Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #57663 üzenetére
Közúton NINCS kigyorsítás. Nincs kanyarcsúcspont - nem ezt kéne nézned!
Adott egy motor, ami valahogy megy. Azt kell megtanulni rendesen kezelni...
Gondolod, ha erősebb lesz, akkor KÖNNYEBB lesz vezetni?! Vagy mi a fax?Elárulom, hogy úgy 125 ccm-ig (4T) elég nagy biztonságban vagy pont azért,
mert erőtlen a gép: nem fog kimenni alólad, ha rányitod a teligázt kanyarban.
Azért a 180-nál már (nagyon ritkán, aszfalttól függően) észnél kellett lenni.
A 400-nál meg egyre inkább, mert egy óvatlan teligáz és már kiment a segge.
Megintcsak útviszonyoktól függően. De könyörgöm, abban dolgozik ~30 paci.
(Nyilván csak megfelelő fordulaton, de nyomaték is van "városi" fordulaton is.)Miért lehetne jobban megtanulni egy tuningkipufogós 50-esen, mint a gyárin?
Eszem-faxom megáll - komolyan! Új egyéni rangra vagy jogosult. Provokátor!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen