- Újabb lépést tesz a lineális tévézés felé az Amazon
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- GoPro Topic
- HP EliteBook / ZBook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
Hirdetés
-
Team Group pendrive Teslánk biztonsági rendszeréhez
ph A négyféle kivitelben gyártott, strapabíró terméket kimondottan a Tesla Model 3, Y, S és X típusú autók Őrszem (Sentry) üzemmódjához szánták.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
-
PROHARDVER!
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
audi100td
nagyúr
Amit itt leírsz nem épp valami userbarát felfogás, a lenovo hozzáállásával igen is komoly gondok vannak az utóbb néhány év óta. Az értékesítési helynek mégis mi köze van a lenovo support hozzáállásához? Nekik az lenne a dolguk, hogy szó nélkül intézzék az ilyen ügyeket, átlátható elérhetőséggel, stb, függetlenül attól, hogy ki hol vásárolta a terméket, világgaranciának ugyebár ez lenne a lényege, nem?
Illetve Ausztriában miért működik ez a dolog normálisan, nálunk meg nem?
[ Szerkesztve ]
-
Peter M
tag
Stifi no comment,
Te kb a magyar lenovo channel managerével vagy egy szinten aki azt mondta, hogy elfogadott: ha a user mondja a szervizesnek mit kellene hogyan javítani egy munkaállomásnál, ami egyébként a szervizes szerint nem is munkaállomás, a W a kijelző alatt csak dekorációs célokat tölt be.
(de szívesen leírnám mind2 nek a nevét)Hogy ne csapná ki a biztosítékot amikor élünk egy országban ahol egy termék ha átlépi a határt olyan mintha meseföldön lenne. A vásárló rohangál a termékkel ha problémája van, örül ha szóba állnak vele és még jobban ha reagálnak is bőven garancia időtartalma alatt.
Lehet én vagyok elkényeztetve mint vásárló a Logitech, Atomic vevőkezelése miatt, vagy szimplán elvárom azt, hogyha megveszem egy gyártó termékét adott áron amit számlával tudok igazolni akkor a gyártónak az általa vállalt garanciális időszakra kérdés nélkül foglalkozzon az adott termék problémájával.
De biztos Én látom rosszul, a jótállás és a szavatosság ördögtől való dolgok...
https://www.behance.net/marosi-peter-k
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! Acer Aspire A515-55G - i5-1035G1 I 8GB I 512GB SSD I MX350 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3568 - i3-6GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs