Hirdetés
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #19079 üzenetére
amitől még csipkedni szokták az olajat, az a nyitott kipufogó
Na, akkor ezt meg is beszéltük. LeoVince 4Road tompító nélkül.Könnyen indul, pöcc-röff a gép, és húz mint a disznó, legalábbis
a kategóriájában (szerintem) megfelelően. Az, hogy nem húzom
ki végsebességig, természetes, hiszen egyrészt én csak Bp-en
belül használom, tehát lehetőség sem igen van rá, másrészt kis
12-es kerekeken gurul: szerintem nem valós 120 km/h-hoz való
a ketyere menetstabilitása. Ennyire nem hajtom ki... Nyelezem
persze, ha kell nyugodt szívvel, de nem végsebességig, dehogy.
Előtte még nyomatékmaximumon dolgozik a motor (~6500 rpm).
Viszont a max. teljesítményt 8800 rpm-en adná le: sose láttam
8000 fölött, mert ahhoz tényleg ki kéne húzatni. De lásd fent.vaksi8: a fentiek neked is szólnak. Munkába járásra használom
a gépet, nem rodeózásra. Nincs országút az útvonalamban. De
amikor legutóbb bele kellett vennem azt is, ott sem jött zavarba
a gép, sőt, az átlagfogyasztás drasztikusan esett, hiszen 90-et
simán tolok neki, és olyankor nem kell folyton megállni, indulni.
Ez volt az a bizonyos 15,5 km-es történet, ami csak egy része
volt az útnak: aznap jó 100 km-t beleraktam. Persze a kipufogó
olyankor már eléggé hangos, már azért sem szeretem pörgetni.zabálja az olajat akkor az motor kopás
Mit jelent neked, hogy zabálja? Előtted kb. 5 perccel runner 125
rögtön írt egy alternatívát, szóval ennyit arról, hogy "rávágod", mi
a baj... Miközben nincs baj: a keréknyomás volt baj legutóbb.Visszatérve a távolságra: nem a 35 km a sok, dehogy...! Hiszen
én is belerakok minimum 20-at, minden munkanap. Csak annyi,
hogy nem szívesen mennék mondjuk 30-40 km-re dolgozni vele
országúton, mert ahhoz, hogy lazán "krúzolj" ~90-nel, alacsony
fordulaton, szerintem egy kisköbcentis robogó nem ideális.
És én ide sorolom a sajátomat is. 250+ fölötte már van értelme.De ez már talán túrázás kategória gondolom... zsolt19900 nem
írta, mennyi az annyi. Ha 5-10 km-re kell elugrania -> nagy ügy.
De felmerül, amit ír, hogy az autósok letolják -> az kellemetlen.Szerk: hidegen,csőgázon igenis kéken kell hogy füstöljön...
Nem füstöl. Annak ellenére, hogy hidegen nem ajánlott nyelezni.
Ha gondolod, holnap felveszem neked, hogy mi látszik a kipuból
reggel az induláskor. Úgyis terveztem már, hogy egyszer megint
megörökítem a lángcsóvát, amit néha leállításkor dob. Ha menet
közben is produkálja, akkor érdekes lesz a felvétel. (Bár lehet,
hogy ezt inkább csak éjjel lehetne felvenni: nappal nem feltűnő?)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen