Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
PROHARDVER!
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbius
veterán
Pár napja szó volt az akkukról és a velük kapcsolatos szoftverekről. Találtam egy jónak tűnő alkalmazást, ami ingyenes és elég sok mindent tud. Ha valakit érdekel, próbálja ki: BatteryCare
-
lapa
veterán
válasz kraftxld #28897 üzenetére
nekem egyszer egy ilyen hajhullósnál (kábé olyan voltam már, mint az amélie csodálatos életében a focit néző fickó) az segített, hogy a zintel driverben a transmit powert felnyomtam az egekbe. meg lehet, hogy más energiagarázdálkodásos dolgot is kiiktattam. hozzáteszem sok pálcika volt, ennek ellenére valahogy nem értették meg egymást a routerrel. a b terv az ablakon bedobás, ahogy azt említetted is.
[ Szerkesztve ]
-
Gondwana
addikt
válasz hruodnand #28892 üzenetére
Szakember úr valószínűleg elfelejtette lemérni, mennyi is a panelod natív színhőmérséklete, egyből rátola, hogy legyen 6500K. Mivel azonban az öregecske cső sárgul, azaz látványosan csökken a kibocsátott kék fény mennyisége, ezért a többi színt is le kell hozzá korlátoznia (nagyságrendileg az eddigi 75%R 75%G 100%B szín fog megfelelni a kalibrált RGB100%-nak, vagyis a panel fényerejének negyedét a téves kalibráció miatt buktad!)
Konkrét példa (volt nálam több is, visszakereshetsz a fórumban) az X201-be, amikor bekerült az AFFS panel, újan 6300-6400K volt a színhőmérséklete. Tegnapi mérés 5200K a natív. (A korrekciós görbék kb. ugyanúgy néznek ki, az össz változást a háttérfény színeváltozása produkálta. Ez lenne a LED háttérvilágítás előnye, ha nem villogna 200Hz-en mint egy CRT monitor)
Csőcsere előtt szerintem méresd ki a panel natív színhőmérsékletét, és azon kalibráltasd be, ha azzal a színprofillal megvan a 100nit, még halaszthatod a csőcserét.... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
kraftxld
nagyúr
-
-
WiZARD
addikt
válasz cadeyrn #28888 üzenetére
cserélnék a zsanért, de hülye voltam, benéztem és 5 napja lejárt a gari
így jártam. annyira nem lötyög, csak gondoltam gari vége miatt megcsináltatom...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hruodnand
senior tag
válasz Gondwana #28905 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a választ, írtam a kolegának, aki bekalibrálta. Ma fog személyesen átjönni és megnézi az esetet, mert nem éppen olyan viszonyok mellett lett belőve a kijelző, mint ahol használom. Gyakorlatilag egy bevásárló központban sikerült belőni egy valóban profi cuccal, csak éppen besütött a nap is, mivel ablak mellett voltunk. :S
Natívon ha jól emlékszem 60cd körül lehetett az is talán, de majd ma kiderül.
Jobban utána járunk. Majd beszámolok.
-
Peter M
tag
Sziasztok
Jön ide is tehát a Lenovo Business Backpack 1 évet se bírt foszlik két helyen TechRusból lett rendelve USA, nemzetközi support cserélik lépjek kapcsolatba a hot line nal, felhívom a magyarokat nem támogatják a terméket hívjak mást.
Informatikai cég supportja összefoglalva:
Tehát a http://lenovo.hu/tudas/tudas_service.htm oldalon oldalon szereplő +36-80-100-424 már nem él, erre felhívtam a +36-80-987-425-ös számot ahol egy lassított felvételről meghallgathattam a mondandóját és majd 10p belül beszélhettem egy magyarul alig tudó segíteni nem tudó Lenovo munkatárssal.A magyar supportot melyik harmadik világ országába outsource-olták?
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
mitulabattyi
aktív tag
[ Szerkesztve ]
-
hruodnand
senior tag
válasz mitulabattyi #28913 üzenetére
Az olyan is... szerintem, túl olcsó.
-
audi100td
nagyúr
válasz mitulabattyi #28913 üzenetére
Ez még megvan?
hruodnand: Valóban feltűnően olcsó, egy hete 47k-ért vettem az X61-et tiptop állapotban, a fedelén kisebb esztétikai hibával, 100%-os 8 cell akksival és még így is jó áron volt. 100 alatt még nem igen láttam X200-at.
[ Szerkesztve ]
-
hruodnand
senior tag
-
lapa
veterán
válasz Peter M #28912 üzenetére
erre már egyszer kaptál tippet (5.11). ha érdekel én azóta beszereztem egy rush 24-et meg egy moab 10-et is, szóval ha konkrét méretek / belefér-e érdekel akkor írj. a moab 10 amúgy nagyon jópofa és praktikus, kár hogy 9 cellással nem fér bele az x a hidratálós részbe mint a többinél. szerintem amúgy a rush 12 lehet kb ugyanaz a méret, mint a lenovo. persze ha innen rendeled és nem usába, akkor horror ár.
[ Szerkesztve ]
-
Peter M
tag
Moabbal nincs is gond meg meg is venném csak ez már nekem meg van és felbax h nemzetközi egy év garival adják el és kb többet ér a paypal coverage Magyarországon mint a Lenovonak lassan bármilyen szolgáltatása, és ez szomorú. No mind ment Lenovo Magyarország Facebook oldalára is.
Köv táska vagy MOAB vagy Oakley
Update: közben írtak Lenovotól FB-n, h írjam meg az elérhetőségeimet a Lenovonak és segíteni fognak, kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
Gondwana
addikt
válasz Peter M #28921 üzenetére
Lenovo DeLuxe Expander hasonló szopacs: a pántja kb. másfél hónapot bírt, utána kihasadt a párnázása, a táska alja kb. 8-9 hónap körül kezdett fesleni/hasadni. Azóta csak tárolásra használom. Nálam a Deuter az etalon, van is otthon belőle vagy 8-9 féle, még háti gyerekhordó is, amibe szintén befér az X201. (valószínűleg azért, mert túl sokat lógtam az index Kerékpáros Topik 2.0-jában)
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
-
stifi
senior tag
válasz Peter M #28912 üzenetére
nem tudom kivel beszéltél, de először is nyugodjál meg
másodszor menj fel ide: Targus Warranty Claim, töltsd ki az űrlapot és várj az instrukciókkal a válaszlevélre. Szó nélkül ki fogják cserélni, vagy fogjál meg egy tűt és egy cérnát és varrd össze, így a képről nézve nem olyan nagy kaland.. (persze lehet, hogy nem javítható, de óbégatás meg elégedetlenkedés helyett nem egyszerűbb a megfelelő helyen kérni, ne adj Isten megcsinálni?)szerk: az elmúlt évek alatt 10-20 táskát cseréltettem már velük, mindig 2 héten belül megoldották a problémát. a Targus szállítja a Lenovo ThinkPad táskáit évek óta, és lifetime warranty vonatkozik rájuk, sőt az elhagyott vállpántot is ingyen pótolják.
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
stifi
senior tag
válasz ^Clown #28925 üzenetére
hát mondjuk ha nem az árgép legolcsóbb helyén vásárolták a gépet szlovák cégtől, hanem mondjuk szaküzletben, ott tájékoztatják az ilyen kulisszatitkokról az embert..
aki meg ilyen helyeken vásárol "okosan", az utána oldja is meg a problémáját ahogy tudja, és ne csodálkozzon ha a szervizhálózat meg sem próbál neki segíteni (NEM a konkrét esetről beszélek, hanem általánosságban)
ugyanakkor pedig a szervizek között is verseny van, ha nem tetszik valami nem asztalt kell borogatni hanem átvinni máshova, sokkal célravezetőbb (és ez sem a konkrét esetre vonatkozik)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
audi100td
nagyúr
Amit itt leírsz nem épp valami userbarát felfogás, a lenovo hozzáállásával igen is komoly gondok vannak az utóbb néhány év óta. Az értékesítési helynek mégis mi köze van a lenovo support hozzáállásához? Nekik az lenne a dolguk, hogy szó nélkül intézzék az ilyen ügyeket, átlátható elérhetőséggel, stb, függetlenül attól, hogy ki hol vásárolta a terméket, világgaranciának ugyebár ez lenne a lényege, nem?
Illetve Ausztriában miért működik ez a dolog normálisan, nálunk meg nem?
[ Szerkesztve ]
-
lapa
veterán
válasz audi100td #28927 üzenetére
+1, azért ez kicsit tényleg erős volt ilyen formában.
a táskát meg tőlem cserélhetnék, ha foglalkoznék is vele csak addig amíg felírom a céget a "vásárlója voltam" listára meg felrakom az apróra. hulladékot nem reklámozok magamon. főként azért, mert elég nyilvánvaló konstrukciós probléma, és gondolom kábé mindenkinek volt már egy pont ilyen "varrásnál kihúzódik, de biztos nem direkt ilyen" elhullása pont ezzel az anyaggal, x márka terméke kapcsán. bevett tervezett avulás tech.
[ Szerkesztve ]
-
Peter M
tag
Stifi no comment,
Te kb a magyar lenovo channel managerével vagy egy szinten aki azt mondta, hogy elfogadott: ha a user mondja a szervizesnek mit kellene hogyan javítani egy munkaállomásnál, ami egyébként a szervizes szerint nem is munkaállomás, a W a kijelző alatt csak dekorációs célokat tölt be.
(de szívesen leírnám mind2 nek a nevét)Hogy ne csapná ki a biztosítékot amikor élünk egy országban ahol egy termék ha átlépi a határt olyan mintha meseföldön lenne. A vásárló rohangál a termékkel ha problémája van, örül ha szóba állnak vele és még jobban ha reagálnak is bőven garancia időtartalma alatt.
Lehet én vagyok elkényeztetve mint vásárló a Logitech, Atomic vevőkezelése miatt, vagy szimplán elvárom azt, hogyha megveszem egy gyártó termékét adott áron amit számlával tudok igazolni akkor a gyártónak az általa vállalt garanciális időszakra kérdés nélkül foglalkozzon az adott termék problémájával.
De biztos Én látom rosszul, a jótállás és a szavatosság ördögtől való dolgok...
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
stifi
senior tag
válasz Peter M #28929 üzenetére
az, hogy a Lenovo szarul képviseli az egyik beszállítója garanciális ügyintézését, szerencsétlen dolog. Ettől még a Lenovo nem fog lelkendezve segíteni a Targus termékeddel kapcsolatban, hiába van számlád meg van rajta Lenovo logo..
Sajnos itthon ez így működik, elhiszem hogy nem tetszik.Gondolom már kidobtad, de van mellé használati utasítás is, abban le is vannak írva ezek, hogy hol és kinél lehet érvényesíteni a garanciát. Én erre hívtam fel a figyelmed, bár igaz hogy idő szűkén nem az ügyfélszolgálatos arcom vettem elő, Te viszont a tipikus ügyfélarccal nyitottál, akit sehogy sem lehet megnyugtatni, mert biztos vagy benne, hogy mindenki hülye.
Csak segíteni akartam.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz audi100td #28927 üzenetére
az értékesítési helynek csak annyi köze van hozzá, hogy a lopott, más piacra beárazott, szürkeimportos, nem hivatalos csatornán behozott terméket érthető okokból nem favorizálja a központ (például notebookok esetében a számla nélküli aprónetes okosságok), de itt most egy táskáról van szó, aminek abszolute semmi köze a Lenovohoz, megvan a saját garanciális ügyintézése és az egyértelműen világszínvonalú, kifogásolhatatlan, mert fénykép alapján cserélik a táskát és ingyen pótolják az elhagyott vállpántot is.
Ausztriában feltételezem azért működik, mert az nem Balkán. De ismétlem, a táska valódi garanciaviselője európai színvonalon, kifogástalanul intézi az ilyen ügyeket. Csak ezt az itthoni Lenovo "szakemberek" nem tudják.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Peter M #28929 üzenetére
hja igen, a channel manageres személyeskedést pedig külön köszi.. IQ-ban vagyunk egy szinten vagy magasságban, esetleg testsúlyban?
nem tudom mennyire ismered személyesen is őket, hogy véleményt alkoss róluk és "ledegradálj" a szintjükre, de szerintem nem szolgáltak rá.Nincs időm kedvesnek lenni!
-
audi100td
nagyúr
Most ha veszek egy használt notebookot németországból magánszemélytől mit zavarja a lenovo-t illetve miért lenne attól lopott, hogy én azt nem újonnan vettem? Világgarancia minek van egyébként? Lassan az apple-nél is jobb a support.
(#28932) stifi: "ami egyébként a szervizes szerint nem is munkaállomás, a W a kijelző alatt csak dekorációs célokat tölt be."
Ez azért eléggé epic fail kategória, nem tudom milyen mint ember az a szervizes, de hogy egy ilyen kijelentés nem éppen jó szakember benyomását kelti az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
gari24
tag
Hali
Bővíteni szeretném a T43om memóriáját.
Eggyáltalán milyet kell néznem ?
(mert pcnél otthonvagyok még a témába) -
stifi
senior tag
válasz audi100td #28933 üzenetére
de itt most a táskáról és a garanciájáról szájkaratézunk, vagy úgy általában a Lenovo garanciáról?
ha leconsumerezik a workstationömet, felállok és elmegyek egy másik szervizbe, annyi van mint a szemét, ez hasonlít az autószervizhez, meg kell találni a megfelelőt, akihez szívesen járok (bár az én TP-m még nem romlott el, jártam már néhány szervizben, van különbség!)
a Lenovot nem ez zavarja, ezért is adnak világgaranciát a TP-kre. az viszont zavarja, ha a régióban a saját piacán nem tudja eladni a termékeit, mert egy másik régió gépeit talicskázzák át a határon és szétverik vele az itteni árakat. itt nagy mennyiségű mutyiról beszélek, ami befolyásolja a piacot és nehéz helyzetbe hozza az itteni képviseletet.
nem fekete-fehér ez a történet, a háttérben vannak dolgok amik érhetővé teszik a nem érthető dolgokat.
más kérdés, hogy a rossz kommunikáció hogy csapódik le a vevőknél. higgyétek el közös érdek lenne hogy a vevők elégedettek legyenek, ezen dolgozik a Lenovo és a csapata világszerte. tudom, nem vigasz a felhasználóknak, nekik nem kellene a rosszat megkapni ebből. de hát a foci ilyen...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Tim82
nagyúr
válasz bijesz #28935 üzenetére
A PC2-5300 (tehát 667 MHz-es DDR2) modulokat is PC2-4200-ként (tehát 533 MHz-en járatva) fogja kezelni a T43, de ebből természetesen semmilyen hátrány nem származik.
2*1 GB so-dimm DDR2 úgy 4k-ért már összevadászható a Hardveraprón.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
sutszi
veterán
Az alábbi hirdetéssel kapcsolatban óvatosságot javaslok...sőt...
[link]Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
audi100td
nagyúr
Általánosan értettem garanciális ügyekkel kapcsolatban, az nem világos számomra, hogy a magyarázatod szerint miért a usereken veri le a lenovo az ilyen piaci problémákat, azaz nem nyújt megfelelő támogatást (általánosan, lásd pl. zsanércsere).
sutszi: miért?
[ Szerkesztve ]
-
sutszi
veterán
Érdeklődtem a billentyűzetért aminek hatására az 2000-el drágább lett.
Ráadásul kértem képet róla, ami egy vaterás hirdetés és nem stimmelt a két hirdetésben meghirdetett bill FRU-ja.
Ezt teljesen normális hangnemben közöltem vele, mire egyszerűen lebuzizott...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
kaller1
veterán
válasz !Overdose! #28943 üzenetére
Mivel nincs időm mindig mindenre figyelni, ha látjátok az ominózus aprót másik reg alatt megjelenni, akkor PÜ jöhet nekem.
.::> <::.
-
-
sutszi
veterán
-
*Ropi*
félisten
válasz Gondwana #28905 üzenetére
Szia!
Én kalibráltam hruodnand fórumtárs R61-ét. Először natívra (53xx, gondolom papíron az 5500 Kelvin, de az öreg CCFL miatt már elmászott), majd mivel eredetileg az volt a terv, hogy fotókidolgozáshoz kellene, újra belőttem, de akkor már 6500 Kelvinre. Az igazi probléma az volt, hogy (mint ezt előre meg is kérdeztem tőle, mert nem voltam biztos benne, nem ismerem a Thinkpadeket ennyire) elemről működtetve a noti energiamenedzsmentje felülbírálja a Windowsban beállított értéket és nem engedi a kijelzőt 50%-nál nagyobb fényerőn működtetni. Mivel nem volt lehetőség konnektorról használni, ezért csak a csökkentett fényerőhöz tudtuk beállítani és úgy kicsit vérszegényebb volt a kelleténél. Ma elmentem hozzá és hálózatról üzemeltetve újra bekalibráltam neki, immáron (natív WB-n) tudta a 120 Candela / négyzetmétert: öröm és boldogság...
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
Peter M
tag
Kezdjük nagyon túlragozni így offba teszem, lényeg:
Engedd meg, hogy a "vagy fogjál meg egy tűt és egy cérnát" megengedjem magamnak a Channel Manageres hasonlatot tőle volt hasonló hozzáállás. A Targusos javaslatot köszönöm, írtam nekik megvárom mit reagálnak.
"vásárolták a gépet szlovák cégtől" - Nem áll fenn DE tegyük fel HA így is lenne sajnos EUban élünk ami nem csak a pályázati pénzek elherdálásában mutatkozik meg, hanem az árúk szabad áramlásában és az egységesített fogyasztóvédelmi irányelvekben is.
"Lenovo szarul képviseli az egyik beszállítója garanciális ügyintézését" - Téged érdekel, hogy az Intel vagy az Nvidia miatt alaplaphibás a géped, NEM Te Lenovo gépet vettél, Lenovo támogatással. Usert abszolút nem érdekli és nem is kell, hogy érdekelje.
"ha leconsumerezik a workstationömet, felállok és elmegyek egy másik szervizbe"
- És itt álljunk meg, ezen én nagyon fennakadtam, Én mint User megírom a Mo központba, hogy érdemes lenne ezzel foglalkozni és kivizsgálni, un "minőségbiztosítási okokból" és erre kapom azt a választ, hogy kb ez náluk default. /és ezért pénzt nem sajnálva vettem helyszíni garancia kiterjesztést/A Support telefonos elérhetőségét és a lokalizált weboldalát ideje lenne rendbe tenni ezt kevés cég engedheti meg magának. (lenovo.com/hu, lenovo.hu... irreleváns információk, félinformációk, errora fut)
És akkor ezek után megkérdeznélek, hogy ilyen szintű hozzáállással ami engem ért a Lenovo Magyarországgal kapcsolatban és az IBM Business Partner és a Kiemelt Szerviz "szolgáltatásával" és "szaktudásával" az elmúlt 7-9 hónapban bizonyítja nekem, hogy ne használjam ki azt a 25-35% árelőnyt ami egy USA vagy egy UK beszerzés esetén fennáll?
Valóban én is csak bízom benne, hogy ez változni fog...
https://www.behance.net/marosi-peter-k
-
eszizoli
csendes tag
Van egy T400s gépem (6GB ram + SSD, stb), amely sajna meghibásodott:bekapcsolást követően kb. 1-2 óra elteltével vízszintes csikozódás jelenik meg a képernyőn, egyre sűrűben. Külső monitoron is látszik, ráadásul le lehet menteni screenshot-ba. Próbáltam driver-t cserélni, újra telepíteni, de nem segített.
Január 18-án beakartam vinni a budapesti központi szervízbe, ahol azt mondták, hogy átköltöztetik őket, így menjek a Smart Service Kft.-hez. Át is mentem ide és beadtam a gépemet garanciális javításra. Eltelt két hét, de semmi visszajelzés, így felhívtam őket mi a helyzet. Azt mondták alkatrészre várnak, alaplapra és kijelzőre. (Szerintem semmi baja nem volt a kijelzőnek, de ők tudják.). Aztán eltelt megint két hét, de se e-mail, se telefon, így felhívom őket. Állítólag hibás alkatrészt kaptak, így most megint alkatrészre várnak, de 3 nap múlva megjön és valószínűleg jó lesz. Persze megint nekem kellett őket hívnom 1 hét után, de még mindig nem jó valami, mert nincs háttérvilágítás a képernyőn, és "instabbil (?) a gép...
Ez azóta így megy, és nem értem mit lehet ennyit időzni azon a pár alkatrészen, ami a gépben van. Ugyan legutóbb felajánlottak egy ideiglenes csere gépet, de én már valami végleges megoldást szeretnék.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata? Mit lehet ilyenkor tenni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!