Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz runner 125 #18042 üzenetére

    Ez igaz hogy az új mindig új, ezért én a Kymcot szívesen ajánlom, ismerősi körben van is, elégedettek vele. A Keeway-ekkel sincs már gond, az újabbak egész jók, viszont az idomaik eléggé törékenyek, blokkból még a régi technikát alkalmazzák, szóval nem szívesen. Bár egy új 50-es Matrixot szívesen elhoznék tartós tesztre. Viszont ezekkel a behozott olasz gépekkel meg ott a gond hogy nagyon sok felújítás előtt áll, tehát lehet hogy kifog egy olyat ami pár ezer km után megadja magát, és utána zsebbenyúlós a dolog. Persze ez megeshet bármelyik motornál, de egy használtnál jelentős ez a feltételezés, főleg hogy sok kereskedő a kinti lepukkant példányokra harap rá, mert jó áron megveszi, itthon rendbe rakja, és kis haszonnal továbbadja.

    Faterék 2003-ban vadi új WagonR+-t vettek, azóta 64 ezer km van benne. Ki hinné el ha el akarnám adni? Tehát ha venne most egy új robogót, talán 10 év alatt tekerne bele 10-13 ezer km-t, így nem hiszem hogy ez bármelyik mopedet annyira megterhelné hogy ne bírja ki (talán csak az idomok esnének le). Szóval magának kíméli az ember, ha veszel valamit, főleg ha keveset/alig használod. Számomra az E39 az etalon, utána a Galant/Lancer/Corolla/Avensis/Accord/IS200/stb.

    ...bár az NRG-be most lesz 15000km körül... talán még 10 évig kibírja... ;]

    #18043 SirKero: Kymco tényleg jó. Márkakereskedő valószínűleg azért beszélt rá, hogy a készleten lévő bennragadt motort vedd, főleg ha több márkát forgalmaz, ahogy manapság lenni szokott!

    [ Szerkesztve ]

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák