- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Bluetooth hangszórók
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen notebookot vegyek?
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
Új hozzászólás Aktív témák
-
prannk
őstag
hali. Lenne egy Mercedes Benz B180 W245 2010 es gyártású kocsi ehez keresek navigációs szoftvert dvd re.
nCore ról letöltöttem egyet de nem olvasta be. Az se biztos,hogy jót töltöttem.
[ Szerkesztve ]
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
-
szilchi
őstag
válasz prannk #12903 üzenetére
Bár nem tudom ezt itt lehet e tárgyalni,de a letöltött fileoknál van egy nfo file,amiben le van írva,hogy az adott verzió melyik mercikhez jók.Meg ahogy láttam,a kiírás se egyszerű mert túlírással kell kiírni és ilyenkor el is cseszheti az íród a CD-t.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
2007-15 koruli C Mercit szeretnenk elorelathatolag vasarolni, automata valtosat. Ez ugyben lenne par kerdesem, remelem ertheto lesz a gondolatmenet
Viszonyitaskeppen, hasonlo kategoria kornyeken van két Audi A4-ünk, egy B5 es egy B8. A hasonló evjaratu Audiktól (2007-15) mennyivel jobb egy ilyenkoru Merci, vagy mikben van nagy elteres a ket auto kozott?
Van az adott evjaratban olyan Merci motor ami pl megbizhatosag vagy egyeb okok miatt nem ajanlott?
Illetve meg egy aprosag: a B5ben egy viszonylag konnyen kezelheto es kormanyozhato autot ismertunk meg, viszont a B8ban egy sokkal kemenyebb kormany van. Ez akkor a Mercikre is hasonloan igaz?
Elore is koszonom a segitseget, udv!
Samsung Galaxy A55 5G
-
ttothiimre
újonc
Sziasztok!
Sziasztok!
Tudja-e valaki milyen típusú és specifikáció szerinti váltó olaj való ebbe a modellbe?
Mercedes C200 CDI W204 ( 2011 végi évjárat )
OM 651.913
100KW
6 sebességes manuál váltós...Semmiféle pontos adatot nem találok a manuál váltósról, annyi a biztos, hogy 1,8 liter kell bele.
Köszi!
-
szilchi
őstag
Szép estét.Végre átvehettem az E500-as Mercedest,A hazafelé tartó kb. 250 km-es úton kicsit össze is ismerkedtünk.Az utolsó egy évben ahogy láttam nem kapott túl sok törődést.Az elmaradt szerviz,amire figyelmeztet minden indításnál,egy "F" szerviz volna és 330 napja esedékes.Igaz ahogy néztem az utolsó évben nem is mentek vele többet 1-2 ezer km-nél.A levegő-szívócső,amit említettem,így néz ki
Hozzáérek és darabokra hullik.Ez se mostanában került ebbe az állapotba .Átnéztem még egyszer a szervizkönyvet és a számlákat.Az első tulajnál ~11 évig volt,ő nem is sajnálta rá a pénzt.Az utolsó kettő évben viszont már nem a Pappas-nál volt az autó szervizelve.Ez magyarázza a kicsit elhanyagolt állapotot és a néhány nem vagy csak nem rendesen működő részegységet.Motorikusan szerintem jó állapotban van,igaz haza felé menet kapásból kért egy liter olajat .Igaz azóta mentem kb. 500 km-t és mindig megfelelő az olajszint.Valamennyire biztos csipegeti az olajat,mert 17 éves és szívóbenzines.De majd meglátom mennyire vészes a dolog.Amit még felfedeztem hibát,hogy nem kapcsol be hátul a klíma,a napfénytető egyik tömítésében repedést találtam,meg a GPS nem talál jelet.Motorikusan jó állapotban van,a váltó is megfelelően dolgozik.A karoszérián vannak hibák de egyik sem vészes.
Majd azért kell egy rendes diagnosztika is,hogy van e esetleg valami nem látható hiba.Fogyaztása 10-11 liter között variál,ami elfogadható.A gumik 2013-as évjáratúak,így azok is cserére szorulnak.Ahogy valószínüleg az akksi is.Meg még sok minden .Lesz vele még munka,de megéri mert jó kis gép .
A motorháztető orrán csak egy Mercedes embléma van,de már rendeltem egy csillagot.Az valahogy "pofásabb" szerintem .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
blake11
csendes tag
Sziasztok!
A multikormányon levő beszélő fejecske gomb mire szolgál?
pontosabbanMegbízhatóságom:http://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=blake11&submit=
-
-
szilchi
őstag
válasz blake11 #12908 üzenetére
Attól függ,milyen autó milyen rendszerrel.Én ezt a két variációt találtam
- Audio 20 rendszernél a navigáció hangvezérlésének bekapcsolása
-Command online rendszernél a Linguatronic bekapcsolása
lassú vagyok
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
Batman2
őstag
Feltámadt az Öreg, múlthéten sikeresen vizsgázott, 3 év pihenés után!
Közben fékrendszer felújítás (összes féknyereg + új főfékhenger) és teljes kaszni renovació történt.
Sajnos a motorja az most sem az igazi, a besült motor után beépített, bontott motor nagyon gyenge, lomha, 100km/h-nál többre nem képes padlógázon sem.
Jól indul hidegben is, szép hanggal, egyenletesen jár alapjáraton, de pörögbi, gyorsulni azt nem szret.
Már 90km/h-ánál közel 100fokon van a vízhőmérséklet, mint régen mikor tartósan 120-125-ön nyüstöltem.
Az adagolóját már cseréltem, mert tesztelés során kiderült, a 3-as adagoló elemnem, vagy alig működik, ezért mozdítani is alig bírta a kasznit a motor.
Ez az adagoló cserével rendbe jött, de így is gyenge a motor.
Persze ez az adagoló is lehet hibás, csak másképp, mint az előző.
Mértünk benne kompressziót, ami 24-27 között van, egész jó egy ki tudja mennyit ment motortól.
Viszont előtöltés méréskor azt tapasztaltuk, hogy ingadozik, nem követi a fordulatszám emelkedést, így lehet ez a hiba oka.
Sajnos nincs szerencsém a motorokkal.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz bucihost #12914 üzenetére
Olajhiány.
A szűrőház fedele alól menet közben kinyomta a gumi tömitő gyűrűt, gondolom, selejtes volt a gyűrű, majd elfolyt az olaj, én meg nem az olajnyomás jelző, lassan mozgó, analóg műszert sasoltam, hanem az utat figyeltem, így mikorra észre vettem, már rángatni kezdett, már megragadt a főtengely.
Mivel a műhely szerint, ahol szédszedték a motort, a hajtókarok is görbültek, plusz a főtengelyre is azt mondták, nem lehet már felújítani, ki kell cserélni, így inkább vettem egy bontott motort, nem mentem már bele még egy felújításba.
A besült motor felújított volt, igaz az sem működött hibátlanul.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Batman2 #12912 üzenetére
A tartalék adagolót megpróbálnám egy mesternek megmutatni, hátha menthető baráti áron. Vagy még mindig megpróbálhatsz a kettőből egyet csináltatni, ha nem létkérdés, hogy menjen az autó
bucihost: a csendből ítélve a) olyan hibát találtak, ami miatt azonnal rabosítottak, vagy b) annyira örülsz a legális közlekedés újdonsült módjának, hogy nem bírsz kiszállni (és még nem fogyott ki a tank)
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz Batman2 #12916 üzenetére
Aucs, értem... Azt hittem hasonló gond mint nálam.
molnarpeter: bíztam a b opcióban de sajna nem. De szerencsére az a opció sem..
kiderült, azt hitték okádék állapotban van a kocsi, (szanaszét rohadva stb,), és nekik purhabozni stb kell. Átnézték és kiderült semmihez nem kell nyúlni. (Telibe lett kasznizva, minden ami kell csere stb..) Pénteken lesz vizsga biztos, így csak akkor lesz műszaki.
Viszont úgy nézem, a fék folyadékos motormosás sokat segített, jobban megy, pöccre indul, és nincs brutális karter nyomás. Füst még van egy pici.
A kocsi sorsa még mindig nagy kérdőjel...
-
Motorosgyík
újonc
Sziasztok. E220 CDI w211 2002 évjárat. Két kérdésem lenne. Első: milyen olajat ajánlanátok? Kerestem, de nem mentem sokat vissza, sajnos nincs most rá időm. Második: valaki tudna egy fotót, vagy egy rövid videót küldeni, amin meg tudnám nézni, hogyan kell a lámpamosó fedelét berögzíteni? Nem volt rajta amikor megvettem az autót, megjött az Autodoc-tól, de sehogy nem tudom beszerelni. Kerestem a neten, de sehol nem találtam. Előre is köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
-
Motorosgyík
újonc
válasz Motorosgyík #12919 üzenetére
Még egy kérdés! Service E mit takar?
-
szilchi
őstag
válasz Motorosgyík #12920 üzenetére
Üdv.Az E szervíz elvileg ezt tartalmazza:Az "A" szervizt valamint még pluszban pár dolgot
Az "A" szerviz
-olaj+szűrő csere
-többi folyadék ellenőrzése és szükség esetén rátölteni
-keréknyomás ellenőrzés
-fékek ellenőrzése
-a szerviz számláló visszaállításaA pár plusz dolog
-számítógépes hibakódolvasás
-aktív szén szűrő csere az utastérben
-fékfolyadék csere
-motor légszűrő cseréjeGyorsan angolból lefordítva.Nekem is ez kellett,de nekem az F szerviz esedékes.De az ugyan az mint az E.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Motorosgyík #12922 üzenetére
Nincs mit.Olaj ügyben esetleg én a Mobil 1 0w40 vagy 5w30 full synt olajait ajánlanám.Nekem is az van/volt/lesz a E-s gépemben.Igaz az enyém bennzines.De ahogy olvastam,mindkettőbe ugyan az ajánlott .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
MurdR
veterán
válasz Motorosgyík #12919 üzenetére
Azt ki kellene derítened először is, hogy milyen gyártói jóváhagyású olaj kell bele. (Pl MB229.5, nekem ezt eszi a gépem)
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
MurdR
veterán
válasz Motorosgyík #12925 üzenetére
Én alapból úgy kerestem hozzá olajat. Motulnak van 229.51-ese.
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
szilchi
őstag
válasz Motorosgyík #12925 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Motorosgyík
újonc
válasz Motorosgyík #12929 üzenetére
Lámpamosó fedélhez nincs tippetek? Nagyon nem tetszik az a két lyuk az elején...
-
szilchi
őstag
válasz Motorosgyík #12930 üzenetére
Találtam valamit angol oldalakon,nem tudom mennyivel leszel előrébb vele
Itt egy S Merci lámpamosó fedele tört le és megjavították
Nem tudom,hogy a mosó mennyire hasonlít E és S classe-ban.De hátha ad némi támpontot
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Motorosgyík #12932 üzenetére
Szivesen .Sok sikert hozzá.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Akksit is cserélnék az E 500-ba és ezt dobta nekem a Bárdi
Exide Start-Stop AGM EK950 12V 95Ah, 850A akkumulátor, jobb+ EU, magas
Ez jó lenne vagy egy gyári?Bárdinál 64,itt webshopban 52-ért kapnám meg.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
Ez igaz,bár a Bárdi ezt az egy találatot dobta .Mit értenek ezek az autókhoz .
Akkor inkább egy ilyent
Exide Premium akkumulátor, 12V 105Ah 850A J+ EU magas
Most is 95Ah-s van benne,így olyant kerestem .De gondolom a 105 Ah-s megfelel.És tényleg olcsóbb is
Btw...a gyári Porsche akksi 90 lenne...Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz barnam_ #12937 üzenetére
Igen,ki is mentem most gyorsan megnézni.Megmértem,elvileg elfér.A régi 350x185 és 170 magas körülbelül.Az Exide meg 313x175 és 205 magas.Nem tudom az a plusz 3 cm magasság számítani fog e.
Ma meg megkaptam az árajánlatot a Mercedes szervíztől az "F" szervizre+váltóolaj cserére.A végösszeg 215 ami sztem korrekt .Igaz majd megnézik a hosszbordásszíj és a vízpumpa állapotát is és ha kell akkor azokat is cserélik,de az nincs az árban.Az még elvileg plusz 100-150.De majd kiderül kell e cserélni.Majd 13-án viszem Veszprémbe.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Elméletileg ezeket:
olaj+olajszűrő csere
légszűrő csere
pollenszűrő csere
fékolaj csere
hűtőfolyadék ellenőrzés
számítógépes hibavizsgálat
+váltóolaj csereHonda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-
szilchi
őstag
Tudom,de én inkább márkaszervizre bízom a dolgot.Van egy bejáratott szervizem,ahová viszem a Skodámat is,meg az előző autómat is ők csinálták.Elvállalták volna ezt is,csak mindennek utánna kellett volna nézniük hogy mit hol hogyan mivel nem nagyon szervizelnek Mercedest.Na egy Mercedes szervizben,szerintem,ennél már jobban vágják a témát.Meg az a szerviz is 140-150 körüli árat saccolt ezekre a munkákra.Így is olcsóbb,de egyenlőre inkább a márkaszerviznek szavazok bizalmat.Aztán ha esetleg nem válik be,akkor majd átgondolom hogy következő körben hova viszem.
Mivel lesz még pár kör.Sok apró hiba meg két csúnyán vállas első féktárcsa vár megjavításra.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Szép napot.Akkumulátor cserének van valami trükje ennél a márkánál/típusnál?Találtam pár bejegyzést meg videót olyan témával kapcsolatban,hogy "hogyafúrjamelamercimetegyrosszakksicserével".Vagy ezek csak bénák voltak és saruk le,régi ki,új be,saruk fel,örül a sorrend?
Biztos tudja valaki,én még nem.Milyen gázpedálnak hívják azt ami pl. az E 500-ban is van?Ha fent nyomom meg,akkor alacsony fordulaton gyorsul,ha inkább lent taposom akkor meg tolja neki rendesen.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Igen-igen,arra gondolok,köszönöm .A szóra guglizva ki is dobta
"Ezen kívül szót érdemel a kick-down kapcsoló (padlógáz kapcsoló) is, amely a gázpedál teljes lenyomásával azonnal utasítja a vezérlőt, hogy rögtön abba a fokozatba kapcsoljon vissza, amelyikben a maximális gyorsulás érhető el....."
Furcsa volt az elején,hogy nyomtam a gázpedált óvatosan és kb. úgy gyorsultam mint az 1.9 tdi Skodámmal .Aztán teljesen lenyomva meg meigndult vehemensen.Azt hittem először,valami gond van,de azt mondta ismerős,hogy van valami a gázpedál alatt,amit csak akkor nyomok be ha teljesen lenyomom a pedált.De ő sem tudta pontosan a nevét.
De most már tudom mi az
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
válasz szilchi #12946 üzenetére
Kickdown kapcsolo, azzal van teljes tuz. Ha csak siman padlozod akkor 5k korul elvalt, viszont ilyenkor is 100%-on dolgozik. Ha atnyomod a kapcsolot, akkor teljes tartomanyban porgeti.
Ha sima kruzolaskor ugy padlozod, hogy atnyomod, akkor visszavalt ameddig csak lehet. Ha nem nyomod at, akkor 1-et, max 2-t valt vissza (kapcsolo atnyomassal tudna 3-at is, pl 50kor gurulasnal)
A gazpedalt mindegy hogy alul nyomod vagy felul, ugyanazt csinalja az auto. Teli talpas buszpedal amugy.
-
DrDobos
őstag
Hali!
Egy het mulva boldog tulajdonosa leszek egy Mercedes Benz C220-nak, 2014es evjarat, 180e KM, 4matic automata. Van olyan amit erdemes szervizben csereltetni, megnezetni stb?:) belga auto volt
Elore is koszonom:)[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A55 5G
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bluetooth hangszórók
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs