Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • IMIIKE1998

    őstag

    válasz Rivaul #88051 üzenetére

    :R

    "A Minarelli viszont nyugodtan megvehető HA a motor rendben van amúgy."
    Pont ma néztünk megint egy Honda Tact-ot, hát lehangoló volt, az biztos. 160k-t kértek volna érte, képekről egész normálisnak nézett ki, azán megnéztük személyesen.... Alulról koszos, olajsáros massza fedte, az ülés alatti részen(alulról a váznál) firss olajfolyás legalább 2 helyen. Az olajtankba belenéztem, hát nem láttam benne olajat, pedig ráztam is a motort. :D Elvileg pedig különolajzásról ment, nem volt benne keverék, lehet az alján volt valami max.. Indulni pedig indult hidegen 2. indításra akkuról, húzni is húzott rendesen, bár az alapjárat elég érces, enyhén csörgős volt. Egyenesfutást próbáltam nézni, de valószínűleg az se volt 100-as(lehet csak az út miatt). De mindezt úgy hirdették, hogy megkímélt, folyamatosan karbantartott.... Ez már zsinórban a 4. ilyen, csak ez első blikkre nem tűnt tört motornak.
    Ennél még a 130k-s Dió is jobb volt, mert valamennyire tiszta volt, de ott meg a fék volt xar, egyik oldalon egyértelműen látszott is a bukás nyoma, illetve nem is húzott alulról úgy, valószínűleg görgő baja lehetett(pedig ez hidegről pöcc-röff indult). Itt is megvolt a szokásos akksi kell bele, magyarul gondolom az önindító amúgy nem is működött...

    #88029Tamás9x:

    Tényleg rengeteg a lelakott darab, de az ilyen Peugeot, Piaggio és társait meg félek megvenni, mert szerelőt és alkatrészt is nehezebb elvileg szerválni hozzájuk. A vízhűtés meg 4t alapból kizárt, mert azokkal ha baj van, az ember gyatyája is rámehet és még lassabb is, mint a 2T.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák