- Melyik tápegységet vegyem?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i9-14900K: frissítések extrák nélkül
- Azonnali notebookos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
Hirdetés
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
Új hozzászólás Aktív témák
-
qdak
addikt
válasz molnarpeter #12752 üzenetére
Ez pl kinézetre pipa, viszonlyag közel van, DE:
DRL-477 volt a rendszáma, amiröl viszont azt írja ilyen rendszám nem volt kiadva
bár itt szerepel: [link]Parázok az autómatátol, mert 2 kocsimba is behalt, a W140 pedig úgy vettem, hogy felújították, ahhoz képest, jó ha 20000km-t kibírt, majd 1/2 milliókat emlegettek, megcsinállni
Omega B ben csak a 4. szállt el vmikor, oda azért olcsóban lehet szerezni.[link]
124 es autómata, az mennyire bírja?Amúgy Omega B/C ami még érdekes lehet (abból van 1 alkatrész autóm is)
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
qdak
addikt
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
barnam_
nagyúr
Nem értelek... ha olcsó és könnyen fenn tartható autót keresel, nem a 20+ éves Merci a te autód...
Jó szerelő van, Pesten. Egy kis utazást megér. (biztos van vidéken is, de én nem ismerek)Automatától nem kell parázni, hozzáértő szerelő kell. Ugyanakkor azt is kalkuláld bele, hogy lehet veszel másik váltót.
Mindhárom 24-es amit linkeltél, hónapok óta fenn van HaHu-n.
Az első 700-ról indított, az a 271e km meg kb. vicc kategória egy 26 éves autónál.
A második is régóta fenn van, 320-ért érdemes megnézni, még ha költeni is kell rá. Mondjuk engem az orbitális gáztartály zavarna a csomagtartóban.
A harmadik meg:
1. 800 ezerért legyen már benne klíma
2. 2018 szeptembere óta van Magyarországon, tehát a megadott 135 ezer km-ről nem nagyon van bizonyítékszerk.: amúgy meg úgyis fogsz rá költeni mindegyikre... azt vedd ami a legnagyobb motoros / legjobban tetszik
[ Szerkesztve ]
-
qdak
addikt
válasz barnam_ #12755 üzenetére
Mert a 2005 ös évjáratú autómra, már ráköltöttem 1 közép árú árát és most is kb használhatatlan,
3x halt be a jobb hátsó fék, most is rossz megint.
A motor tartó bak (nem száz hogy kicserélték ) kb 1 év után megint szar.
Futómű nincs, pedig új alkatrészeket kapott (a gumik belső része kopik elől) az autó jobbra ballra mászkáll az úton, mióta új rugókat raktak be, sokkal jobban imbolyog az egész! mint előtte (azt mondták cserés (mind a 4) mert a rugó tányérnál le volt törve állítolag pár centi)
A lámpák kontaktossak...
Egr légtömeg mérő csere, most megint tiltásba van az autó.
Egész kicsi tócsán áthaladva, random megállás követi (multkor épp 1 főutra kikanyarodás közben!)
2-300 km után fáj a kezem, hátam...
Ez most csak így méregböl, ami eszembe jutott, de volt gyári cső 20K ért, mert mas nincs...
Ingáztam 80as audival az pl nem csinált ilyet, Omega szintén nem, W140 nél meg a váltó volt ami tönkre ment, bár az csak 2. autónak volt használva, azonkivűl egy álom volt.
Azt tudom hogy fogok rá költeni, egyértelmű, amit mondtál asszem 320ért gázos még jol is jonne mert benzinbe számolnak el, ha végösszegbe 6-700 lenne rendbekapva az tökéletes, csak ne szivasson minden héten valamivel és monst nem 1 elektromos kapcsolóra gondolok, hanem hogy nem tudok menni, mert tilt, vagy leáll 1 pocsolya után.
Szóval én ehhez a leírtakhoz képest keresek megbizhatóbb autót, valószinű a 124 hez azért olcsobb az alkatrész mint a mostani kocsimhoz, bocs ha félreérthető vagyok.mod: újabb autókba megint nem bizok
[ Szerkesztve ]
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
barnam_
nagyúr
Így már azért jobban érthetőek a motivációid, meg hogy mit is akarsz a régi Mercivel.
Ha olyan autót akarsz, amiben kb. semmi elektronika nincs, akkor valóban a W124 a jó választás. Főleg egy dízel a mechanikus adagolóval, amíg gázolaj és víz van benne, nem áll meg.
Benzinesekből a hengerenkénti 2 szelepes motorok KE-Jet befecskendezéssel vannak szerelve, azokkal lehet probléma. Egy ember van aki igazán a mágusa ennek, Pesten van (Árva Andrásnak hívják).
A 16 szelepes motorokban (M111) Siemens befecskendezés van, azzal kevesebb gond szokott lenni a tapasztalatok szerint.- 1993 utáni példányokkal még a motor kábel köteg lehet probléma: az idő és hő hatására elporlik a szigetelés, ezáltal okozva megmagyarázhatatlan hibákat
- Értelemszerűen a rozsdára kell figyelni: küszöbök, taposók, meg néha a hátsó bölcső rögzítési pontja is elrohad a karosszérián
- Az automata váltótól nem félnék, egyszer kell rendbe tenni, csak olyan szerelő kell aki valóban ért is hozzá -
qdak
addikt
Köszi akkor ilyent nem veszünk.
ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
Ilyet vegyél ez elég jó - bár nem gyári merci megoldás ez sem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Rég jártam erre... Ha minden jól megy, 1-2 hét és kész a 190-es BabyBenz
Tömítések, szűrők, olajok (motor, váltó, difi) kicserélve. Most fogtak neki a kaszninak, 350-ben meg fog állni műszakival mindennel együttMás:
1: Gondolkozok majd kicsit belső "szépítésen is", pl elektromos ablakok stb. Mennyire macera, meg mennyire drága? Sehol nem találok hirdetést....
2: Adott egy c200 cdi 2002. a jelenség a következő. Hidegen pöccre indul, viszont 3-4 másodperc után le is fullad. Utána csak teker, teker, teker kb 20 másodpercig, majd elindul. Mi lehet a hiba oka? Valami hőgomba? -
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz bucihost #12765 üzenetére
Nekem is gondom van vele, de ez C320. Meg se tekeri a motort indítózásnál, majd nagy nehezen mégis. De akkor meg lefullad. Aksira gyanakodtam, de bikázásnál is ugyanez. Akkor nagy nehezen elindul, aztán útközben lefullad. Utána megint meg sem tekeri, majd mégis. Ha indítás után egyből gázt adok, akkor esetleg sikerül elkapni.
Hibát nem nagyon ír. Egyelőre nem tudom mi van, most arra tippelek, hogy a pillangószelepnél van valami gond/kosz. Rálesek majd holnap.Tiedre: sajnos lehet a pumpa, szóval ki kellene olvasni.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz molnarpeter #12769 üzenetére
Ezek jók. A bajom az, hogy menet közben is megáll.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
tailor13
csendes tag
Üdv,
ennyi km-nél már számottevő a dízel előnye. Miért haragszol a dízelre?
Benzinesből 124-202 vonalon az M111 négyhengerest keresném, azok nem esznek extrém sokat, és nem is nagyon problémás darabok. 124-hez, 202-höz kb gombokért van alkatrész egy "modern" autóhoz képest.
Ennél olcsóbban is láttam már olyat, ami hasonló futást kapott egy ideig...
A 210 nekem olyan, mint a hagyma: ránézek, és sírok. De legalább rohad is...'82 240D
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Jim Tonic #12770 üzenetére
No, úgy fest, meglett a hiba oka. Miután átvizsgáltam a SAM modult, minden biztosítékot és relét átnéztem, az ECU-t szétkaptam, kondikat kimértem, forrasztásokat átmelegítettem, találtam egy csatlakozást az ECU és a SAM mögött, amiről széthúzva kiderült, hogy oxidált. Megtisztítva helyreállt minden.
A hibajelenség érdekes, nem indítja a motort, pedig odáig minden rendben. A behúzó sem kattan, nem a tipikus önindító hiba. Néha picit teker rajta, de félbehagyja. Néha beröffen, de le is áll. Néha menet közben is megáll, de ez ritka. Legjellemzőbb viselkedés, hogy nem indítózik, és ilyenkor maxon pörög a hűtőventilátor. Ez az ECU hiba jele, mert nem kommunikál. Ha elindult, általában jó.
Ami segíthet abban, utólag belegondolva, hogy rájöjjünk, nem klasszikus ECU hiba, hogy a diagnosztikával kommunikál.
Remélem, tényleg ennyi volt. Csak véletlenül jött a megoldás. Tél révén, akkucserével kezdtem. Pedig semmi baja a réginek. 100Ah, jó ára volt.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Predator2
addikt
Helló
Mercedes rajongó vagyok, de a pénztárcám nem engedi meg, hogy ilyen autóm legyen.
Ellenben van egy (sajnos) diesel 2004-es 1.5dci Clio2-es kocsim. A hírhedt Delphi rendszerrel szerelt, ami instant betegágy.
Vita során a fejemhez szokták vágni, hogy a kedvenc márkám, Diesel kocsiknál áttért a Delphi rendszerre.A kérdésem az volna, hogy pontosan mely modellekbe került a már említett befecskendező márkából?
Nyugtassatok meg, hogy a felsőbb kategóriákban nincs Renault-val közös fejlesztésű motor. Vagy igen?Köszönöm a választ előre is.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
-
Predator2
addikt
válasz Jim Tonic #12777 üzenetére
A dci mára tényleg jó motor, az első generációval is a befecskendező rendszer miatt volt probléma.
A felsorolt modellekben is az említett Delphi rendszer van?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
barnam_
nagyúr
W124-hez keresek manuális 5 sebességes váltót.
Rövid nyeles tengelyes, 717.433 a típusa.
300D-hez kell. -
Möhe
addikt
Sziasztok!
B250e típussal van itt valaki?
-
Nemo1001
aktív tag
A 160-as mercim van -18800 km van a szerviz időtartam,hogyan lehet reset-elni a szerviz időt? amit láttam a youtube-on úgysem sikerül reszetelni.
-
Nemo1001
aktív tag
válasz molnarpeter #12788 üzenetére
2000 benzines 1.6
-
Nemo1001
aktív tag
válasz molnarpeter #12790 üzenetére
a baj az hogy már 100szor megcsináltam igy de nem segitet.ma gépre kötöttem semmi hiba nincs benne,de a delphi-vel nem tudok szervizt számlálót resetelni.
-
Stifler1001
csendes tag
Sziasztok ! Ma egy furcsaságot csinált az autó. 6 napig nem használtam, ma pedig egy 10 kilométeres úton felvitte a vizet 120 fokra, majd ugrált 90 és 100 és 120 között. Ventillátor kapcsolt, fűtés van. Majd visszahűtöttem az autót, kis várakozás után tökéletesen működik, 85-90 között mozog, álló helyzetben is járattam, meg se moccan. Termosztát be tud állni ez alatt a 6 nap alatt ? Hasonló volt már valakinek ? Válaszokat előre is köszönöm ! (w212 2015 e200 cgi)
-
bucihost
senior tag
válasz bucihost #12765 üzenetére
Sziasztok!
Haza került a BabyBenz. Szépen ki lett kasznizva a kicsike. kartergáz még mindig sok egy kicsit, de szerelő szerint csak ki kell járatni belőle (jó 2 év állás után ment max 250km-t) , és jó lesz. Lassan mehet(ne) műszakira, csak még 1 bibi van..... Nincs ABS lámpa, vagyis mint kiderült ABS sincs... Ennek az okára én itthon rá tudok jönni? (jeladó vagy kocka baj) Ha igen mit és hogyan nézzek? Ezt bármi biztosíték gond okozhatja?
Ha oda kerülne a dolog, akkor kockát érdemes javíttatni, vagy inkább vegyek bontottan egyet?
Más: valamiért fűtés még mindig nincs.. a kapcsolót hiába tolom el nem kapcsol be a fűtés. Így látatlanban ezt mi okozhatja? Esetleg biztosíték?
Hétvégén neki esek a biztosíték táblának, meg kimérem a fűtés kapcsolót is működik e egyáltalán.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Stifler1001 #12792 üzenetére
Be tud állni, de a ventilátort is érdemes figyelni. Lehet, hogy a hőmérőd rossz.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Stifler1001
csendes tag
válasz Stifler1001 #12792 üzenetére
Sziasztok ! Ma egy furcsaságot csinált az autó. 6 napig nem használtam, ma pedig egy 10 kilométeres úton felvitte a vizet 120 fokra, majd ugrált 90 és 100 és 120 között. Ventillátor kapcsolt, fűtés van. Majd visszahűtöttem az autót, kis várakozás után tökéletesen működik, 85-90 között mozog, álló helyzetben is járattam, meg se moccan. Termosztát be tud állni ez alatt a 6 nap alatt ? Hasonló volt már valakinek ? Válaszokat előre is köszönöm ! (w212 2015 e200 cgi)
erre senkinek semmi ötlete ?
[ Szerkesztve ]
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz Stifler1001 #12799 üzenetére
Írtam választ, csak nem figyeltél rá.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Horgász topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Renault, Dacia topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen