- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz -Solt- #10304 üzenetére
De a Sprintert nyilván hosszú távokon használod, még egy E270 CDI simán lehet munkába járós, mászkálós autó is. A sok rövidtáv pedig nyírja a motorolajat (is). Ez pedig a legtöbb gyártó szerint már extrém igénybevétel, aminél általában felezi a gyártó a két olajcsere között megtehető távot/időt. A teherautó motorokat ne hasonlítsuk a személygépjármű motorokhoz.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
Vaze
őstag
válasz -Solt- #10437 üzenetére
Ha beteszem eloremenetbe,attol meg nem csattan...Csak lassu menet kozben adja a hangot,de akkor is csak akkor ha jatszom a gazpedallal.Hatso menetben meg nem probaltam ki,de holnap kiprobalom.
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
-
Merci770
újonc
válasz -Solt- #10715 üzenetére
Sajnos igen, a szűrő után közvetlenül tettem be egy visszacsapó szelepet, hogy hátha segít de több mint valószínű a szűrő és a tank között van a gond vagy a szivattyú-pumpa talpszelep esetleg koszos. Azt hiszem megpróbálok nyomást mérni reggel, a 3,5 bar az mégis kiindulás lehet.
-
Pé
senior tag
válasz -Solt- #11590 üzenetére
Helló. Jó hogy jöttél Haverom akar Vito / Viano-t venni családi kisbusznak, de mindenki lebeszéli őt. Azt mondják megbízhatatlan, rohad, kényelmetlen, stb. A srácnak ennek ellenére a Merci van becsípődve. Jó lenne valami (pozitív) ellenvélemény. (mondjuk ő benzines/manuális verziót szeretne leginkább)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -Solt- #12466 üzenetére
Védi magát, nehogy össze-vissza pörgesse az egyszeri user véletlenül, illetve ne tudjon senki leugrani a kuplungról tiltáson Ha vészmódban van, az menet közben érezhető, nem forog le, szívódízelnyi ereje sincs, illetve valószínű karácsonyfává válik a műszerfal.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz -Solt- #12484 üzenetére
Igen, személyes tapasztalat. Nem a Mercimmel, hanem még a CR Vectra C-mmel. A tisztító löttyök nem tettek jót neki (gondolom, hirtelen sok kosz indult el a rendszerben), de amikor végleg áttértem a prémium dízelre, gyakorlatilag minden gondom azonnal elmúlt, az autó többet nem füstölt, nem problémázott, és ment mint az ökör (3.0 V6).
CR-be nem való más egyszerűen, ahogy Aero kolléga is írta.OMV. Ide nem írhatok a másikról véleményt, de én elkerülöm. Hiába a tesztek, a gyakorlat azt mutatja, hogy itthon hamarabb krepálnak be az új dízelek is.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Sly189
senior tag
válasz -Solt- #12490 üzenetére
6 éve csak CR dizeleim vannak. Első a rettegett 1.5 dCi megane, aztán Laguna Coupé 2.0 dCi, jelenleg E220 CDI. Csak OMV MaxxMotion Diesel. Nekem a megane kevesebbet evett belőle. Szóval az árkülönbség máris visszajon. Főleg hogy még nem volt gondom az üzemanyag rendszerrel Ami fontos, hogy a tank legyen legalább 1/4ig, bizonyos együtt állások szükségesek a DPF tisztítás hoz. Pl. Üzemihofok, üzemanyag mennyiség. Ezek nélkül az aktív regeneráció nem indul be.
-
Batman2
őstag
válasz -Solt- #12669 üzenetére
No várjatok, mert lehet, hogy nem egyről beszéltek !
A CR dízelekben valóban van elektromos vízmelegítő a blokkban, de ez nem utas kényelmi funkció, hanem a motor mihamarabbi üzemi hőmérsékletre hozását segíti, ez valami izzítógyertya formájú dolog lehet a blokk oldalában, ez minden ilyen motorban kell legyen !
Van másik melegítő is, az valóban külön egység, a fotókon az lehet, az valóban utaskényelmi berendezés.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz -Solt- #12673 üzenetére
A motor hűtésében működik közre állandó, főtengelyről hajtott, fix ventilátor, vagy csak elektromos, szükség esetére ?
Ha nincs állandóan működő venti, és nem ad le hőt a rendszer az utastér felé sem, akkor tényleg érdekes a helyzet, valami hiba van !
Jó, cseréltél termosztátot, de azért nézd meg, hogy a vízhűtő előremenő csöve ilyenkor meleg e, vagy sem !?Addig rendben van, hogy a CR dízeleknek nagyon kicsi a hulladék hőjük, de azért hőleadás nélkül még alapjáraton is csak fel kell melegedjen a víz a blokkban, plusz fűtő nélkül is !
Sőt, előbb utóbb muszály le is adnia hőt a vízhűtő, vagy a fűtőradiátor felé, mivel az égés hője itt is messze sokkal magasabb, mint a víz forráspontja, tehát idővel fel kellene hevüljön hőleadás nélkül a rendszer !
Valahová csak van hőleadás.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz -Solt- #12677 üzenetére
A céges autó, amivel járok az szintén egy CDI motoros, annak is sok időbe telik, míg eléri az üzemi hőfokát.
Rövid városi menet, lámpáknál ácsorgás, majd országút, ebből kel neki kb 20km mire üzemi hőfokon van !
De fűteni már hamarabb tud, legfeljebb szolidan, maxra kell tekerni a gombot, ahhoz elég olyan 10-15km.Viszont előtte semmi, időben legalább 20 percbe telik, míg fűteni kezd, nemhogy 1-2 percbe !!
Nálad mindenképpen valami fűtési segéd melegítő lehet, ha 1-2 perccel indítás után már van meleg az utastér felé, és valszeg annak a kikapcsolása után megy csak a fűtés a motor hőjéről szólóban, aztán a motor vagy túl lassan melegszik, mert mondjuk esetleg még mindig nem jó a termosztát, vagy a fűtési segéd kapcsol ki túl hamar !!Ismerősömnek az autójában 3szor cseréltek termosztátot, mire valóban jó lett, a vadi új csere darab is hibás volt !!
De erre ráment a váltója és még nem emlékszem hogy mije, a túlhevüléstől, így szép kis költsége lett egy vacak termosztát miatt !
Szerintem nézetsd át még egyszer, akár más helyen is, ha a korábbi szerviz nincsen a helyzet magaslatán !Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz -Solt- #12687 üzenetére
Szerintem akkor le van tiltva. Sajnos manapság ez megy. Ha magasabb felszereltséggel veszed, akkor engedélyezik. Fillér@%s.
Kedvencem a Mercinél a slusszkulcsoknál volt. W203-nál van pl., hogy a távolról nyitható csomagtartó feláras volt. Nem tudom hány száz Euró. Aztán egyébként annyi volt a sztori, hogy vettél egy háromgombos házat a kulcsra, és már működött is. Sem programozni, sem nyomógombot forrasztani, sem semmi egyéb. Csak egy burkolat. Utángyártottan 1-2e Ft...Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
Batman2
őstag
válasz -Solt- #12683 üzenetére
Nekem sincs kijelezve a műszerfalon a vízhőfok a céges autóban.
Vettem ebay-en egy 1500Ft-os OBD2 olvasót, ami blútúszon keresztül a telefonra telepített programmal olvasható, ott jelzi a vízhőfokot, onnan tudom, hogy hogyan melegszik!Üdv.
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
-
válasz -Solt- #13010 üzenetére
En probaltam vagy 10 fele transmittert, mindegyik hozta, amit igert. Van Roidmi 2S-em, bt zenere teszi a dolgat, a mikrofonja gyenge, kiabalni kell hozza, foleg, ha messze a szivargyujto.
Annyi, hogy gyengebb a minősége, mint a bt only. Radio minoseg. Elofordul, hogy mas csatornak bezavarnak, ha atfogobb teruleten utazol gyakran.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz -Solt- #13010 üzenetére
Egy időben best buy volt, azóta talán drágult (xiaomi árazás), de most is ezt választanám. Egy dolog zavar csak, hogy iphone hívásnál erre tenné a hangot, csak nem tudja, de mondjuk úgyis feldobja a választót, ahol rábökök a hangszóróra. Többit nem nagyon ismerem, előtte kazetta adapterrel próbálkoztam, munkában pedig jellemzően USB vagy BT van alapból. Roidmi 2S kapott mikrofont, de nem túl jól hallják az embert, és az érintkezők kialakítása miatt nem jó minden autóhoz.