- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikolaas
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni: 5 hete toltam ki Kecskemétről egy új CLA-t, tehát mondhatni vadi új, 1.200 km van benne.
A héten elkezdtek zörögni az ablakai. Budapesten használom, városon belül (ha esetleg számítana, mennyire rossz utakon járok vele). Először a bal hátsó kezdte, de "csak" nagyobb bukkanók esetében. Majd nagyon fülelve hallatszik néha a vezető oldali is. Tegnap délután szinte állandó jelleggel csinálta már az anyósülés ablaka is. Azonban, ha minimálisat is lehúztam, a párom már nem hallotta.
Ez még a bejáratás "része", vagy már egyértelmű hibajelenség? Teszteljem még? Új autókra egyébként tényleg érvényes ez a közhely, hogy "még össze kell állnia a dolgoknak"?
Megoldást szeretnék, és nem azt, hogy "hangosítsam fel a rádiót". :)
1 hónap után nem erre számítottam, még, ha a magyar utak olyanok is, amilyenek...
Előre is nagyon szépen köszönöm annak, aki tudna segíteni! -
Ck.
addikt
válasz Nikolaas #13601 üzenetére
Szia,
sajnálattal hallom. Nekem egy keret nélküli autóm volt, igaz az már 9 évesen került hozzám - egy E92 BMW - de annak is zörgött az ablaka, igaz csak a vezető oldali. Átmeneti megoldást jelentett a gumikéder ápolóval átkenni az ajtók gumijait, de ez nem az, ami egy 1 hónapos autónál elfogadható lenne. Kétlem, hogy magától rendbe jönne, de valószínű nyáron melegebb időben sokat javulna a helyzet, de amennyiben reprodukálható a dolog bármilyen körülmények között egy tesztút során, én mindenképp visszavinném a helyedben.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Egészséges légrugó, soha semmilyen körülmény között nem veszíthet leállítást követően a nyomásból, nem sziszeghet enyhén 1-2 percig?
-
Nikolaas
csendes tag
Szia,
Köszönöm szépen a reakciót!
Ilyen téren szakmailag nem vagyok képben (működés, mi idézheti elő stb.), de annyit az eddigi negatív tapasztalatok alapján (egy új Renault GrandCoupé volt előtte, 1 hónapig bírta zörgések és nyikorgások nélkül) meg tudok különböztetni (a párom már paranoiásnak tart), hogy mi az "egészséges", magyar utak által visszaadott hanghatás, puffanás, koppanás, és mi az, amikor egy bukkanó miatt berezonál, bezörög az ablak (több is), majd ezt követően pár percig állandósul is.
Nem tudom mi idézi elő, tegnap mentem egy nagyobb kört Zuglótól Óbuda felé, majd a 9. kerületbe. Néha zörgött, néha nem. Leginkább akkor jött, jön elő, amikor van sebesség is.
Pl. most, ahogy jöttünk haza felé a munkából (Flórián tértől Zuglóig), kis túlzással szinte csak araszolva - egyedül az M3 bevezetőnél kapok egy kis lendületet, de az is kb. másfél kilométerig tart -, egyáltalán nem zörrent meg semmi.Jelen állás szerint, ha így elviszem szervizbe, úgyis rámondják, hogy ők nem hallják...
-
pfer
újonc
üdv Mindenkinek.
bár még csak most csatlakoztam de rögtön egy kis segítség kellene. Van egy W124 320 CE mercim . Menetközben a motor hűtés megfelelő a hőmérő nem megy 90 fok fölé de amikor hosszabb ideig megállok és a motor jár akkor erősen melegszik a motor, illetve leállás után néhány perc múlva újra indítva a hőmérő magas értéket mutat, (jelentősen magasabb mint 90 fok)
van valami tapasztalat ezzel kapcsotban? köszönöm a válaszokat, tanácsokat előre is. -
Atimester
aktív tag
(W203 C180 Kompresszor)
Gyújtógyertyát cserélt valaki mostanában?
Melyik típust érdemes választani?
Bosch, NGK, BERU, DENSOAttila
-
Csókolom
tag
válasz Atimester #13607 üzenetére
mar volt benne 3 a felsoroltak közül: Bosch, NGK, BERU
Nem vettem eszre különbseget. Mindharom tudja azt jol, ami a C180/C200-nak kell.
Viszont, ha egyszer eszedbe jutna nem negyesevel mindet egyszerre cserelni, akkor gondok lesznek
Nagyon halas auto, -nem kell "tuning" hyper-super gyertya bele. Kiprobaltam azt is, nem vettem eszre különbseget.[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
válasz szilchi #13588 üzenetére
Nem fontos kivenned, elég csak levenned az egyik akkusarut.
Nem a hideg és a hosszú üzemen kívüli idő fog betenni az akkunak, hanem az, hogy az autó elektronikája szopogatja az áramot álltában is.
Elég csak egy keveset, az pár hét alatt leszívja és tipikusan az ilyen kicsi, de hosszú ideig tartó terhelés az ami elszulfátosítja az akkut, amiből már nincs visszaút, visszavonhatatlanul károsodik.
Amúgy a feltöltött akku vagy -30 fokig fagyálló, a lemerült viszont már -5 fokban szétfagyhat.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Gondolom, elektromos hűtőventilátora van, nem a motor főtengely által hajtott.
Lehet rossz a hőgomba és nem kapcsolja a ventilátort túl meleg hűtővíznél. Lehet rossz a vízpumpád is, kopottak a lapátjai, kopott a háza és alapjáraton ketyegve nem mozgatja eléggé a vizet, így túlmelegszik a blokk.
Ha mégis főtengelyről hajtott ventid van, akkor vagy viszkó, vagy mágnes kuplungja van, ami szintén lehet rossz, így nem teker túl meleg víznél sem.
Figyeld meg, nézdd meg hogy megy e a ventilátor, amikor túl meleg a víz, hogy legalább az egyik hibát ki lehessen zárni !
Esetleg még a műszered is lehet rossz, és csak fals meleget jelez.
termosztát hibára nem gondolnék, sem elkoszolódott hűtőrendszerre, mert akkor hajszoláskor melegedne főleg.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
szilchi
őstag
válasz Batman2 #13610 üzenetére
Igen,a tavaly vett Exide premium akksi pont ezért adta meg most magát,mert bent hagytam,rákötve.Nem is gondoltam volna,hogy valami csipegeti a feszt belőle.Mondjuk azt se,hogy ilyen alacsony hőmérsékletet is kibír egy akkumulátor .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
ricsmoka
tag
Sziasztok! W203 fűtés probléma miatt kérnék segítséget! Egyszer fűt egyszer meg csak alig. Mi lehet a probléma szerintetek? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
realpopek
tag
Sziasztok!
A témával kapcsolatos kérdésem lenne. 2.7cdi w209 clk az adott autó, városban felmegy egy idő után üzemi hőfokra, de ha kimegyek pályára akkor 60--70 fokra visszahűl. Fűtés elég korán lesz az autóba reggel is, vagy ha hidegen indulok kb 5-6 km után már langyosat nyom. Lehet ez termosztát hiba, vagy ez így működik ilyen hidegben?
,, Kis munkát kis ívben,nagy munkát nagy ívben kell elkerülni. ''
-
barnam_
nagyúr
válasz realpopek #13619 üzenetére
60-70 fokra nem kellene visszahűlnie szerintem.
Nekem W124 van, de úgy emlékszem, hogy téli hidegben autópályán max 80 fokra megy vissza. Az üzemi hőmérséklet meg valahol 87 °C körül van.Az nálam is előfordul, hogy városban adott hőfokra beállítva tolja a meleget, autópályán meg azonos hőfokon már csak langyosat fúj be. Mondjuk nekem amúgy is furán működik a fűtés... vagy forró, vagy langyos/hideg levegő jön be, a kettő között nem nagyon van átmenet.
-
realpopek
tag
válasz barnam_ #13620 üzenetére
Szia,
Nekem ahogy megjelenik az első jel a hőfokmutatón már langyosat fúj, utána pedig természetesen egyre melegebb lesz. Pályán pedig attól hogy visszahűl ugyan úgy meleget fúj.
Van egy Meriva B 1.7cdti autóm is, ott beáll 90 fokra és mindegy hogy tél vagy nyár van, vagy álok vagy pályázok, mindig 90 fokot mutat. Ahhoz képest fura nekem hogy ingadozik a vízhőfok.,, Kis munkát kis ívben,nagy munkát nagy ívben kell elkerülni. ''
-
Csókolom
tag
válasz ricsmoka #13616 üzenetére
Megfigyeltem, ha bekapcsolom a ventillatort a legkisebb fokozatra, vagy az az felettire 1-el akkor mindig rendesen füt, ha a tekeröje 0-van az van nalam is mar 6 eve amit irsz; - hogy az egyik start utan füt mint a barom, a masik utan nyaron pl. hüt mint az örült. De akkor, ha a tekeröt nem 0-ra teszem rendesen megy; -ki kene cserelni a kondi/venti vezerlöjet a müszerfalon, de mivel ugysem 0-ra tekerve hasznalom mar mindegy. Nalam valami elektormos hiba lehet valahol.
[ Szerkesztve ]
-
-
-Solt-
veterán
Nekem a W639-s Vito (2.2-s CDI) is ezt csinálja... 5 fok alatti hőmérsékleten képtelen üzemmeleg állapotba kerülni. Most, hogy pár napig mínuszok voltak reggelente, konkrétan a 60 fokot alig éri el a városban, kint a pályán meg max 70 fok. Fűtéssel nincs gondom, pár száz méter után már dől belőle a meleg, termosztátot cseréltem már, de semmi változás. Tartok tőle, hogy ezek egyszerűen ilyenek...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Kickass #13626 üzenetére
A szerelőmben maximálisan megbízom, a szemem láttára cserélték ki a gyári termosztátot. A vizet is megmértük külön, hátha valamelyik érzékelő rossz. A városban kevésbé melegszik mint pályán, vagyis szerintem kizárható, hogy a termosztát esetleg nyitva lenne, vagyis, hogy a gyári új sem volt jó. Anno a Sprinterem is ilyen volt, bent a városban a kisegítő fűtés nélkül képtelenség volt üzemi hőfokra melegíteni mínuszban és az null kilométeres kora óta nálam volt... 10 fok körül gyönyörűen felmelegszik, de ahogy közelítünk a mínuszok felé, úgy hűl túl, egyszerűen túl nagy a hőleadó felület télen.
Szóval ha van tipped szívesen veszem, de ez a keress valakit aki ért hozzá zsákutcának tűnik...
www.smart-bus.hu
-
ricsmoka
tag
A termosztát az jó. Még arra gondoltam rakni kellene valamit elore ne jojjon be a hideg annyira
[ Szerkesztve ]
-
ricsmoka
tag
Ezen nincs fűtéscsap
-
-
Kickass
őstag
válasz -Solt- #13627 üzenetére
Mint mondtam nem üzemszerű működés, ez tuti, attól hogy sprinter még a vizhőfoknak normálnak kellene lennie. Nem vagyok szerelő igy nem tudok okosabbat mondani. De ha a szerelőddel egyeztetek meg abban hogy ez ilyen, akkor továbbra is fenntartom, hogy a szerelőd legalábbis ehhez a részéhez nem ért.
-
-Solt-
veterán
Ma +2 fokban autópályán 130-s tempónál 84 fokra melegedett fel, de mínuszban úgy, hogy egyedül ülök benne 70-75 a max. Engem is zavar, hogy ilyen, de nincs több ötletem... az emberek 99%-a szerintem észre sem veszi ezt ennél a típusnál, mivel hőmérséklet visszajelző az természetesen nincs.
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Kickass #13631 üzenetére
Vito, ahogy írtam, de a cdi Sprinter ugyanezt produkálta új korától, csak abban volt kiegészítő fűtés... amikor átvettem, konkrétan azt tanácsolta az átadó, hogy mínuszban menjen folyamatosan ha nem melegszik fel a városban.
A szerelővel nem maradtam semmiben, de már nem tudom mihez nyúljunk... marad az, hogy kitakarom.
Ezeket nem véletlenül találták ki: [link]
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Csókolom
tag
válasz ricsmoka #13628 üzenetére
Megvan mire gondolsz -van a w203-ban a kormany alatt egy vagy kettö is befuvo /kondi szellözö racs. A terded alatt vannak es a labra fuj. Onnan jöhet a hideg es a hidegerzet. Orvosilni ugy lehet, hogy egy erös es lehetöleg fekete szinü mert az nem latszik ragasztoszalaggal leragasztod mindkettöt
[ Szerkesztve ]
-
Batman2
őstag
Olvasva itt ez előző hozzászólásokat a fene sem gondolta volna, hogy a mai autóknál ennyi gond van vízhővel, esetleg még a fűtéssel is, hogy esetleg hűtő takarót kelljen betenni,
ez a régi autóknál volt szokás, hogy egy kartonpapírt tettünk a hűtő elé, ami legalább a hűtő felét eltakarta !
Persze a régiek még enélkül is felmelegedtek, mert hulladékhőjük sokkal több volt, de talán a hőszabályozásuk gyengébb volt, mindenesetre rövidebb volt a belegedési idő, illetve meleget is hamarabb fújt így.
Én az öreg w123-ason is rendszeresen használtam a hűtő maszkolást télen, mikor sűrűbben jártam még vele.
Az tény, hogy azokon még gyak. mindben volt hőfokmérő, tehát láttuk is, hogy mi a helyzet, nem úgy mint ma.
A mai autókat hülyebiztosra akarják tervezni, így már egyre kevesebb mérőműszert, diagnosztikai jelzést tesznek bele, a felhasználó úgysem ért hozzá, nem is érdekli, csak használja.
De arra is jó, hogy elrejtsék a gondokat és valaki hosszan közlekedjen úgy, hogy tudomása sincsen arról, hogy nincs minden rendben az autóval és esetleg lefelezi a motorja élettartamát !
4 éve nyúzok egy kis fordot, hőfokmérő persze abban sincsen, de csak kíváncsi voltam a szenzorok adataira, így beszereztem egy diagnosztikai eszközt, amivel menet közben is látom több érzékelő jelét is.
A vízhőfok jó lassan megy fel ebben is, ez is CR dízel, sokára is kezd fűteni, kell kb. 15-20 km, mire érezhetően fűt.
Amúgy a vízhőfok évszaktól és időjárástól függetlenül mindig 82 fokra állt be, esetleg autópályás hajszolásnál ment 84 fokra.
Viszont a legutóbbi szervíz után, ahol valszeg diag műszert is tettek rá, hibakódokat is töröltek, megváltozott a hőháztartása.
Felfigyeltem rá, hogy nyáron többszőr is melege volt városban, járt a hűtőventilátor, holott korábban sosem.
Így ráraktam megint az olvasót és valóban felment a vízhő 88, sőt néha még 90 fokra is, legkevesebb is 85 volt.
De olyat is csinált már többszőr az elmult nyáron, hogy leállítás után tovább járt a hűtőventilátor, ami pár percig mág rendben is lenne, de mikor már fél óra mulva is csak járt, kénytelen voltam az akkurarut levenni. Az elektronikája kicsit instabil.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Nagyfejű
aktív tag
Sziasztok. W211 merciből melyik a legmegbizhatobb?Erősen gondolkodom 220cdi manual vasarlásán.illetve még w169 a150 be gondolkodom, sosem volt mercim abszolut nem ismerem őket. Minden tanácsot véleményt köszönök előre is.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Nagyfejű #13636 üzenetére
Szia!
Szerintem a legmegbizhatobb egyertelmuen az OM646 (220CDI) motorkodu dizel ebben a tipusban.
Rengeteg van belőle.
Ami még szintén nagyon jó motor az az OM612 (270CDI) viszont ez csak szeria elejen kerult a W211-be, facelift modellekben mar nincs is.
OM642 (320CDI) mar kicsit dragabb mulatsag, mindenbol tobb kell illetve ha jol emlekszem ott mar van valami kontrukcios problema az olajpumpaval kapcsolatban.Barmelyikbol talalsz tenylegesen megkimelt vagy legalabb tisztessegesen karbantartott peldanyt az meg sokaig jo auto lesz.
W211-et en csak automataval neznek, egyreszrol egy komplett kuplungszett lendkerekkel majdnem annyi mint egy kozepes valtofeujitas, illetve ez is illik hozza jobban.
W169-et nem ismerem, de amiket olvastam rola en a helyedben elengednem. Plane egy E osztalyhoz hasonlitani se lehet semmilyen tekintetben.
-
Nagyfejű
aktív tag
válasz Kickass #13637 üzenetére
Köszönöm, jobban hajlok az E 220 ra mint a W169re, volt szerencsém vezetni W211 E220 T cdi automatát, ahogy beültem azt éreztem hogy megérkeztem isten jó volt vele menni.. Ezek a 211 esek mennyire rohadósak? Mire kell vásárlásnál odafigyelni?egy automata kuplungozasa lendkerékkel olajjal munkadijjal kb milyen ára lehet?illete mik a tipus hibái? Ja es találtam e220ból 122le 136le 150le itt megbizhatoság szempontjábol melyik a jobb, nem száguldozni szeretnék, csak egy szép, kényelmes, elegáns, csendes autot, melyel eltudok utazni országuton, városba ritkán autopályán.
[ Szerkesztve ]
-
-
Kickass
őstag
válasz Nagyfejű #13638 üzenetére
Automataban nincs se lendkerék se kuplung. Ott maga az automata valto a riziko.
E osztalynal a gyengebb 2.2-es dizeleket (122LE, 136 LE) hanyagolnam. A 136LE sztem mar OM651, azt mar nem eroltetnem egyebkent se.
Ezek mar nem rozsdasodnak alapjaraton mint az elozo papaszemes szeria, de a legoregebb peldanyok mar 18-19 evesek lesznek.
Ha nem ertesz hozza erdemes jol felszerelt lehetoleg Mercire szakosodott szervizben atnezetni, ahol gepre is tudjak rakni. Azt azert hozza kell tenni hogy ezeknek a fenntartasa egyaltalan nem olcso mulatsag, a kombinal es azoknal a sedanoknal ahol van a hatso legrugok problemasak. Egy futomufelujitasra is elszaladhat rohogve 3-400 ezer, hatso legrugok megint 200-250ezer parban. Egy valtofelujitas hibatol fuggoen 150-200ezertol akar felmillioig is elszaladhat.Azt tudni kell hogy ezek rengeteget futottak, itthon es kulfoldon is kedvelt taxi volt, igy rengeteg a tekert peldany, nemelyik siman tul lehet 6-700ezer kmn-en vagy tobbon, illetve megszamolhatatlan mennyisegu tulajon. A megkimelt peldanyok nem a 1,5M koruli kategoria. Nemetorszagban egy megkimelt peldany 10k+ euro...
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Esetleg személyes tapasztalata van valakinek Mercedes E500 W211ről?
Megbízhatóság illetve további tapasztalatokra lennék kíváncsi..
faceliftes vagy az előttit érdemesebb nézni?
fogyasztás...? Fenntartásilag mire kellene számolni?
költségesek nagyon?
illetve mire érdemes odafigyelni ?
tudom nem egy 1.0 suzuki, de régóta piszkálja a fantáziàm ..
köszönömApple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
-
ricsmoka
tag
Sziasztok! Tegnap mivel jó idő volt nagyon nyomta a fűtést. Hidegben meg alig alig. Ez mitől lehet? Valami érzékelő ment volna ki, vagy tényleg rakjak egy darab kartont előre?
[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
válasz ricsmoka #13643 üzenetére
Nalam is ilyen. Igy müködik jol, amikor a ventillator nullan all: Hidegben nem füt, ha a ventillator tekeröje nullan all, mivel a termosztat zarva van, hogy a motor elerje a 70 fokot. A termosztat hidegben csak kb. hömersekletfüggö 10-15-20 stb perc menetidö utan nyit es erezhetö melegbearamlas lesz. Ez van, ha a ventillator nullara van teve.
Ha rögtön meleg kell sem gond, de ahhoz elektromos fütest kell kapcsolni. Ugy, hogy a ventillatort bekapcsoljuk es azutan az AUTO gombot közepen megnyomjuk. Erre motorhömersekletböl adodo termosztat zaras ellenere rögtön be fog kapcsolni az elektromos tütes es kb 10 masodperc utan erezhetö meleget fog benyomni.
Ezt kell telen indulas utan csinalni es nem arra varni, hogy -10 fokban a motor vmikor, 20 perc menetidö utan meleg lesz, es nyisson a termosztat.
Tehat:
Ez az auto is tud füteni motormelegtöl függetlenül, csak ahhoz az elektormos fütest be kell kapcsoni igy:
-ventillatort nullarol eltekerni (0,5-1 fokozat teljesen elegendö) es az AUTO gombot közepen megnyomni. Telen elektromos, motormelegtöl független fütes kell.
Ezert felesleges egy karton /szövet elöre.
Tipp:
ha startnal az elsö ablak fütö/leolvaszto gombjat nyomod, meg erezhetöbb lesz a befüvott meleg ha minusz fokok vannak, ez azt kabe 5 perc üzem utan le kell kapcsolni, mert mert olyan brutalis teljesitmenye van hogy jaro motor ellenere leszivja az aksit[ Szerkesztve ]
-
Csókolom
tag
Az utolso mondat az ablakfüteshez/olvasztashoz egy kis tulzas volt, termeszetesen nem szivja le az akksit, ha jo a generator 5 perc utan, hanem mielött tulmelegszik elötte lekapcsolja magat, kb. 5 perc utan (hömersekletüggö)
-
szilchi
őstag
válasz dome29 #13641 üzenetére
Már itt is vagyok .
Nekem tavaly április óta van egy E500 .Egy 2002-es kiadású,2004-ben Németországból behozott és azóta egy gazdánál lévő autót vettem meg.A hátsó légrugókat még az előző tulaj cseréltette ki,az elsők nekem jutottak.Ezekre érdemes ránézni,esetleg nem árt tudni voltak e cserélve.Van kiváltó szett,de eddig mindenki imádta a légrugók adta kényelmet így nem is gondolkodtam a kicserélésen.
Ajánlott alaposan átnézni a teljes komfortelektronikát,akár diaggal is.Ezt sajnos én elmulasztottam,van is egy-két nem működő dolog.De nekem nem ez volt az elsődleges,hanem motorikusan és a karosszéria rendben legyen.
Fékrendszere SBC,ami sztem nagyon jó dolog,viszont pl. egy fékbetét csere elég macera és otthon vagy kisebb műhelyben nem kivitelezhető (ha jól tudom) .Mivel deaktiválni kell az SBC-t,mielőtt a fékeket elkezdené az ember buherálni.Azt meg talán csak a Star diag tudja.
Motorja nagyon jó, és megbízható hírben áll.Nekem se volt semmi gondom vele eddig.Fogyasztása nekem eddig átlag 13,5 liter,az autó saját számolása szerint.Igaz az enyém inkább csak országúton van használva,városban nagyon ritkán.Kézikönyv szerint,és ezt tapasztaltam is,van gyárilag megadott olajfogyasztása,azt hiszem olyan 1-1,5 deci körül 1000 km-re.Nekem most 6 ezer után már kér 1 liter olaj utántöltést.Vezetési élmény adja magát,mivel V8 .Továbbra sem lehet megunni. Váltóba legyen rendszeresen cserélve az olaj.Ha van szervizkönyv,az jó kiindulási pont.Ha nincs alaposan ellenőrizni a váltó működését!
Költségek...na itt azért nem árt felkészülni.Ami nekem volt pl.
- új "olcsó" nyári gumi szett (Fulda) 160 K
-két felújított első légrugó 270 K
-vásárlás után márkaszervizben átnézve,folyadékok,szűrők cseréje,pár apróság 250K
-új akksi (Exide) 50 K ..... egy gyári akksi 90 K
-első fékekben fékbetét cserélve (márkaszerviz) 58 KNa egyenlőre ennyi megyek aludni,melóból jövök .Ha még van kérdés,szívesen válaszolok.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
dome29
aktív tag
válasz szilchi #13646 üzenetére
Köszi a korrekt választ
igazából hónapok óta Bmw E60akat nézek, illetve C Mercit w204.. C-ből ami nagyobb benzin az nagyon drága (nekem) , e60as nagy benyába szintén, dízeltől tartok van pár baratomnak na ott meg azért vannak húzós fenntartási költségek .. azért gondoltam egy E500asra ár érték arányában lehet nem lenne rossz választás..Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
ricsmoka
tag
Köszönöm a tippet kiprobalom
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Házi hangfal építés
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen TV-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- BestBuy topik
- További aktív témák...