten, egy pesti futárnak munkanap.
Egy 2T egyszerű szerkezet. 100-as benzint tankolsz (2-3 tank egy évben), hogy a karburátor ne koszolódjon el, esetleg egyből keveréket, hogy az olajozás miatt ne fájjon a fejed. Marad a légszűrő, amit ennyi futásnál elég csak szezon elején megtisztítani.Kétévente fékfolyadékcsere, a végáttételben bőven elég 5 évente is ilyen kevés futásnál.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Madball
csendes tag
válasz macilaci78 #89544 üzenetére
Ilyen alacsony futásnál tényleg rossz lenne a 4T? Ha egy jó állapotúból indulunk ki és minden tavasszal megkapja a szervizt, 300 km-t minden gond nélkül el kell mennie.
Illetve pont a gyengébb teljesítmény és tuningolhatóság miatt nem ezeket veszik a tizenévesek és nem ezeket fúrják-faragják néhány extra paciért, szerintem nagyobb eséllyel lehet 4T-ből gyári közeli állapotút találni.Pár éve vettem egy 250-es robogót, a kínálat aljáról, akkor volt 15 éves (pár évesen hozták olaszból, millió kilométerrel). Kapott egy komolyabb szervizt, legközelebb 8.000 km múlva kellett hozzányúlni az olajcserén kívül. Biztos más egy 50-es, de ekkora futásteljesítmény a kérdezőnél 20 évnyi táv..
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani jó minőségű 130/60 13 -as gumit?
Ha jól látom a robogómra (Motowell Magnet RS), elöl hátul ekkora méret van.
Még a gyári gumi van rajta (kb 15 éves), de már félelmetes a tapadása. Most lett a fék rendbehozva, fékfolyadék / munkahenger csere, aztán ha satuzom, kb ugyanazzal a sebességgel megyek tovább, bármelyik fék is blokkoljon, szépen csúszok tovább, fel se tűnik, hogy blokkolva van a fék. Óvatosan fékezve oké, de azért ez már durva, eddig ennyire nem tűnt fel.
Jó lenne, ha azért tartós is lenne, mert 2 évente nem szeretném cserélni, ha olyan mértékben kopik.
Valami ilyensmi Dunlop?
De ott van a szintén Dunlop 53P
Nem tudom mennyit számít ez a tömeg.
[ Szerkesztve ]
-
b_g_v2
csendes tag
Sziasztok!
SEGÍTSÉÉÉGGGG!
Megakadtam és segítségetek kérném, hogy mit nézzek még meg.
Malaguti F12 Phantom 50 AC 2T, ment ahogy kell, majd üzemanyag fogytán, csak shell kút volt nyitva, shell racinget tankoltam bele, mert mindig 100-as szoktam, 3 kilóméter múlva elment az ereje, mire hazaértem (kb. 5km a kúttól) a kapuban már az alapjáratot sem bírta és azóta nem indul.
amit próbáltam:
- karbi tisztítás, azt gondoltam valamit kimosott a racing bele a karbiba, lehúztam a tankról, üzemanyag csövet kötöttem rá, feltöltöttem a csövet MOL 95-össel, indítózásra látom hogy fogy a szint a csőben, de nem indul
- gyertya szikrázik rendesen
- gyertya ki, hengerbe direkt spriccelt sima MOL 95, gyertya vissza, nem indulTi mi mást néznétek meg?
korábban nem volt semmi gond a mocival...köszi
üdv
g. -
macilaci78
nagyúr
válasz Madball #89545 üzenetére
Gondolj bele... Egy 4T lassabban melegszik fel, mert legalább az olajnak fel kell melegedni, ha nem is vízhűtéses. Alkalmantként 1-2 km kb semmi, sosem megy üzemmelegen, de azt legalább sokszor. A 2T erre igénytelenebb, a kenés az elsőtől az utolsó ciklusig ugyanaz, hamarabb is melegszik be.
Ilyen kevés futásra nem baj, ha nem gyári 2T-t vesz, elég, ha nincs széthajtva és szakértelemmel nyúltak hozzá.
Biztos más egy 50-es, de ekkora futásteljesítmény a kérdezőnél 20 évnyi táv..
- Nem az a kérdés, hogy mennyi idő alatt tesz bele X km-t, hanem hogy mennyire üzembiztos a gép ennyi ideig használva? Egy 4T ilyen felhasználás mellett nagyobb eséllyel kotlik meg, mint egy 2T.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz syler123 #89546 üzenetére
Citygrip 2 van nálam is, már a 2. garnitúra. Ég és föld a gyári tizensokéves után.
A Dunlop-pal nincs tapasztalatom, de a 15 éves gyári után bármilyen dzsunka újtól előrébb leszel.5-6 év 7-8k km futás után cseréltem, a kora miatt inkább. A hátsó nem tartotta a nyomást, akkor már az elsőt is kukáztam.
A rugózatlan tömeg számít, de én messze nem vagyok olyan pro biker, hogy kis különbség feltűnjön, nem is szívesen feszegetem a határokat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen