- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- ASUS ROG Ally
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Mini-ITX
- ZIDOO médialejátszók
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
T.merci fanok.Nekem is egy 240 D van már 13 éve.
Kérlek titeket segítsetek,teljesen kétségbe vagyok esve foggalmam sincs mi baja a kicsimnek.Megpróbálom röviden leírni mi a helyzet.
Télen elég nehezen indult 0 fok alatt.Kapott 4 új izzítógyertyát,kicsit jobb lett de nem az igazi.
Következett 4 porlasztó csúcs(mind "pisilt")beállítva 110 bárra új tűzkarikák azóta pöcc-röff .
Eggészen kb 4 héttel ezelőttig,ekkor elégette a 4 es hengernél a gyertya hurkát.Ja majd elfelejtettem soros izzitású! Az egyik régit beraktam helyette indult is egészen másnap reggelig amikor elégette azt is.Ekkor már gondoltam hogy vmi baj van de muszáj volt mennem ezért bereaktam megint egy régit.Indult is de kb 100 méter mulva égtelen kopogás.
A huruk egy darabkája belesett az előkamrába onnan meg a hengerbe.
Hengerfej le, a volfram darabka brleállt a dugattyúba meg a kip.szelepet megütötte.
kiszedtük az előkamrát hátha elmozdult benne agolyó és azon letestel de a hurk darabkáin kívül semmit nem talaltunk.Új szelep meg ha már úgyis szét van szedve belettek csiszolva szelepvezetők,szimeringek csere.
Összeraktuk pöccre indult,gyönyörű hangja lett,a reggeli kékes füst is kisebb lett.
örültem is egészen tegnap előtt reggelig amikor megint elégette ugyanazt a gyertyát.
Kb 500km-t mentem vele és egy csomószor indítotam semmi gond nem volt.
Ha vkinek van ötlete kérem sgítsen.
Előre is köszi.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Szia.T.egér
Köszi a gyors választ.
Előtöltés nem hiszem hogy rosz lehet ,az adagoló nem lett megmozdítva v.leszedve.
Ahogy a kontroll lámpa elalszik nem izzít tovább próbalámpával megnéztük.
hidegen kb 20-25 mp melegen pár másodperc,de van olyan is hogy egyáltalán nem izzított.
meg mint írtam mindig ua-nál a hengernél .W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Kulcsal izzít 1000 ohm 0,9 volt
W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Még vmi,izzítás közben ég el.
Tegnap előtt is hajnalban is igy volt.Lementem a garagéba kulcs elfordít 4-5 mp izzít lámpa kialszik.Gyujtás le majd fel ,semmi! 21 es csillag elő gyertya kiszed és afele hurok hiányzik!?W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Szia t.egér.
Bocsi de tegnap bealudtam.
80-as
,autómata 4 sebis!W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Szia T.egér.
Arra gondolsz,hogy eredetileg párhuzamos volt csak vmiért hf.-t kellett cserélni és a régebbi sorost tettek rá?
Ha így volt miért nem rakták át az újabb gyertyákat,én úgy tudom a sorost át lehet alakítani párhuzamosra.
A relét gondoltad hogy fótózzam le?Visszavittük a műhelybe ahol csináltuk múltkor, most böngészi egy ampervadász.
Egyébként most megúsztam nem esett a volfram a hengerbe,csak az előkamrába onnan meg sikerült kiszedni.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Szia Betmen
Újjak a porlasztók,ott voltam mikor csinálta az öreg szaki,
Padra volt téve mind tökéletes volt a szóráskép 110 B-ra lettek állítva.
Persze azóta mentem v.5000 km.t
A mai "jó"minöségü alkatrészekkel persze lehet h csak ennyit bírt.4600 Ft volt darabja!W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Hétvégén ráérek akkor Szétkapom és lefotózok mindent.
mindenképp a végére akarok járni mi a kánya!
Köszi a dícséretet , vigyázok rá ahogy csak tudok,13 éve nálam van igaz ebből 8 évet garagéban töltött felbakolva letakarva.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Vszínű megtaláltuk a hiba okát.(legalábbis remélem!)
Úgy néz ki tényleg letestelés történt ,mégpedig az adagoló gázkarjára akasztott visszahúzó rugó hurka egy bizonyos gázpedáll állásnál hozzáért az első és második gyertya közti M formájú dróthoz.
Azt nem tudom hogy az a rugó gyári,v. vki utólag tette oda annó.
Minden esetre ott hagytam csak a drótot fordítottam felfelé.
Érdekes hogy most jött ez elő 13 év alatt elősször!
Visszagondolva rászoktam lépni a gázra izzítás közben,mert úgy könnyebb feltekerni a kézi gázt.Más.
Jó múltkor beszélgettem egy CDI Vitót hajtó pasival
,1 milliónál is több!! km van a merciben,kérdeztem hogy bírt ennyit nagyobb javítás nélkül.
Metabondot használ minden második olajcserénél meg ua a Castrol olajat új kora óta.
Szerintetek érdemes,jó lenne kipróbálni?
Vagy van márt tapasztalata vkinek?Üdv.mindenkinek!
W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Tesóm hozott N.országból egy Oldt. katalógust,amiben 1920-1990-ig gyártott klasszikus autók vannak.
Kicsit hiányos némettudásom ellenére átböngésztem,néhány
érdekességet megosztanék v.tek.
Az autók állapotát 1-5-ig osztályozzák(Note 1 a legjobb ,makulátlan,Note 5 a fellelt,de még manthető)
Egy 350 SLC-n mutatják be mit hogyan vesznek figyelembe az osztályozás során.
Kb.20 féle dolgot osztályoznak külön-külön(motor, belső ,karosszéria futómű,extrák,stb)
Mind kap egy számot,pl.3,58 Ezeket összeadva,majd átlagolva kijön a végeredmény,amit az utólsó vizsga,a próbaút még változtathat.A 350 SLC-nek 3,91 lett a vége.
Itt egy kis ellentmondás van a dologban,vagyis a Note 1-hez 5 pont kell ,A Merci 3,91 -t
kapott így a besorolása Note 2,09 lett.
Remélem érthető próbáltam minél egyszerűbb lenni.
Még annyi hogy ez függ a típustól a kórtól ,a legyártott mennyiségtől stb.
Tehát pl a W123 még nem kaphat Note 1-t,hiába makulátlan 10000 Km-t futott 280 CE ami most a legdrágább W123 :12400€ !!
Egy 190 Evo II meg 48,000€ !! de egy Evo I is 30,400€ !Néhány ár érdekességként makulátlan állapot)
w123 200 : 6000€
200D : 6000€
220D 6400€
240D 6400€
280E 7800€
300D 6100€
280TE 10600€
300TD 10100€
280CE 12400€
230CE 9500€W126 280SE 7800€
560SEL 16700€
560SEC 18500€W116 280SE 15600€
450SEL 6.9 50000€ !W124 E200 5000€
E280 6000€
E200D 4600€
E250D 5000€
E300D 5400€
E500 20500€
E60 AMG 23100€
A Combi +10%,Turbó+10%, 4 Matic+10%A teljesség igénye nélkül kb ennyi.Ja majd kimaradt e lényeg:
A legdrágább Merci?: 300 SL Flügeltürer (W198 I) Cpé. 520.000 €!!
W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz t.zsolti #6921 üzenetére
Hali.
Én a tavasszal cseréltem elől-hátul Szélvédő gumikédert,és semmilyen tőmítőt nem használtam.
Arégi alatt volt minden amit csak el tudtok képzelni,mégis dölt be a víz.(Egyébként a 123-nak gyári betegsége a beázás amit annó vmiféle gyurma szerű,soha meg nem szilárduló anyaggal próbáltak megszüntetni)
Szerintem a lényeg,hogy jó minőségü Új! gumit használj(én N.órszágból hozattam 120€ volt a kettő)Keret sarkainál kell legyen vízleeresztő furat ,ezeket ki kell takarítani,és ami még lényeg,a régi kiszedésénél nagyon vigyázzatok az alu ékre!!!
Én úgy szedtem ki hogy egyszerűen éles késsel kívülről körbevágtam a gumit(úgysem kell már)
utána sokkal könnyebb kiszedni az éket deformáció nélkül!
Alapos takarítás majd fel az új gumi és be az ék,jó sok sikosítóval!!!(szilikonzsir,vazelin stb)!!!!
Aztán a gumit kívül is kenjétek be,és a behuzómadzagot is.
Sok sikert ,Én egy egy napig csináltam,de jó lett tömítő nélkül is.
ha kell segítség írj,v. hívj
.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz t.zsolti #6932 üzenetére
Hali.
A oszlop kárpit,belső visszapillantó ,napellenzők,és a tetőkárpit első része ami a napellenzők s a belső vil._t tartja.ennél vigyázz mert kis műanyag körmök tartják,
De ha esetleg le is törnek ,nyugi eporepiddal(trabi ragasztó) frankón vissza lehet ragasztani.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz Templomegere #6945 üzenetére
Igaza van T.egérnek.
Amihez nem "értesz"ne szasszerold,mert több kárt okozhatsz mint jót.
Én is azért fordultam hozzá segítségért.És köszönöm is neki a jó tanácsokat,ötleteket.
Egyébként testelés baja volt a h.fejnél.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz Templomegere #6948 üzenetére
Az hogy b.....-ná meg!
5 db gyertya + 1 h.fej levétel meg egy csomó méreg meg nemutólsósorban majd 100 ropi ha mindezeket mindezeket összeadom,bánja.
Annyi jó dolog van azért benne ,hogy a h.fej legalább most tip-topp!
DE!!!!! Műszakiig egy hatos anyát se akarok hozzá venni annyi szent.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
-
lalamille35
csendes tag
válasz Batman2 #6963 üzenetére
hali.
Mi az hogy "víz" ,talán fagyálló!??
H vízzel jársz,ne is csodálkozz hogy melegszik.
A fagyálló nem csak azért van h. mínuszokban ne fagyjon szét,hanem keni a vízpumpa tengelyt és nem rakódik semmi le a hűtőrendszerben belőle.
Én láttam márt olyan h.fejet amiben az 5-6 mm hűtőfolyadék járatok 1 mm -re szűkültek a
vízkőtöl.
Próbáld átmosni trisóval.Fél kilót feloldasz melegvízben ezzel mész egy kört .
Lereszted átmosod megint tiszta vizzel.
Jó minöségű fagyállót használj,(én SCANIA fagyállót használok)
3 évente illik lecserélni,ahogy a fékolajat is.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Tegnapelőtt Pécsről hazafelé eldurrant az egyik nagynyomású csövem
1-es henger 240d.Hezadöcögtünk 3 hengerrel.
300-asét tudtam szerezni SOS.be,odahajtogattam megy is de ez így nem tuti.
Ha esetleg vkinek lenne jó állapotú ,érdekelne.
Az létezik hogy csak gyáriban kapni újat?
Előre is köszi.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz KillHates #7423 üzenetére
Teljesen igazad van.
A mai dízeleket nem 20-30 évre tervezik,miért tennék felkopna a gyártók álla ha mindenki 20 évente cserélne autót!
Elköltenek milliárdokat fejlesztésre csak hogy 10gr/km-rel kevesebb legyen a co kibocsátás,
aztán meg horror pénzekért árulják,hogy visszajöjjön a lóvé.
ráadásul egy rakás sz.mind.horror szervíz kényesek a go.-ra stb.
Én inkább kormolok meg vonulok 80-90-el de tuti odaérek mindenhova akár 3 hengerrel is!!W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz t.zsolti #7427 üzenetére
Ezen nem volt hónapok óta semmi állítva. tavaly télen porlasztók lettek cserélve azóta semmi.
minden gyári a rögzítők is megvannak.
ma tüzetesebben megnéztem és nem egyszerűen kilyukadt ,hanem a porlasztó felöli kúpos része elrepedt.asszem kicsit túlhúzhattam annó.(sajna)W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem,mitől van az hogy reggeli első indításkor soká jön meg az olajnyomás?
kb 5-6 mp
15-40 es agip olajjal járok ,friss van benne.
Semmi rendellenes hang nincs csak lassan indul meg a mutató a lámpa viszont rögtön elalszik.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
És ha kicserélném v. kitakarítanám segítene?
W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Hali
Nekem is ilyen gondom volt,mindig a 4 es hengernél égett el.
javaslom hogy nezd meg a testelést az egyes gyertya után ami h.fejhez van csavarozva.
Nekem a csavar és a kábelsaru alatt volt minden csak rendes test nem.
tisztára pucoltam új saru és azóta semmi gond.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz Duck001 #7575 üzenetére
Hali.
GYári gépkönyvből néztem ki ,nekem w123 240d van meg w124 300td -m.
előbbihez 7litert ír a 124-hez 8 -at és bele is megy.
Persze számít hogy hol áll a verda.(csáposon, a kerekein milyen talaj,mennyire lóg az eleje stb.
Én cseréltem első rugókat mert az egyik eltörött,azóta teljesen másképp all a verda.
Feltölteni felesleges úgyis lefolyik a teknöbe.
10w40-est tegyél bele ásványit!!! Pl.Meguin , ARAL MultitorboralW123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Boldog,békés karácsonyi ünnepeket minden Merci imádó társamnak!!!
W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
válasz Falkon1400 #7600 üzenetére
Hali.
Ha német a verda a forgalmiba be van írva.
Egyébként lehet akár E 3 is.Ott átalakítottak jó párat az adó miatt.W123 240d "80"
-
lalamille35
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000