- Philips LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ASUS ROG Ally
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- Melyik tápegységet vegyem?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
it Az előbb még az OpenAI-együttműködés miatt akarta kitiltani a cégeiből az iPhone-okat, most Elon Musk váratlanul ejtette az OpenAI ellen indított perét.
-
Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
ma Bizony, a HTC még aktív (valamilyen szinten), a U24 Pro 5G holnap lesz hivatalos.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
gp A legutóbbi trailer után nem sokkal a készítők egy hosszabb videóban mutatták meg, hogy fest majd a sorozat következő része.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dantej
tag
Sziasztok, segítsetek kérlek, mert nem jövünk rá a hibára!
Adott egy 98-as Merci Vito 2.3 benzines.
Az autó túl sok üzemanyagot kap és alapjáraton úgy jár mint egy traktor és persze nagyon füstöl is de jól kipörög gázadásra. A gyertyákon is látszik, hogy sok neki a nafta.
Hidegen is ezt csinálja, ezért nem gondolnám, hogy lambda-szonda lenne. De azért nem zárnám ki.Mi lehet a gond? Tapasztalt már valaki ilyet ennél a típusnál?
Köszi előre is
''Tedd vagy ne tedd de soha ne próbáld!!''
-
Acheron
őstag
válasz Csókolom #12148 üzenetére
Sajnos nem volt még ilyen autóm, így olvasmányos élményeimre kell hagyatkoznom - tudom ez nem sok.. Magyar oldalon itt esik szó erről, ami nyilván nem egy hivatalos állásfoglalás, de angol fórumon ugyanezzel az értékkel találkoztam (ott 80k mérföld csereperiódust írtak) - igaz, a forrást még nem találtam meg.
Ha itt nincs ilyen tapasztalat az pozitív., de sajnos magam ismerve, ha van típushibás autó, én bele fogok nyúlni... Köszi az infókat, ezek nem eget rengető hibák, ilyesmivel még tudnék együtt élni.
(#12149) Kickass: Nekem nagyon bejönnek ezek a facelift utáni w204 -ek. A vezérlés problémáról pl itt is szót ejtenek, itt azt írják, 2012 után már orvosolták. A régebbieknél a csere gondolom szintén megoldja, ezért is érdekel, mibe kerülhet.
(#12150) Csókolom: Neked is köszönöm az infókat. Ezek szintén azok a hibák, amikkel még tudok együtt élni - bár elég bosszantóak a napi használatban. :-)
Köszönöm mindenkinek! -
atee
őstag
válasz Acheron #12153 üzenetére
Jobban jársz ha beszélsz egy szakemberrel!
Aki otthon van a mercikben!
Nekem is 203 van. 1.8 komoresszor 2005.
A lánc nyúlásra hajlamos, de általában 200k körül. Hallani lehet időben ha cserés lesz elvileg! Csak figyelni kell rá! Vagy akár elé menni és automatikusan cseréltetni adott km után.
Szerintem aki nem on-off módban használja a gázpedált. Mint pl az átlag 20 éves e46 tulajdonos. Akkor nagy gond nem lehet belőle.
Van 300k val is még gyári vezérléssel közlekedő ilyen autó! És olyan is ahol már 160k nál széthullott!
Gondozást, odafigyelést igényel minden autó, csak ezt sokan elfelejtik!D-day 2002-01-04 01:54
-
harcikoca
senior tag
Üdv
Mercedes E-320cdi w211(2005) hidegindítási problémákkal küzdök. Ma több mint fél percig tekerte mire indult, kb 5fokban. Ez lehet izzító gyerta miatt, egyáltalán izzít ilyen hőmérsékleten?AMD+Ati powee'R
-
scan
újonc
Sziasztok!
Üdv mindenkinek, új vagyok itt! Lenne néhány kérdésem az autómmal kapcsolatban.(cls 350-2005) Volt egy kis gond a csomagtartómban. Becsípte a rugó a kábelköteget, amit először nem vettem észre és a biztosítékokkal kezdtem a hibaüzenetek megoldását. (3. féklámpa, rendszámtábla világítás, csomagtér nyitás/zárás) A biztik jók voltak, a vezetékeket megjavítottam. Azóta nem megy a navi, villog/világít rajta a zöld led, de ki se adja a dvd-t. A másik hiba, hogy az órán nem tudom beállítani a pontos időt, fél órás léptékekben ugrál. Valakinek lenne ötlete? Köszönöm! -
Acheron
őstag
Megnéztem a fentebb linkelt W204 C250 -et. Nagyon egyben volt szerintem - persze én laikus vagyok, nagyon mélyen nem értek az autókhoz. Furcsa hogy érzésre kicsinek tűnt, pedig külső méretei alapján semmivel nem kisebb, mint anno az S60 volt. Jó kis testhez álló autó. Javarészt egyedül járok, ahhoz bőven elég kellene legyen. Menetben még nem próbáltam, így nem tudom, milyen feelingje van a motornak, mire elég az 1.8 liter a turbóval - A számok alapján általános használatban mindenre... Az autó alapvetően tetszik, ha hétvégén nem akad instant get, alighanem visszamegyek egy menetpróbára + egy állapotfelmérésre.
Ha esetleg valaki hajt hasonló, ezzel az 1.8 motorral, akár korábbi évjáratból, köszönöm, ha megosztja a tapasztalatai (belső méret érzetéről, menettulajdonságokról)
Nézegettem az egyel nagyobb kategóriát is (E250), bár egyedüli közlekedéshez ezt már feleslegesnek érzem. -
-
#Morcosmedve
veterán
Sziasztok,
Ebben kernek segitseget, mert nezegettem es tetszik:
W204 2007 v. 2008 C200 kompresszor velemeny? Gyakori hibak, odafigyelendok?
Illetve telefonrol hogy kerul ezekbe zene (aux, bt)? Valamint tényleg nem lehajtható a hátsó ülés? Kézi váltos kullung+kettostomegu mit bir?Koszonom elore is!
Udv!
© asszongya'hogy
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz #Morcosmedve #12161 üzenetére
W204 2007 v. 2008 C200 kompresszor velemeny? Nem tudom, ezekben milyen lánc van. Más gondjukról én nem hallottam.
Illetve telefonrol hogy kerul ezekbe zene (aux, bt)? Van bennük, vagy bővíthetők.
Valamint tényleg nem lehajtható a hátsó ülés? Felszereléstől függ. Van ilyen is, olyan is. Kinyitod a csomagtartót, belenézel, és meglátod.
Kézi váltos kullung+kettostomegu mit bir? Mint bármelyik kocsiban. Sofőrtől és használattól függ.Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Jim Tonic #12162 üzenetére
Koszi!
Azert kerdeztem, mert ilyet olvastam. Eleg szomorunak tunik - nem igazan tudom hova tenni az árat, auto vetelar 20-25%-a, szereles nelkul.
Kuplung szett arig nem jutottam el, kettostomegu 100k kornyeke, az normal, sachs - itt csak erdekelt vna hogy van-e xtra.Tobbit azt koszi.
Gondolom az elso hatso pdc is beepitheto utolag gyarira!?
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz #Morcosmedve #12163 üzenetére
Az a cikk több sebből vérzik.
- Az M271-nek elég sok variánsa van, szóval pontosabban kellett volna fogalmaznia.
- Ahogy én is írtam, a lánc problémás lehet, de nem így, mint a cikkírónak, ugyanis keményen csörömpöl, mielőtt baj lesz. Mire ő idáig eljutott, már durván zöröghetett.
- Kétlem, hogy 120e volt az autóban.Szóval odamész az autóhoz, és meghallgatod.
Igen, a PDC-ket viszonylag könnyű utólag betenni, de jobb azzal venni. Olcsó, jó, bontott alkatrészekkel tele a német Ebay.
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
#Morcosmedve
veterán
válasz Jim Tonic #12164 üzenetére
Most amit néztem autot, a dontheto ulest nem tudom benne van-e. A PDC-t tudom, hogy nincs, hátra elég nekem. De az belefér utólag, gondolom 30-40k-ból megvan!?
Nem tudom, de eleg durvan hangzik (merci adok veszek facebuk):
Oszinten CAD Cam mernokkent nem all ossze a 210ezres vez. lánc kerél ár, amibol ketto kell. A többi még hihető ár-szükség (~100k). Ha ennyibe kerul egy ilyen szutyok, inkabb megcsinalom magamnak, csak anyagkoltsegbe lenne, normalisan megedzve-tervezve-stb., illetve ha tenyleg ennyire nem birja a kerék.
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz #Morcosmedve #12165 üzenetére
[link]
Meg néhány óra szerelés.
Kínaiakat el kell kerülni, de vannak jó német szettek.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Karthmann
csendes tag
válasz #Morcosmedve #12167 üzenetére
Ne ijedj meg, némi talpraesettség természetesen kell, hogy ne vegyék le az embert, de a fenntartása nem sokkal drágább mint bármelyik középkategóriás autóé. Az interneten terjedő rémhírek mellé pedig sosincs leírva, hogy a gondos gazda a kormányon kívül jó esetben a pedálokat is, rosszabb esetben csak az ajtókilincset ismeri.
Happy wife happy life
-
Kickass
őstag
válasz #Morcosmedve #12165 üzenetére
Az fb-s merci csoportokat kerülni kell csak kóklerek és 'nem idén barnultak' látogatják, hamár info kell érdemesebb az indexes Mercit topikot látogatni -
Henka78
csendes tag
Szia,
érdeklődöm, hogy elégedett vagy-e az ablaktörlővel. A miénken jelenleg Valeo van, de inkább nem jellemezném. Nagyon hangos és idegölő működés közben. Jó lenne lecserélni valami szerencsésebb típusra, csak a másik autónknál a Bosch kb. 1 év (hibátlan működés után) már rohadt csíkosan törölt.
köszi
-
#Morcosmedve
veterán
Sziasztok, még mindig keresgélek...
W204 2007 v. 2008 C200 kompresszor.
Kérdésem, hogy utólag, gyári tempomatot mennyire macerás és milyen költséges berakatni?
[ Szerkesztve ]
© asszongya'hogy
-
#Morcosmedve
veterán
válasz #Morcosmedve #12174 üzenetére
u.i.: azon felül, hogy egy tempomatos karos egységet beszerzek eBay-ről.
© asszongya'hogy
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz #Morcosmedve #12174 üzenetére
Szia!
Elvileg "fizikailag" csak a megfelelő kar kell, ami viszont eltér a memory csomagnál. Tehát, ha memóriás az ülés, akkor más kar kell.
Sima: A204 440 4601
Memós: A204 440 5201Ezen felül - természetesen - SD (Star Diagnose).
Tehát, ha ezen múlik, vedd meg nyugodtan az autót, kb. 30-40e-ből megvan.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
kiss543
újonc
Üdv az Uraknak !
Szeretném kérdezni hogy a W124 2.6 benzines autónak többnyire milyen hiba a jellemző ,ugyan is most az enyém ismételten nem indul .cseréltem már gyújtó trafót és ment is egy darabig de most megint nem megy viszont gyanítom hogy a Ke-Jet sem jó ,vagy most hol is keresem a hibát szerintetek ? -
kiss543
újonc
válasz Jim Tonic #12179 üzenetére
Igen jó az önindító , de cseréltem gyújtás trafót és ment is egy darabig de most megint nem ,már kezdtem örülni hogy itt a gond de nem ,A benzinpumpám adja az üzem anyagot de lehet hogy nem mindig ezt hogy tudom pontosan meg nézni .lehet a pumpa vagy a relé a rossz ,de sajnos a Ke-jetronic sem igazán jó már szerintem és most vagyok igazán ideges mert már nem tudom hogy hol nézem a hibát !Szeretem azért az autómat csak most négy hónapja szívat ,ja és nem beszélve itt sajna nincs Merci szerelő még olyan se aki igazán értene hozzá !
[ Szerkesztve ]
-
sasa83
csendes tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy a 123-as merci féltengely porvédő gumit hogy lehet kicserélni?
Azért akadtam meg mert most akartam megvenni az alkatrész, de van olyan szett amibe ad hozzá valami két nagyobb karimát is, meg van csak a porvédő zsír bilincs verzió! Néztem az enyémet, mind a két oldalt rajta van az a karimás valami difi felől, kerék felől, de úgy néztem hogy az össze van préselve gyárilag, de annak semmi baja csak a gumi szakadt ki! Viszont azt le kell szedni mert más kép nem lehet felrakni a porvédő gumit, csak azt nem tudom hogy azt szét lehet szedni úgy hogy utána vissza lehet rakni?
Aki tud valami infót ezzel kapcsolatba kérem írjon!
Köszönöm a segítséget!W123 240D 1978
-
Pszicho
tag
Sziasztok!
Mercedes B 180, 246-os típusú autó műszerfala felől, időközönként 1- 1,5 másodperces recsegő hang hallatszik. A száraz, fonott kosár recsegéséhez tudnám hasonlítani ezt a hangot.
Van valakinek ötlete, tippje, hogy mi lehet ez? -
tailor13
csendes tag
válasz sasa83 #12182 üzenetére
Üdv!
Össze van peremezve gyárilag, érdemes szakemberhez vinni, felénk 5-10 rugó közötti összegért cserélik a négyet. Febi harangot vegyél rá, ha nem találsz gyárit, mert a Hans-Pries/TopRan fél év után kiszakad...
A négy Febi harang kedvességgel kb 8 rugó körüli összeg, a Bárdinál lehet kapni például.'82 240D
-
#Morcosmedve
veterán
Na meglett a W204 sedanom. 2008/4 C200 Kompressor Avantgarde automata. 158k km van benne.
Aktualizáltam a kérdéseim:
Az 5G automata váltónak mennyi olaj kell? Na most legtöbben effektive csak a váltóban cserélnek, de szerintem az nem elég, kéne a wandlerben is, nem? Igy összességében mennyi liter kéne? Castrol szerint 9,5l (gyárit öntenék be nyilván).
Motorolajból kettőt dob a gép, 5W-30 és 0W-30. A németek 0W-30-at raktak bele végig a szervizkönyv szerint, akkor gondolom maradhatok ennél (Castrol vagy más)?
Difiolajból valakinek van bevált típus...Castrol szerint 1,2l, nyilván 2l kell majd, de pontos típus ajánlásra szükség lenne!Illetve kompresszort mikor kéne tisztítani-felújítani, milyen olaj kell bele, milyen kenőzsírok és tömítőpaszta?
Vezérlés - közben kaptam erre már egy javaslatot, de hátha van még ötlet.
Hosszbordás cserekor minden görgő és a vízpumpa is cserės?Hétfőn viszem szerelőhöz egyébként, de addig jó lenne pár hasznos infó!
Köszönöm szépen újra!
© asszongya'hogy
-
MurdR
veterán
válasz #Morcosmedve #12186 üzenetére
Pár képet azért dobjál róla
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
barnam_
nagyúr
válasz #Morcosmedve #12186 üzenetére
Castrol-t szeretik hamisítani, így én inkább más márkát tennék bele.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz #Morcosmedve #12186 üzenetére
5G váltóban az olaj és szűrőcsere 4 liter olajat visz el öblítés nélkül. Ha csak leengeded az olajat, akkor 2 liter.
9,5 liter csak akkor, ha száraz a váltó.
Az öblítéses olajcserét csak szervizek tudják, és x liter olaj.Egyébként a világ legjobb automata váltójának tartják.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Hyperion
senior tag
Sziasztok!
Volt/Van itt valakinek 16-os ET34-es alufelnije W124-en?
Ez az 500-as, valamint a 129-es gyári felnije volt.A1244011402
8J x 16 ET 34Meglehetősen kilóg így gumi nélkül a sárvédőből a felni, és félek hogy nem lesz jó.
Addig viszont nem rakatnám rá az új gumikat, míg nem vagyok biztos a dolgomban..Köszönöm előre is!
-
barnam_
nagyúr
válasz Hyperion #12190 üzenetére
Gyakorlati tapasztalatom nincs, csak okoskodok
Nekem 15-ös 7 col széles ET36-os felnim van. Szemre már ez is eléggé kinn van (a lökhárítók síkjából kilóg), de a sárvédő tetejénél még nem lóg ki. Az általad említett felni ennél 14,7 mm-el kerülne kijjebb. Holnap lefotózom, ha nem felejtem el
-
Hyperion
senior tag
Ennek a tagnak szintén ugyan ez a felnije van:
[link]Nem tűnik gáznak abszolút:
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz Hyperion #12192 üzenetére
Mekkora gumit tennél rá?
8 lyukú 16 colosból van még amúgy a bálna felnije, de az meg a nagy ET szám (51 azt hiszem) miatt nagyon benn van. Azt hiszem az csak nyomtáv szélesítővel megy fel a 124-re.De mivel ez egy nagyon ritka felni, jó áron meg tudsz tőle szabadulni, ha úgy van.
szerk.: igen, úgy tűnik épp elfér. És ezen a kupén nagyon jól néz ki!
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz #Morcosmedve #12186 üzenetére
Ha az 5G váltó a 722.6 kódút takarja akkor annyit tudok mondani hogy nekem januárban 8 liter olajat cseréltek.
Olajból bármelyiket használhatod, a könyv is több fajtát fog emliteni, a lényeg a megfelelő jóváhagyásokkal rendelkezzen.
Hosszbordásnál természetesen mindent cserélni emiatt nem kell legalább később megbontani. -
barnam_
nagyúr
válasz Hyperion #12196 üzenetére
Beleérni nem fog, csak a lemezfelnihez képest lóg ki nagyon
Olyan lesz mint ezen a képen.Érdekes amúgy, mert ezen az autón nagyon tetszik ez a 16-os felni, de egy szedánon már nagyon peresnek tűnt nekem a 15-höz képest.
Viszont nem tudom, hogy a 205 széles gumi nem-e keskeny a 8 colos gumira? Ezt egy gumistól azért megkérdezném.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen