Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz runner 125 #19079 üzenetére

    amitől még csipkedni szokták az olajat, az a nyitott kipufogó
    Na, akkor ezt meg is beszéltük. LeoVince 4Road tompító nélkül.

    Könnyen indul, pöcc-röff a gép, és húz mint a disznó, legalábbis
    a kategóriájában (szerintem) megfelelően. Az, hogy nem húzom
    ki végsebességig, természetes, hiszen egyrészt én csak Bp-en
    belül használom, tehát lehetőség sem igen van rá, másrészt kis
    12-es kerekeken gurul: szerintem nem valós 120 km/h-hoz való
    a ketyere menetstabilitása. Ennyire nem hajtom ki... Nyelezem
    persze, ha kell nyugodt szívvel, de nem végsebességig, dehogy.
    Előtte még nyomatékmaximumon dolgozik a motor (~6500 rpm).
    Viszont a max. teljesítményt 8800 rpm-en adná le: sose láttam
    8000 fölött, mert ahhoz tényleg ki kéne húzatni. De lásd fent.:D

    vaksi8: a fentiek neked is szólnak. Munkába járásra használom
    a gépet, nem rodeózásra. Nincs országút az útvonalamban. De
    amikor legutóbb bele kellett vennem azt is, ott sem jött zavarba
    a gép, sőt, az átlagfogyasztás drasztikusan esett, hiszen 90-et
    simán tolok neki, és olyankor nem kell folyton megállni, indulni.
    Ez volt az a bizonyos 15,5 km-es történet, ami csak egy része
    volt az útnak: aznap jó 100 km-t beleraktam. Persze a kipufogó
    olyankor már eléggé hangos, már azért sem szeretem pörgetni.

    zabálja az olajat akkor az motor kopás
    Mit jelent neked, hogy zabálja? Előtted kb. 5 perccel runner 125
    rögtön írt egy alternatívát, szóval ennyit arról, hogy "rávágod", mi
    a baj... Miközben nincs baj: a keréknyomás volt baj legutóbb.:DDD

    Visszatérve a távolságra: nem a 35 km a sok, dehogy...! Hiszen
    én is belerakok minimum 20-at, minden munkanap. Csak annyi,
    hogy nem szívesen mennék mondjuk 30-40 km-re dolgozni vele
    országúton, mert ahhoz, hogy lazán "krúzolj" ~90-nel, alacsony
    fordulaton, szerintem egy kisköbcentis robogó nem ideális.:R
    És én ide sorolom a sajátomat is. 250+ fölötte már van értelme.

    De ez már talán túrázás kategória gondolom... zsolt19900 nem
    írta, mennyi az annyi. Ha 5-10 km-re kell elugrania -> nagy ügy.
    De felmerül, amit ír, hogy az autósok letolják -> az kellemetlen.

    Szerk: hidegen,csőgázon igenis kéken kell hogy füstöljön...
    Nem füstöl. Annak ellenére, hogy hidegen nem ajánlott nyelezni.
    Ha gondolod, holnap felveszem neked, hogy mi látszik a kipuból
    reggel az induláskor. Úgyis terveztem már, hogy egyszer megint
    megörökítem a lángcsóvát, amit néha leállításkor dob. Ha menet
    közben is produkálja, akkor érdekes lesz a felvétel.:D (Bár lehet,
    hogy ezt inkább csak éjjel lehetne felvenni: nappal nem feltűnő?)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák