Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz golyani #38782 üzenetére

    Ja tényleg. Én 90%-ban a fordulatot nézem (nem széthajtani akarom) mert sík úton a fordulathoz társul egy max sebesség. Hellyel közzel ez így van. PL akkor nem igaz ez ha már egy nagyobb sebességről ejtettem a fordulatot mert akkor sokat tudok menni kevesebb fordulattal gyorsabban mint amivel ezen a fordulaton menne. Én hiszem, hogy a fordszám kijelző miatt nem volt soha széthajtva motorikusan. 6000-nél már éppen lépésben haladok ha ügyesen megyek akár 30-al is tud, 7000-nél 60 és 70 között halad és 8000-nél megy 80 fölé (óra szerint). 8200-nál nagyon rossz a hangja és alig tud még rágyorsítani, tehát itt nem is járatom. Ennél jobban csak egy esetben pörög egy pillanatig, ha indulásnál nyéllel indul. Ez nagy hiba mint rájöttem. Elmondom miért és mond meg nálad mi a helyzet ezen a téren.
    Azért kérdeztem hogyan teszteled mert ha én ezt csinálom akkor indulásnál kb 7000-re felmegy, ejt picit majd 8300-ra ugrik és az leesik kissé, majd kb 8200-al eléri a végsebességet ezen az említett fület sértő hangon. A kezdeti zavar a hézagolás hiánya miatt van már kiderítettem, de megéri mert ha hézagolok nem megy annyira jól a végén.
    Én úgy szoktam menni, hogy kap egy mára pontosan kikísérletezett gáz adagot amivel 8000-re felpörög, ezt tartom, mert ezt leejti olyan 7500-ra magától sík úton is. Ez az a pont ahol ha korrigálom megint 8000-re akkor úgymond nyomatékosabban megy. Ezért nem szoktam csutkával menni mert nem tud ejteni és nem nyomatékos a gyorsulási görbe. Egy kicsit tartok is ettől eladáskor mert aki először ül rakta húz egy nyelet aztán megkérdezi ez mi?
    Rájöttem, hogy ez a része a görgők miatt van. Nem a súly, hanem a bekopás a kulcs. Azaz amikor pl kapott új szabadonfutót nem olyan régen akkor le kellett vennem a variót és a görgők a jól beállt pozícióból elmozdultak. Összeraktam és a fenti szitu eltűnt. Unalmasan nyomatéktalanul gyorsult akármit csináltam. Tudtam, hogy kell km 200km mire jó lesz. És valóban lassan egyre jobban ejtett, majd kialakult a végleges állanod ejtési szint. Gyakorlatban: emelkedőn lakok - nyéllel az elemelkedő tetejéig éppen eléri a 60-at. Az ejtős trükkel meg is haladom a 60-at. Pedig mit csinálok? Csak a gázzal jókor jó értékig játszok ami nem a csutkát jelenti a pozitív hatás eléréséhez. Hogy miért van ez azt nem tudom, de tetszik mert érezni némi nyomatékot és nem unalmas.
    Forgalomba is működik, de ahogy nézem egy szűk tartományban, mert ugye ott hol lassítasz hol gyorsítasz, nem a nulláról indulsz. Azaz én forgalomba hiába húzok 50-nél gázt ha csak pörög és lassan indul meg, ha már pl 40-ről kell ugyan ezt akkor sokkal jobban elindul. Minden azon múlik mennyire gyorsan tudok elindulni mert ha lassan pörgi ki magát akkor nem marad idő előzni. Gyakorlatban ha előzni tervezek valamit megnézem mi van lelkével, kap egy nyelet (8000-et) és ha csak pörög de alig indul meg hagyom, ha érzem, hogy húz el sem engedem. 50ccm. :DD
    Ha keszekusza bocsi, de multivar óta ez a helyzet.

    Majd lehet hogy csinálok neked vidit mindkettő szituról.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák