Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stifi

    senior tag

    válasz audi100td #28933 üzenetére

    de itt most a táskáról és a garanciájáról szájkaratézunk, vagy úgy általában a Lenovo garanciáról? :)

    ha leconsumerezik a workstationömet, felállok és elmegyek egy másik szervizbe, annyi van mint a szemét, ez hasonlít az autószervizhez, meg kell találni a megfelelőt, akihez szívesen járok (bár az én TP-m még nem romlott el, jártam már néhány szervizben, van különbség!)

    a Lenovot nem ez zavarja, ezért is adnak világgaranciát a TP-kre. az viszont zavarja, ha a régióban a saját piacán nem tudja eladni a termékeit, mert egy másik régió gépeit talicskázzák át a határon és szétverik vele az itteni árakat. itt nagy mennyiségű mutyiról beszélek, ami befolyásolja a piacot és nehéz helyzetbe hozza az itteni képviseletet.
    nem fekete-fehér ez a történet, a háttérben vannak dolgok amik érhetővé teszik a nem érthető dolgokat.
    más kérdés, hogy a rossz kommunikáció hogy csapódik le a vevőknél. higgyétek el közös érdek lenne hogy a vevők elégedettek legyenek, ezen dolgozik a Lenovo és a csapata világszerte. tudom, nem vigasz a felhasználóknak, nekik nem kellene a rosszat megkapni ebből. de hát a foci ilyen...

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák