Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz ludsimon #57663 üzenetére

    Közúton NINCS kigyorsítás. Nincs kanyarcsúcspont - nem ezt kéne nézned!
    Adott egy motor, ami valahogy megy. Azt kell megtanulni rendesen kezelni...
    Gondolod, ha erősebb lesz, akkor KÖNNYEBB lesz vezetni?! Vagy mi a fax?

    Elárulom, hogy úgy 125 ccm-ig (4T) elég nagy biztonságban vagy pont azért,
    mert erőtlen a gép: nem fog kimenni alólad, ha rányitod a teligázt kanyarban.
    Azért a 180-nál már (nagyon ritkán, aszfalttól függően) észnél kellett lenni.:U
    A 400-nál meg egyre inkább, mert egy óvatlan teligáz és már kiment a segge.
    Megintcsak útviszonyoktól függően. De könyörgöm, abban dolgozik ~30 paci.
    (Nyilván csak megfelelő fordulaton, de nyomaték is van "városi" fordulaton is.)

    Miért lehetne jobban megtanulni egy tuningkipufogós 50-esen, mint a gyárin?
    Eszem-faxom megáll - komolyan! Új egyéni rangra vagy jogosult. Provokátor!

Új hozzászólás Aktív témák