Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz wiki27 #31255 üzenetére

    Hajtottam egy 4T 50-es masinát pár hónapig a városban, és
    a budai hegyekben lakom, szóval van vele tapasztalatom.:)

    Keveset eszik, viszont nem megy! Ezt vedd halál komolyan:
    nem az a baj, hogy az emelkedőn lassan fogsz felmenni.:N
    Hanem az ereje kevés a dinamikus közlekedéshez, anélkül
    meg letolnak az autók, és az sajnos veszélyes számodra...

    Szóval egy dolog a jó fogyi, de ahhoz túl nagy a forgalom itt,
    hogy nyugodt szívvel ajánljam. Amint megvolt az "A" jogsim,
    már váltottam is 125-re.:K Igaz, rendszám nem volt rajta, de
    istenbizony akartam rá. Aztán kiderült, hogy 150-es, szóval
    megváltam tőle: sokba lett volna rá akkoriban a rendszám...

    Azóta egy rendszámos 180-assal járok a városban, lassan a
    harmadik éve. Az már elég dinamikus a napi közlekedésben.
    Néha persze nem ártana több erő, de ezen kicsit segítettem
    Malossi Multivar varióval. A sportkiputól meg menekülnek az
    autósok: alig várom már a tavaszt, a gép használatba vételét.

    Mindenesetre fel fog menni az emelkedőn! Ha 2T, ha 4T, akkor
    is.:K (Beáll egy olyan áttételre, ami felviszi, még ha lassan is.)

    Ebből a szempontból nem tudom, hogy miért lenne ajánlottabb
    egy váltós 50-es motor, ami már akkor iszonyat nagyot lassul,
    amikor dobod vissza a fokozatokat... Nagyon meg lehet szívni
    egy komolyabb emelkedőt: azzal volt, hogy elakadtam*. Pedig
    anno csak 70 kg körül voltam, és a DT50 egy 2T enduró volt.:D
    Nem fogod tudni nyomatékmaximumon tartani, mint a CVT-t.:N

    *: teszem hozzá nem városban, szántóföld/dimbes-dombos táj.

Új hozzászólás Aktív témák