- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fujifilm X
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Debilon
addikt
válasz sityupityu #65396 üzenetére
de, elkezdett kicsit nehezebben felpörögni gázadásra, hidegen elinduláskor játszani kellett a gázzal, hogy ne fulladjon be és nehezebben vette a fordulatot melegen is
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz Debilon #65402 üzenetére
Erre voltam kíváncsi.
Igen, ezek a tipikus jelek amiket leírsz ha rossz a szimering.Csak azért hoztam szóba ezt az egészet, mert jó lett volna ha ezeket a hibajelenségeket is rögtön hozzáírtad volna. Nehogy főtengely szimering cserével indítson az akinek válaszoltál csak azért, mert hidegen nem indul a motorja.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Debilon
addikt
válasz sityupityu #65404 üzenetére
ötletet szeretett volna, adtam egyet amit számításba vehet
@Repsol600: alapjárat volt nálam rendesen amikor már elindult, de ha megvan a megoldás akkor az remek dolog
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Rivaul
addikt
Sziazstok.
Miből tudom hogy a gyári 50 mina főtengelyem már csere érett? Nem szeretném egy kétes tengővel összerakni a motort de ha nem muszáj akkor nem is cserélném. Cca 10-15e között futott, fel és le nem kotyog de oldal irányba j2-b3mm elmozdul de a sonkától így is távol van. Mikor ki lett szerelve akkor gumikalapáccsal pár finomabb biccentést kapott de ennyi, azon kívül vigyáztam vele. Ha csere érett akkor az ilyen 15k körüli rms tengely mehet helyette?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Telda
addikt
Hali!
Kör SR kilométer órája kb 10km-t csal, többet mutat. Lehet ezzel kezdeni valamit? Mióta megvan, azóta ilyen. -
Topikgazda
-
forandor
tag
Ez engem is érdekelne. Az enyém is kb. 10-et csal (Gulliver), legalább is sík terepen max sebességnél, dombon lefelé csalt az már 20-at is szerintem.
Legalább is tudom, hogy vannak cégek/műhelyek, ahol javítanak kalibrálnak de, hogy mennyiért dolgoznak, arról nincs infóm.
Illetve, hogy hogy lehet? Mert valahogy biztos lehet házilag is. (egyedi számlap nem szép...)Kalibráltam már felhúzhatós karórát, addig állítgattam, míg pontos nem lett. Ott az ingakereket mozgató hajszálrugónak a tartó "kifeszítő" pöckével lehet állítani a rugóerőt, ezáltal a rugóidőt, szóval a másodpercet.
-
Debilon
addikt
válasz forandor #65410 üzenetére
szerintem ezzel együtt kell élni (elektronikushoz lenne a speedohealer)
egy 50-esnél nem tök mindegy, hogy mennyit mutat? persze, értem, hogy jó lenne ha pontosan mutatna meg stb, de ha tudnád is korrigálni, hogy pontosan mutassa a sebességet akkor meg lehet, hogy a megtett távolságot mutatná rosszul ez meg még rosszabb szerintem a tankolások közti távolság számítása miatt
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Rivaul
addikt
válasz Repsol600 #65407 üzenetére
Köszi szépen. Nem sokat használtam mert töltelékmotorként vettem de mikor beindítottam akkor nem csörgött. A csapágyakat és a szimeringeket már kukáztam bontásnál. Olvastam itt hogy azokat nem rakjuk vissza így meg is fogadtam. Köszönöm a válaszod.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
forandor
tag
válasz Debilon #65411 üzenetére
Egyetértek, csak ha már felmerült, gondoltam csatlakozok. Amúgy nem lehet, hogy ekkor a km számláló is téved? Tavasszal lemérem. Bár lehet, hogy nem, mert ha az is siet, akkor baromi sokat eszik ez a gép, nem mintha most nem (3.8l a minimum rekord, a maxot meg inkább hagyjuk , átlagot számolva 4.75l ).
-
Debilon
addikt
válasz forandor #65413 üzenetére
minden jármű sebességmérője csal +ban valamennyit, van amelyik a sebesség növekedésével többet (főleg autóknál van így) van amelyik konstans módon 5-8-10 km/h-t de a távolságot attól még jól méri
nem kell vele foglalkozni, hogy mennyivel mutat többet
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
válasz Debilon #65414 üzenetére
Így van ahogy mondod , a távolságot általában helyesen méri mindegyik függetlenül attól, hogy mennyire méri pontosan a sebességet.
Egyszer teszteltünk pár éve pont ez miatt 3 robogót egyszerre. Az egyik kb pontosan mért, a másik 8 km/h-val míg a harmadik 16km/h-val mért többet. De a végcélnál a kilométerállás az stimmelt.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Telda
addikt
Hali!
A Naraku cuccokkal van valakinek tapasztalata? -
Topikgazda
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65419 üzenetére
Ilyen
Gyári henger sérült volt, ezt kaptam hozzá. Nem rég lett kész sok tapasztalatom nincs róla. Eddig rendben van, elég erős is. -
Topikgazda
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
Nekem volt vele tapasztalat. Elég jó volt és itt írtam is korábban, hogy a dugóján volt kétoldalán nagy naraku embléma, ami nem matrica, hanem valamilyen festék. Vízpumpa hibából megszorult a dugó és csak ez az embléma kopott le róla. Olyan, mintha direkt úgy csinálták volna ezt a "festést", hogy bejáratásnál az esetleges megszorulásnál ezen szoruljon meg és ne a fém a fémen.
Egyébként jó volt a kidolgozása, az élek is le voltak törve, ahogy kell.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Telda
addikt
válasz Repsol600 #65418 üzenetére
Köszi!
Én is pont hengerszettet néztem fekvő minához 70es átalakításra.
Csak az a baj, hogy az előző alap szettet kb 2 éve vettem és van benne 12e km. Szóval lehet pocséklás lenne most cserélni. Ráadásul kellene másik főtengely, csapágyak, karbi, kb. 60e Ft. Nem olcsó a tunying . -
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65422 üzenetére
Nem olyan gyenge ez.
Ja és nekem nem is a gyári kipuff van fent, hanem egy Leo Vince SP3.Telda: Ha cserélni akarsz, én ajánlom ezt a márkát, nem drága és minőségben nem rossz szerintem. Elég szép a kidolgozása is. Tartósságról nem tudok mit mondani, használtan került hozzám és eddig kb 10km-t használtam. Eddig jó.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #65425 üzenetére
Én csak azt mondtam ami a leírásában szerepel. Nem egy kihegyezett hengerről van szó, ezért is ajánlják gyári rendszer mellé.
Leo Vince SP3? Hát tuning viszonylatban nem egy erős csőről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz flegga92 #65416 üzenetére
Mol (95-ös persze). Az még hozzátartozik, hogy volt egy kis gond a karbival. A karbipucolás után sikerült összehoznom a rekord minimum 3.8-as fogyasztást (ez az első teljes mérés rendbe rakott karbival). Gyorsuláskor nyélgáz (üzem melegen nem szeret gyorsulni). Na meg javarészt főúton megyek, ha nem akkor földúton.
Legutóbb sáros földúton mentem partnak fölfelé, előttem kettő terepjáró, és tartottam a tempótHa már itt tartunk: melegen nem szeret gyorsulni, a végsebessége is kisebb egy kicsivel. Talán ékszíj? Úgy őszintén a variátortól idegenkedek, még nem szedtem le a deknit sem .
Ha leállítom a motort (berúgásnál is mikor nem indul, és leáll), ahogy teljesen leáll a forgás, a variátorból jön egy hangos csattanó hang. Tudom ez így édes kevés, de találkozott-e már valaki hasonló jelenséggel? -
flegga92
senior tag
válasz forandor #65427 üzenetére
Régen én is azt tankoltam bele, de aztán a tanknyíláson láttam, hogy min 98-ast kell(ene) beletankolni. Aztán jártam azzal, majd hogy megszűnt 100-assal járok. Régebbel Shell most OMW. Nekem 95-el döglődik főleg amikor meleg van és amit te is írtál, üzem melegen nem gyorsulást is kicsit kompenzálja. Fogyasztása is csökkent minimálisan. Földúton én is sokat járok, elég jól bírja.
Ez a kattanás jelenség nálam is megvolt már 10 éve is amikor megvettem (ekkor már 10 éves volt a gép). Legutóbbi nagyszervizen megemlítettem, plusz néha lent ragadt a berúgókar. A szerelő cserélt ékszíjat, görgőt, variátorrugót, meg mondtam, hogy akkor a berúgókar visszahúzó rugót is cserélje. De nem kellett szerencsére, elég volt bezsírozni azóta kattanó hang sincs. Dekni leszedésénél vigyázz, a csavarok rendesen be vannak szorulva, a fej meg elég puha, én már le sem tudom szedni sima imbusz fejjel. Próbáltam volna újat szerezni, de sehol nem találtam, valaki nem tudja hol lehetne beszerezni?
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65426 üzenetére
Nem is kell, hogy nagyon tuningos legyen. Nem versenyezni kell. Én így vettem elég olcsón, hibás hengerrel de az eladó adta hozzá a Naraku szettet. Viszont kormány csapágy, első fékbetét, meg teló szimering kell hozzá, más hibáit sikerült rendbe rakni.
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #65426 üzenetére
Lenne hozzád egy kérdésem. Kéne nekem Runnere olyan fékkar aminek másabb az íve,közelebb van a kormányhoz. A gyári túl messze van,alig érem el egy újjal,és sajnos nem állítható.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #65430 üzenetére
Ha hozzáadták akkor valóban ajándékként kell kezelni.
Csak a miheztartás miatt írtam, hogy ez a szett valójában nem is számít tuning szettnek, mert kb semmivel sem tér el a gyáritól. A dugó kialakítása kb olyan mint a gyárié, és a henger vezérlése sem tér el attól.
Ennél a hengernél max csak a 70-es változatot lehetne valamilyen szinten tuningként megemlíteni, azt is csak a megnövekedett lökettérfogat miatt.
De még egyszer mondom, nem leszólni akarom, arra amire neked kell valószínűleg tökéletes lesz.(#65431) üszök Mid is van? Runner VXR 180? Az sracing-en néztem, de ott is csak valami hitvány univerzális van hozzá. Aztán lehet, hogy valami olyan típus is jó lenne rá ami a papírforma szerint nem. Én pont az sracing-on vettem egyszer olyan fékkarokat ami a gyári leírás szerint elméletileg nem lett volna jó az adott motorhoz, de a képeket tanulmányozva bekockáztattam a rendelést és sikerrel is jártam.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Telda
addikt
Hali!
A Naraku 70cc hengerhez Itt azt írják hogy a "A gyári hengerfej tökéletesen alkalmazható hozzá", igazából nem is találtam hozzá való hengerfejet. Most ezeknél a hengereknél a belső átmérő vagy a lökethossz a nagyobb a gyári 50cc-hez képest? -
Topikgazda
-
forandor
tag
-
Telda
addikt
válasz sityupityu #65434 üzenetére
Közben már rájöttem hogy hülyeséget írtam, mert ha nagyobb lenne a lökethossz, akkor másfajta főtengely kellene hozzá, hosszabb hajtókarral .
A következő kérdésem ehhez is kapcsolódik, hogy a gyári hengerfej tömítése illeszkedni fog? Nem fog vészesen közel kerülni a henger belső pereméhez? -
Topikgazda
válasz flegga92 #65429 üzenetére
Én mezei csavar-csapágy boltban szoktam venni különböző méretű és hosszúságú imbusz csavarokat. Csavard ki a régieket és mérd le a hosszukat. Általában 3-4 mérethossz szokott lenni a deklinél.
Robogós oldalról nehogy rendelj mert aranyáron vannak, és jó eséllyel még rosszabb minőséget is veszel mint egy csavarboltban.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
Ha jó a tömítés akkor elméletileg jónak kell lennie.
"Nem fog vészesen közel kerülni a henger belső pereméhez?"
Miért kerülne közelebb mint a gyárinál?
szerk: Viszont egy ilyen hengercserénél azért nem árt majd ellenőrizni a préssávot!
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #65432 üzenetére
Az van igen.
Szétnézek hátha találok valamit. kösz."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65432 üzenetére
Persze, tudom ez kb egy gyári henger teljesítményét hozza. Kialakítása is ugyan az mint a gyárié. Én nem is írtam, hogy tuning, csak hogy nem olyan gyenge, tehát akinek cserélni kell a gyárit az megveheti nyugodtan, mert gyengébb nem lesz tőle mint egy gyárival.
[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #65440 üzenetére
Mondtad. Akkor is mondtam nem lesz egyszerű,szép is legyen,papírja is legyen.
Hirdettem,de lejárt a műszaki így meg nem viszi úgysem el senki. Most vettem rá gumit ott a kerék a gumisnál,de én rá nem ülök már,hogy elvigyem műszakira,majd tavasszal szerintem. Utána majd hirdetem megint.1,5k kilométert mentem vele az idén."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
flegga92
senior tag
válasz forandor #65435 üzenetére
Ja igen, lehet hogy a kézikönyvében olvastam, de a lényegen nem változtat. Akkor tuti, hogy a zsírozás majd neked is megoldja.
Köszi a csavar linket de sajnos ezek semmire nem valók mint ahogy sityupityu is említi. Én is visszautasítottam a boltban mert érzésre is nagyon rossz anyagból volt. Ha szét lesz szedve megpróbálom csavarboltban pótolni. -
Telda
addikt
válasz sityupityu #65438 üzenetére
"Viszont egy ilyen hengercserénél azért nem árt majd ellenőrizni a préssávot!"
Ez ki tudod fejteni kérlek? -
Topikgazda
Préssáv egyszerűen leírva: A felső holtpontnál a dugó teteje milyen közel van a hengerfej falához. Nagyon nem mindegy, hogy milyen érték van beállítva. Azért mondtam, hogy hengercserénél ezt mindenképp ellenőrizni kell, mert a hengerek magassága között (még azonos típusnál is) általában mindig van minimum pár tized, de akár mm-es eltérés is. Ezt a henger alatti tömítés (lemez az igazi) vastagságának a helyes kiválasztásával tudjuk befolyásolni. Érdemes az adott típushoz venni egy szettet, mert így akár tized milliméter pontossággal is betudjuk lőni a megfelelő préssávot. Általánosságban szerintem ki lehet jelenteni (persze ez típusonként, és a felhasználás jellege stb miatt akár eltérő is lehet), hogy vashengereknél kb 0,9-1mm a megfelelő préssáv. Le lehet menni 0,6-0,7-re is, de ennek azért meglehetnek a veszélyei. Pl ha valami "hülye gyereknek" rakunk össze motort aki csak a nyélgázt ismeri, annál sokszor inkább 1,4-1,5mm-es préssávot hagyunk, hogy pár nap múlva ne hozza vissza, hogy beállt a motor.
Egyébként itt van egy kis szakirodalom szaknyelven leírva.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Telda
addikt
válasz sityupityu #65445 üzenetére
-
Rivaul
addikt
Nagyon károsodott elektromos kábelköteget ha nem találtok bontottat helyette akkor mivel javítotok? Van erre valami univerzális olcsó köteg amit csak át kell csatlakozózni? Vagy villanyszerelési osztály és adj neki?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
válasz mumtaz #65449 üzenetére
sityupityu és mumtaz Köszi. Az előző tulaj össze vissza vagdosta és kötözgette ahol csak tudta. Az olajsárról nem is beszélve amit szerintem az életbe nem szedek le normálisan. Akkor inkább újrakötegelem de ezekkel az univerzálisakkal talán könnyebb lesz mint szálanként venni. Legjobb lett volna egy normális bontott de sehol nem találok vagy 2 hónapja pepére.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen