- 3D nyomtatás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Mini-ITX
- iPad topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
Hirdetés
-
Bejutott az európai 5G-be az Amazon
it Felhős üzletet kötött a Telefonica és az Amazon, ezzel utóbbi bejutott az európai 5G-s szektorba.
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
ph Az Arrow Lake-S generációt amolyan mindenes platformként kezeli az Intel.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok, pár gyors kérdés;
1. Yamaha Neo S 2006, hány mm a tükörszár? 8? És hol tudnék venni?
2. Milyen hátsóizzó kell ebbe a motorba, és hogyan kell cserélni? Izzót még kézikönyvből kigooglizum, de cserére jutyubon csak új (2018as neo S) motort találtam, és ott lebontotta az egész hátulját
3. TEgnap is és ma is nehezen indult, amikor meg beindul akkor tövig húzom a gázt és nem megy sehova csak tolja magából a füstöt. Azért elkezd gurulni előre de semmi nyomaték. Aztán pár másodperc után egyre több a nyomaték, végül eltűnik a füst és normális üzemben megy a gép.
4. Néha szinte hozzá se érek az önindítóhoz és beindul VRUMM, valamikor nyöszörögtetem az ön inditót és hallom h nem "üveges" hanem kapatja és 5-8 másodperc múlva be is indul. Tegnap viszont felváltva öndintítóztam és rúgdostam vagy 5 percet mire beindult úgy, hogy rúgás köze nagy gázfröccsöt adtam. Leraktam otthon, ma reggel megint pöccröff.
Remélem tudtok segiteni!
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
macilaci78
nagyúr
válasz Vismajor01 #73651 üzenetére
1. Nem nagy was ist das, a villáskulcsot magadnál tartod és legrosszabb esetben egy szaküzletnél letekered a szárat és megmutatod. Levenni megy szerszám nélkül is, a felrakáshoz kell csak a villáskulcs a kontraanyát meghúzni. Jó eséllyel csak 8-as amúgy.
2. Ahogy elnézem, a búrát két csavar fogja és hátrafelé lejön, alatta van az izzó. Kiveszed az izzót és megmutatod egy szaküzletben, pl Bárdi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
siti
senior tag
válasz macilaci78 #73652 üzenetére
hátsó izzót én se kaptam a bárdiban. ez valami perverzió lehet a robogóknál, hogy ahány annyi féle.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
macilaci78
nagyúr
Én műszerfalba vettem izzót, mert azt meg máshol nem ismerték fel. A Mofakeres link alapján hoztak elő óraspirált is, de nem volt jó, mert mindkét végén csavaros volt.
A Mofakerest meg nem sikerült beraknom rendesen, addig erőltettem, hogy szét is ment.
Azóta már 4-5 alkalommal befújtam csavarlazítóval a perselyt, hadd ázzon, meg kifújtam kompresszorral a dzsuvát belőle. Remélem, jó lesz, ha hétfőn reggel jó idő lesz, elszaladok munka előtt egy újabbért.Azért mondtam, hogy vegye ki az izzót, mert kiégettem úgysincs haszna a helyén, így meg legalább meg tudja mutatni. Az SRacingnél az első izzómról csak annyit mondtam, hogy BWS, bajonetzáras és már tudta a srác.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Rivaul
addikt
Nah kíváncsi leszek. Megjöttek az új szimeringek. Rendeltem fúvókákat is. Az biztos hogy a dellorto azért volt erőtlen mert valami atom kicsi fúvóka volt benne, alig láttam át rajta. (köszönöm erre a tippet) Beletettem az eredeti 72-est és azzal szépen indult, jó volt az alapjárat míg be nem melegedett. Utána el sem tudtam indítani. A vizes oldali szimeringet egyenlőre hagytam mert azt nem lehet rosszul betenni. A vario oldalt viszont kivettem. A szívem szakadt mikor átfúrtam az Athena szimeringet hogy kivegyem Az újnál nem bíztam a véletlenre. Lehet ezért még valaki a pokolra kíván de vettem blokk tömítőt. 315 fokig hőálló és mocskos drága... Nah ezzel körbekentem a szimeringet és úgy helyeztem be. Ha falsot szív ezek után belebaxom a csákányt hogy rendesen kapjon levegőt Nem túl kifinomult megoldás de legközelebb mikor meg kell bontani ezt a motort akkor úgy is szét kell húzni a blokkot és csapágyat cserélni, akkor meg kivakarják a tömítőt... Ugyan ezt megtettem a szívócsonkkal. Megint átnéztem, hibamentes de a papír tömítést lecseréltem és motor tömítővel tettem vissza. Reggelre megköt rendesen akkor próbálok. Ezek után esély nincs falsot szívni. Legalább is remélem
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tamás9x
őstag
2 napja megjött a karbim az 1p39fmb 4T blokkomhoz.
Gyárilag 16mm, de én csak 14mm átmérőt mértem....(PZ16)
Rendelt: PZ19 19mm-es átmérővel.
Súber 15mm mind 2 esetben.
Ugyan azokkal a fúvókákkal, mindennel, én erősebbnek érzem a motort, a "hozzáértők" szerint ez csak placebo, és hülyeség. Érdekelne a ti véleményetek, hogy tényleg az vagy érezhetek különbséget?[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #73658 üzenetére
Erezheted erosebbnek picit, nem feltetlenul placebo.
Viszont ha a regi meretu fuvokakat es subertu allast hasznalod, akkor nezz ra majd a gyertyakepre is, a nagyobb szivotorok atmero miatt nem-e kell utanamenni a fuvokaval/subertuvel a kevereknek.
4T-nel nem annyira "aggressziv" a szegeny/dus keverek visszajelzes mint egy 2T-nel.Szerk:
Amugy nekem egy 157FMI-hez hasonlo koreai blokkom van, ami gyarilag 125cc-s. Elozo tulaj felfuratta 150-re, es a gyari karbi maradt rajta, csak egy picivel nagyobb fuvoka kerult bele. Szoval sokszor a gyariban is van annyi tartalek, hogy kiszolgalja.Itt neked az a kerdes, hogy milyen a keverek csere utan, mert ugye semmilyen mas komponense nem valtozott a motornak. Adott egy X terfogat amit szivoutemben be tud szivni, ezt nagyobb szivotorok atmeroju karbival maximum konnyeben tudja megtenni. De ugyanannyi kevereket fog beszivni terfogatra, mint eddig.
Szoval max a gazreakcioban valtoztathat, ami miatt erosebbnek erezheted.
Meg a kerdes, hogy esetleg az eredeti karbi 100%-ban kiszolgalta-e a blokkot, nem volt-e egy picit "alul etetve".[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz nyogo83 #73659 üzenetére
Rendben köszönöm.
Nyomatékban érzek egy kis változást, nem kell annyira pörgetnem városban. Össze vissza látom így a tényleges "gyári" méretekkel nem vagyok még tisztában.
A hengerfej 16mm-es szívó furattal rendelkezik, még ha lesz kedvem játszani akkor kicsiszolom 20-as max méretre, de akkor már a szelep tányér kérdés hogy tud e annyit.... 22-es csapdája. soha véget nem érő tuning.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tothgera30
Ármester
válasz Geresics #73631 üzenetére
Lehetőleg egy gyári Minarelli vagy Piaggio blokkal szerelt gépet lesnék. Elterjedt típusok előnyben, amihez van alkatrész is, akár bontóból. Ha közelebb lennél, odaadnám a Neos-t, gyári blokkos, original állapot, kicsit könnyebb Malossi görgőkkel.
#73651 Vismajor01:
2 - BA15D, Hátsó lámpa alatti idom (két csavar), lámpatest (három csavar).
3 - Indulás előtt hagyd ketyegni egy percet, melegednie kell, soha ne húzd neki hidegen.
4 - Talán elkopott az önindító szabadonfutója, esetleg karburálási gondok vannak, és még megnézném a szivatót is.
#73656 Rivaul: Remélem minden frankó lesz vele, biztos valami piti hiba, legalábbis nálam mindig valami kis butaság szokott nagy problémákat okozni, amire nem is gondolnék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz nyogo83 #73662 üzenetére
Egyenlőre nem volt rá időm sajnos. Feltartottak a mechanikai problémák. Izgalmas szakma, mert az ember elhárít egy hangosabb zörgést, és akkor meghallja az előző probléma által elfedett halkabb zörgést. Szóval lesz még meló a géppel, még mindig zörög egy picit valami a kerekeknél Kerékcsapágy valószínű. Ha tologatom akkor elég csiszoló hangja van. Tavalyi szervizes állapotfelmérésnél az előző tulajnak jelezték, hogy koppan a hátsó kerékcsapágy.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Rivaul
addikt
Ráindítottam ma. Egy fél pöccintésre indult. Màr làttam magam a dobogó csúcsán magasztosan letekinteni. Húzogattam a gázt, jól reagált. Levegő csavar 1,5-re kint. Teljes megnyugvással állítottam le hogy indítom megint. És! Semmi A világért nem lehetett se berúgni, se önindítózni... Levegő csavar tökig be, kis nyaggatás de indul és jár... Hát, 10 percig néztem magam elé mire meg tudtam szólalni. Akkor se túl szalonképeset de megszólaltam Úgy hogy vissza az emelvényre és szedtem szét a vizes oldalt Onnan a szimering furcsa módon nagyon könnyen kijött. Csavarhúzóval egy fél pöccintés a szélén és sértetlenül kint is volt. Ezt furcsáltam. Nem tettem vissza hiába nem ment 20 métert sem. A másik újat bontottam ki de ezt a már tegnap említett motortömítővel megtámogatva tettem be. Nem indítottam, biztosra akarok menni, hagyom reggelig kötni. Ha ezek után sem lesz jó akkor linkelem a youtube videót ahogy ég Az az igazság hogy nagyon félek már tőle...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
A kis Tact-al annyi volt a gondom hogy nem lehetett hozzá alkatrészt kapni akármennyit is kerestem. A blokkhoz nagyrészt igen mert sok minden jó volt az af18-ból de külsőre meg egyebekre nem lehetett rendbe rakni. Sajnos eladtam hogy ne álltába menjen tönkre mert még picik a gyerekek és nekik akartam eltenni de inkább továbbadtam olyannak akinek szüksége volt rá. Viszont ha megszabadulok ettől a szörnyetegtől akkor egy kis Dio-t szeretnék venni, eddig valóban az volt a legkellemesebb motorom...
Gyújtást néztem, szikra egy lovat leütne, gyertya ngk kb 600km van benne. Ha beindul és húzom megy mint a barom 80 felett, nem nagyin gyanakszom kompresszióhiányra. Lassan megyek ki összerakni, indítani és nézni hogy még mindig miért nem megy
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
Meg volt a teszt. Nem tudom mennyivel vagyok elégedettebb mint tanácstalanabb A motor egy fél pöccre indul hidegen és melegen. Alapjárat stabil. Megy rendesen, lefutja az óralapot ahogy kell. Utcák végén nem áll meg bár egy cseppet talán bizonytalanodik de ennyi. Viszont tökig bent van a levegő csavar Második kör szimering van benne. Most már konkrétan esélye nincs falsot szívni ott mert blokk tömítővel tettem be őket. A szívócsonk sérülés és repedés mentes és szintén tömítővel lett visszarakva a membrán is és a csonk is rá. A karbihoz is új bilincset tettem a szívócsonkhoz. A karbi új Dellorto tömítésekkel mindennel de a levegőcsavar bent Esküszöm ilyen nincs.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
perge666
veterán
válasz Rivaul #73669 üzenetére
Jaaaa tényleg Tact volt az a kis moci amit egy fészerből mentettél ki,és nem Dio,én erre gondoltam.
Lehet most hogy üzemképes az Aerox,így kéne eladnod amíg megy,hibáival feltüntetve,szerintem még viszonylag normális árat is kapnál érte,elvégre üzemképes.
Az tényleg baromira érdekes hogy elvileg vagyis gyakorlatban is nem kap semmi levegőt az egész cucc és úgy működik úgymond normálisan.
Gyorsan add el amíg megy. -
Rivaul
addikt
válasz perge666 #73671 üzenetére
Nah újabb 3 óra beleölt szerelés után haladtam vele. Valami kis bagatel dolog lehet mert a Dellorton a bovdenek pipáihoz van ilyen gumi szigetelés. Ahogy azt ráhúztam elkezdett fulladozni a betekert levegővel. Még így sem állt le de nem érezte jól magát. A gumikat rögzítettem és kiengedtem egy fél fordulatot a levegőt, akkor lett jó. Valahol még mindig kap egy keveset de nem kifejezetten motorikus problémának gondolnám már. Most beállítottam. Kb 30x indítottam kisebb nagyobb szünetekkel és fél rúgásra ketyeg. Nem fullad le, pattogósan jár. Tempóra is jó, óra szerint 90 egyenes úton. Persze a roxok hatalmasat csalnak de ilyenkor gps 75 körül mutatta ami egy 104 kilós ötvenesnél teljesen jó. Ami hiányt érzek jelenleg az a gázreakció. Kicsit lomhábban megy 40-60 között de aztán húz tovább. Amire tudok gondolni az a karburálás hangolása vagy a "felújítás" és új karbi után talán még egyel nagyobb főfúvóka. Jelenleg 72 van benne de rendeltem 76-ot is. Meghirdetem elvégre jön, megy, dudál rendesen és nem gányoltam, minden csak márkás alkatrészekkel becsületesen lett rajta megcsinálva. Most 2 napig dolgozok 12 órába éjszaka, ha nem viszik el addig akkor kedden-szerdán még lehet nekiugrok a karbinak. Köszönöm a sok biztatást!
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Haverral beszereztünk egy Aprilia SR 50 Factory Ditech-et ami nem indul. Tudom öreg hiba ilyet venni, de ennyi pénzért nem hagyhattuk ott. 8e km első gazdás, itthon vásárolt, Piaggio blokkos. 3 éve leraktàk mert nem indult. Bal oldalán van egy kevésbé feltűnő esés nyom, amúgy patika a gép. Kókányolva nem volt, egy gyertyát cseréltek és kész.
Benzint leengedtük, kapott 100-ast, továbbra sem indul, viszont a légszűrőbe fújt féktisztító után szépen járt egy darabig, de amint elfogyott a féktisztító leállt.
Benzinpumpa lesz valószínű a ludas, mert semmi hangja nincs. Létezik ebből utángyártott? Gyári új elég húzós, mondjuk így is megérte. Esetleg fel lehet újítani a régit?
Remélem van itt aki jártas eme csodás géppel kapcsolatban -
nyogo83
Topikgazda
válasz flegga92 #73673 üzenetére
Utangyartottat en nem lattam eddig, bar ha lehetett kerultem a Ditech-et, mert mar a nagyreszt csak gyariban kaphato 100-120ezres ara is orakon keresztuli szájtátásra késztetett
Viszont elso korben kozvetlenul adj a pumpanak 12V-ot akksirol, hogy kideruljon tenyleg megzuhant-e teljesen.
Ha nem megy, akkor sajnos sokmindent szerintem nincs mit felujitani, mert akkor maga a motor adta meg magat.
Ami tuti, hogy valami mas penzinpumpat keresnek, amivel ezt kivaltom, maximum a csatlakozasokat es felfogatast hozza igazitom.
10-20k kozott mar minosegi Walbro benzinpumpapak lehet kapni, a kerdes, hogy a gyarinak mekkora nyomast kell eloallitania es mekkora a szallitasi kapacitasa.
Majd megprobalok keriteni valami adatokat, aztan kiderul. -
nyogo83
Topikgazda
válasz molnarpeter #73676 üzenetére
Igen, HVLP Ac van benne (High volume, Low Pressure), de nem is ez a gond, hanem nagyon erzekeny a Ditech a benzinpumpa felol jovo nyomasra es a kompresszor felol jovo nyomasra, ami a levegot szolgaltatja.
A benzinpumpa felol kb 2,5-3 bar koruli a kompresszor felol valami 3-4Bar jon, raadasul a kettot osszeadva kellene merni.
Eleg erdekes mechanikus megoldasokat alkalmaztak ott a nyomas szabalyzasra a benzinpumpanal is hogy tized bar szinten eloallitsak a megfelelo nyomas aranyt a keverek szamara.Regen volt hogy ditech-et abajgattam, majd ranezek az uzemanyag rendszerere, mert fejbol mar nem megy. Amugy akar NRG benzinpumpaja is jo lehet, hasonlo aranyokkal dolgoztak ha jol remlik.
Szerk:
A gond itt azzal lesz, hogy HVLP, kb 6-10Bar nyomast kell tudnia, de alacsony szallitas mellett. Raadasul iszonyat alacsony aramfelvetellel. Es itt bukik meg mas benzinpumpat berakni. Mert ami tudja ezeket a specifikaciokat, azok iszonyatosan leterhelnek az 50-es generatoratAprilia forumon minden 3. topic errol szol ahogy manual utan kerestem gyorsan, es nem nagyon van mas lehetoseg a gyari kivaltasara.
Mondjuk en biztos addig tornem rajta a fejem, amig valahogy meg nem oldom. Vagy felgyujtom a pcsaba a vegen[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz nyogo83 #73677 üzenetére
Közben úgy néz ki lesz felújított bontott pumpa ami nyomásra tesztelve van, viszonylag jó áron.
Tényleg nincs más alternatíva, mert a gyári vékony vezetéken nem bírná ami ráadásul az ECU-ra megy közvetlen, egy auto AC pumpája kicsinálná. Relézve meg hibát dob az ECU...50k volt ismerőstől, ha nem sikerül bele életét lehelni akkor is bőven a pénzünknél vagyunk. De szomorú, hogy 8e km alatt megadta magát, lehet a kevés használat miatt mondta be az unalmast.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz flegga92 #73678 üzenetére
A sok allas tudja kinyirni, mert jobban lerakodik benne a benzinbol kicsapodo "trutyi".
Utana mar nehezebben jar a pumpaban a dugattyu, terheli a motor. Ilyenkor ez a nagyobb mazli, ha a motor adja meg magat es nem terheli tul az ECU AC kivezerleset, azzal leegetve annak a vegfokozatat.Mondjuk igy belegondolva az jobb lenne, mert akar roncsolassal is ha megbontja az ember, par ezer forint alatt javithato lenne
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #73677 üzenetére
Bocsi, hogy belevau, pár napig nem olvasgattam. Ahogy írod, a gyárin kívül nincs más alternatíva. Cimborák baromi sok dolgot kipróbáltak annak idején ezzel kapcsolatban, valami gáncs mindig van. Ezért mondom mindig itt, hogy hiába megy jól és eszik keveset, nem szabad megvenni. Mondjuk nagyon jó áron vette, ennyit mindenképp megért, ha más nincs akkor az alkatrészekből is jóval többet ki lehet árulni...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Rivaul #73656 üzenetére
Végigolvastam a "kálváriád" folytatását.
A karbiban található gyári fúvókaméretről annyit, hogy elméletileg a manuális szívatósban 93-as, a kéziben meg 78-as van. De ez nem mindig van így, mi már a manulásban is találtunk 78-ast. Amúgy ott kéne lennie a számnak rajta a fúvókán, hogy mekkora volt benne. Egy jó tanács a helyes fúvóka meghatározásához: A legjobb, ha van egy rendes készlete az embernek (a te esetedben ugye M6-os készlet), hogy normálisan meghatározhassa, hogy pontosan mekkora is kell bele. A legrosszabb egyesével venni, tuti hogy pont az fog kelleni ami nincs. Ráadásul sokkal többe is kerül darabja egyesével mintha a készletet venné meg az ember. Subertűnél szintén ez a helyzet. Tudom, igen...aki kevesebbet szerel annak nem feltétlenül tűnik ez jó megoldásnak, mert ugye mit csinál a többivel majd. De így legalább módszeresen be tudja lőni az ember, nem kerül abba a helyzetbe, hogy van minden, csak pont az a méret nem ami kellene.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
flegga92
senior tag
válasz sityupityu #73683 üzenetére
Reméljük ez volt a gond A tulaj elmondása szerint eleinte nehezen indult, majd utána egyáltalán nem.
A magasnyomású csöveket cserélni kell, mert ki vannak repedezve. Gyári csatlakozó menthető róla? Próbáltuk leszedni, de nem nagyon mertem feszegetni. Mondjuk ahogy nézegettem neten a képeket, sima bilinccsel teszik vissza legtöbbször.Amúgy saját felhasználásra nekem sem kéne Ditech, amennyivel kevesebbet eszik rá kell költeni előbb utóbb (akár a többszörösét is). Szertünk bütykölni meg tanulni belőle, mostanában egyiküknek sem volt semmi gondja, hiányzott a közös szerelés. Havernak volt már Ditech-e, pár évesen vette garisan és az alatt meg is adta magát, utána évekig nem volt gond vele. Normális olaj és benzin kell neki.
-
Topikgazda
válasz nyogo83 #73650 üzenetére
Közben tovább illetve visszafele is olvasgatok ...Én szintén hasonlóan szoktam eljárni a hengerek bejáratásával kapcsolatban. A mostani normális cégek által gyártott vashengereknél gyakorlatilag a hagyományos értelemben vett bejáratásra nincs is szükség. Mondjuk a kínai hengerszettekkel kapcsolatban nincs tapasztalatom, ott én is óvatosabb lennék.
Amúgy itt egy egü link csak úgy mindenkinek akit érdekel.flegga92 "Gyári csatlakozó menthető róla?"
Á, szerintem nem.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
flegga92
senior tag
válasz sityupityu #73686 üzenetére
Akkor nem is finomkodok vele, veszünk bilincset. Kocsiban cseréltem tavaly benzinszűrőt ami a tankban volt, ott is hasonló csatlakozók voltak, azok könnyen szétjöttek.
-
Topikgazda
-
piaggionrg
újonc
Lassan lezárom a bejáratás szakaszt 300 km-t letudtam sikeresen az új szettemmel.
Tegnap megnéztem mit tud végsebességre.
Polini race öntöttvas 70ccm,
Naraku evo telisonkás főtengely, NTN csapágy, polini szimmering,
Dellorto PHBG 19mm 40 alapjárati 92 főfúvóka W7 tű,
Malossi varió 5,3g görgő, hátul gyári kontrasztrugó, közepes polini kisrugóval,
Malossi red filter szűrő a gyári házba,
Giannelli rekord kipufogó,
Óra szerint 95 GPS szerint 77 km/h. A végáttételem gyári. Egész gyorsan eléri ezt a sebességet de kicsit keveslem. Többen írják itt hogy a gyári motor hasonlóan megy. Valamin tudnék még variálni, változtatni? Gyertyakép szerint nem kap keveset. Szerintem elég jól behangoltam a hajtást is karbit is. Van 3,5-től 9 grammig görgőm. Mindenféle fúvóka a karbiba. Kontrasztrugóból a gyárin kívül egy lila malossim van ami a gyári rugónál 82%-al erősebb. Ez már nem volt jó hozzá túl erős volt. Most még szerzek a gyárinál csak kicsit erősebbet de nem hinném hogy sokat számítana. Ennyi lenne ebbe? -
őstag
válasz piaggionrg #73690 üzenetére
Nem mindegy, hogy óra szerint vagy GPS szerint megy annyit, amennyit.
Az sem mindegy, hogy 50 kilós tizenéves, vagy 100+ kilós pilóta vezeti a motort.
Ha nagyon gyorsan eléri a végsebességet, akkor lehet picit hosszabb végáttétellel próbálkozni.
Egyébként nálam Polini 70es vas, gyári karburátorral, Polini variátorral, Giannelli Reverse kipufogóval óra szerint kb. 85km/h-t megy, a Malossi hengerrel valamivel több volt, viszont alul nem volt annyira nyomatékos mint a Polini szett.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
siti
senior tag
válasz Casoli #73691 üzenetére
ezt mondjuk pont írta
"Óra szerint 95 GPS szerint 77 km/h."
az enyém 4T-50, multivar és kész, GPS szerint 62 volt a vége. Keveslem a 77-et nálad, pláne hogy idén megint nekiugrok a karbi állításnak (hehe, tavaly se volt rá időm, örültem hogy megy)
(66kg vagyok, de viszek magam alatt 100Kg vespát)Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Tamás9x
őstag
-
őstag
válasz Vismajor01 #73695 üzenetére
A végsebesség csak egy infó a sok közül. Nem mindegy, hogy azt 30 másodperc, vagy 10 másodperc alatt éri el. Majd én is készítek videót arról hogy megy.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
energy4ever
addikt
-
Tamás9x
őstag
válasz energy4ever #73698 üzenetére
Mázlista vagy nekem 13-at csal.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz energy4ever #73698 üzenetére
Linkelnéd? Mert a névre több találatot is ad a Play.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Mini-ITX
- iPad topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen